Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    13°C 11.7°C / 14.4°C
    1 BF
    51%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.0°C / 13.3°C
    1 BF
    58%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    13°C 13.0°C / 13.9°C
    2 BF
    71%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.1°C / 7.0°C
    1 BF
    76%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 9.0°C / 9.0°C
    1 BF
    61%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    12°C 10.6°C / 12.2°C
    2 BF
    60%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 9.0°C / 9.0°C
    1 BF
    43%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    13°C 12.0°C / 13.9°C
    2 BF
    71%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.8°C / 15.6°C
    3 BF
    58%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    10°C 10.0°C / 10.0°C
    2 BF
    53%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.0°C / 14.4°C
    3 BF
    44%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    12°C 10.6°C / 14.0°C
    2 BF
    58%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    0 BF
    58%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    12°C 10.0°C / 12.8°C
    1 BF
    62%
  • Λαμία
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 7.2°C / 12.8°C
    1 BF
    46%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    12°C 12.0°C / 12.2°C
    3 BF
    37%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    11°C 11.1°C / 12.0°C
    1 BF
    54%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 11.0°C / 11.1°C
    3 BF
    62%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    11°C 10.6°C / 11.7°C
    2 BF
    71%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 9.0°C / 9.0°C
    1 BF
    43%
Το 80% των εκπαιδευτικών λέει «όχι» στην αξιολόγηση-Διάλογο ζητά τώρα η Κεραμέως
EUROKINISSI

Το 80% των εκπαιδευτικών λέει «όχι» στην αξιολόγηση-Διάλογο ζητά τώρα η Κεραμέως

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η δημόσια εκπαίδευση μίλησε! Οι εκπαιδευτικοί μίλησαν: Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία το 76% των καθηγητών και το 85% των δασκάλων και των νηπιαγωγών είπαν όχι στα σχέδια Κεραμέως για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση.

Παρ΄ όλη την καραντίνα και την αδυναμία ζωντανής λειτουργίας των περισσοτέρων συλλόγων διδασκόντων στη χώρα, παρ΄ όλη την αδυναμία επικοινωνίας των εκπαιδευτικών με τα συλλογικά τους όργανα, τους συνδικαλιστικούς φορείς, παρ΄ όλες τις φήμες και την τρομοκρατία από διάφορους πρόθυμους (απειλές για πειθαρχικά κλπ) η συντριπτική πλειονότητα των συλλόγων διδασκόντων σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια δήλωσαν απεργία-αποχή στην αξιολόγηση-λαιμητόμο που θέλει να υλοποιήσει το ΥΠΑΙΘ.

Είναι φανερό, βέβαια, ότι αυτός είναι ο πρώτος γύρος, της αντιπαράθεσης. Με λίγα λόγια πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζεται για δεύτερο γύρο.

Και στα πλαίσια αυτά του δεύτερου γύρου, εκεί που μέχρι σήμερα  το ΥΠΑΙΘ απαξίωνε τους εκπαιδευτικούς και τους εκπροσώπους τους αρνούμενο κάθε συζήτηση, επειδή βρέθηκε στον πάτο από το φουσκωμένο ποτάμι της εντυπωσιακά μαζικής συμμετοχής στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, αρχίζει τις αναδιπλώσεις και τους ελιγμούς.

Ναι, μετά από μήνες κωλυσιεργιών και αρνήσεων να δεχθεί τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, την Δευτέρα 1 Μαρτίου καλεί σε «γόνιμη συζήτηση» για τα θέματα της εκπαίδευσης.

Η πρόσκληση

ΠΡΟΣ το Δ.Σ. ΟΛΜΕ

Σας προσκαλούμε σε συνάντηση με την Υπουργό, την Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, την ενισχυτική διδασκαλία για τα ειδικά μαθήματα, την πρόσληψη επιπλέον ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και άλλα θέματα επικαιρότητας, τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 1 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Προσβλέπουμε σε μία γόνιμη συζήτηση μαζί σας.

Βεβαίως οι εκπαιδευτικοί δεν ... πανηγυρίζουν,  γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι αντιμετωπίζουν μια αυταρχική κυβέρνηση και ένα ΥΠΑΙΘ που φέρνει νομοσχέδια στη Βουλή σε συνεργασία με το υπουργείο Καταστολής μπάζοντας την αστυνομία στα πανεπιστήμια και ορθώνοντας εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών από τις λαϊκές τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.

Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι είναι αντιμέτωποι με μια πολιτική που επιδιώκει τις «μεταρρυθμίσεις» ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση με βάση τις κατευθύνσεις ΕΕ – ΟΟΣΑ και ΔΝΤ που ακολούθησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και υπουργοί παιδείας μέχρι τώρα, χωρίς να μπορέσουν να τις εφαρμόσουν.

Τι επιδιώκει τώρα η Νίκη Κεραμέως;

Προφανώς δυο είναι οι βασικές της επιδιώξεις: Πρώτον, να προσποιηθεί ότι κάνει μια υποχώρηση έτσι ώστε να «τραβήξει» μια οργανωμένη συνδικαλιστική δύναμη φανερά με τα σχέδια του υπουργείου η οποία να προστεθεί και αυτή στις δυνάμεις που επιχειρούν να πειθαναγκάσουν τους εκπαιδευτικούς να υποχωρήσουν και να αποδεχθούν το νέο θεσμικό πλαίσιο. Να δημιουργήσει δηλαδή και τυπικά διάσπαση στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με την προσμονή ότι αυτή η διάσπαση θα αδυνατίσει τις αντιστάσεις μεγάλου μέρους των εκπαιδευτικών και θα απομονώσει τους «αδιάλλακτους».

Δεύτερον ετοιμάζει, προφανώς, νέα αντιδημοκρατική, αντιπαιδαγωγική, αντιεκπαιδευτική ρύθμιση στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που θα φέρει τις επόμενες μέρες στη Βουλή ενώ παράλληλα προετοιμάζει βομβαρδισμό απειλών και εκβιασμών των εκπαιδευτικών και των διευθυντών των σχολικών μονάδων.

Παράλληλα το επόμενο 15νθήμερο οι πρόθυμες πένες της προπαγάνδας και της λάσπης θα πάρουν φωτιά. Ήδη τα πρώτα δείγματα στα ΝΕΑ και στο Ελεύθερο Τύπο είναι γνωστά. Τις επόμενες μέρες θα μιλήσουν για τη συνάντηση Υπουργείου ΟΛΜΕ – ΔΟΕ, για το διάλογο που αρνούνται οι δεινόσαυροι συνδικαλιστές, για τις καλές προθέσεις της Υπουργού, για τις νομοθετικές της παρεμβάσεις που αναβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο και το βγάζουν από το τέλμα, για τη γάγγραινα των συνδικαλιστών που ενδιαφέρονται μόνο για τα προνόμιά τους, για τα κόμματα που βρίσκονται πίσω από συγκεκριμένες συνδικαλιστικές δυνάμεις, για τους υποκινητές των αναταραχών, τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας, θα θυμηθούν και τα ιδιαίτερα μαθήματα και ίσως ξεθάψουν και καμιά ιστορία ροζ για να ολοκληρώσουν την πλατφόρμα της λάσπης.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα και μόνο όπλο που όταν το χρησιμοποιούν είναι υπερόπλο: Μαζική ενωτική αντίσταση. Η εμπειρία των εκπαιδευτικών αγώνων δείχνει ότι όταν οι εκπαιδευτικοί είχαν μαζική ενωτική παρατεταμένη αντίσταση λύγιζαν και ανέτρεπαν τις κυρίαρχες πολιτικές ή ακόμη και αν περνούσαν στα χαρτιά τις καθιστούσαν ανενεργές.

Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν παρά να ακολουθήσουν τον δρόμο του ενιαίου παρατεταμένου αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, για ένα σχολείο που να χωρά όλα τα παιδιά χωρίς φραγμούς και διακρίσεις και όλη τη γνώση. Για ένα σχολείο με παιδαγωγική ελευθερία, ώστε να μπορούν να ασκούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο και όχι να είναι σκυφτοί δάσκαλοι και υποταγμένοι υπάλληλοι, όπως θέλει το θεσμικό πλαίσιο της «αξιολόγησης».

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
Τα αγγλοσαξωνικά μοντέλα αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης που αμφισβητούνται εντονότατα και καταρρέουν στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες, εμφανίζονται στην Ελλάδα με αγιογραφικές διακηρύξεις.
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν μέσω πανδημίας, διασπορά κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών
Χιλιάδες διευθυντές σχολείων καλούνται από τη Δευτέρα σε ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις για την εφαρμογή της αξιολόγησης, η οποία για την Νίκη Κεραμέως «συνιστά ένα πολύτιμο εργαλείο». Η διεθνής εμπειρία
Εν μέσω πανδημίας, διασπορά κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τηλεκπαίδευση: κ. Κεραμέως μήπως έχετε αϋπνίες;
«Έχετε λάβει νέες οδηγίες για το μάθημα της Δευτέρας. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το email σας στο ΠΣΔ». Τι σήμαινε το μήνυμα αυτό για τους χιλιάδες καθηγητές, πολλοί εκ των οποίων δεν το πήραν είδηση, γιατί...
Τηλεκπαίδευση: κ. Κεραμέως μήπως έχετε αϋπνίες;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μονιμοποίηση της αναπλήρωσης
Μία ακόμη σχολική χρονιά ξεκινάει με μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που καλούνται, τελευταία στιγμή, υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, να καταθέσουν αίτηση.
Μονιμοποίηση της αναπλήρωσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Γκάζια» στην αποκέντρωση, την αυτονομία και την αξιολόγηση των σχολείων
Στόχος του σχεδιασμού του υπουργείου Παιδείας είναι απλά η μείωση των χρημάτων και των εκπαιδευτικών που διατίθενται για δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου. Στην πράξη, αυτό που θα γίνει, «για μια...
«Γκάζια» στην αποκέντρωση, την αυτονομία και την αξιολόγηση των σχολείων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας