• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 16.5°C / 18.8°C
    2 BF
    56%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 12.6°C / 16.8°C
    1 BF
    64%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 18.3°C / 19.3°C
    5 BF
    61%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    13°C 12.9°C / 13.1°C
    1 BF
    58%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 15.9°C / 15.9°C
    4 BF
    51%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    13°C 12.0°C / 15.9°C
    2 BF
    69%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 9.0°C / 9.4°C
    0 BF
    62%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 15.2°C / 19.6°C
    2 BF
    43%
  • Ηράκλειο
    Αυξημένες νεφώσεις
    17°C 16.6°C / 18.2°C
    0 BF
    81%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    15°C 14.9°C / 16.9°C
    1 BF
    67%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    18°C 17.2°C / 18.1°C
    5 BF
    65%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 13.5°C / 16.6°C
    3 BF
    59%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 18.9°C / 19.9°C
    2 BF
    56%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    13°C 12.9°C / 13.5°C
    0 BF
    62%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.7°C / 15.0°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 21.0°C / 22.8°C
    2 BF
    63%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    18°C 14.9°C / 19.0°C
    2 BF
    48%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 14.9°C / 15.3°C
    2 BF
    55%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    14°C 12.7°C / 16.7°C
    2 BF
    56%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.8°C / 9.8°C
    1 BF
    59%

Φωτογραφία Αρχείου

EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)

Ο e-έλεγχος της Νίκης (όχι της Κεραμέως) μετά από e-εξετάσεις...

  • A-
  • A+

Το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί απίστευτα αντιπαιδαγωγικούς και άκρως υποκριτικούς σχεδιασμούς που αφορούν στις εξετάσεις και την αξιολόγηση στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης».

Δεν εκπλήσσει η έλλειψη παιδαγωγικής ευαισθησίας και κατανόησης των ιδιαίτερων συνθηκών, αλλά αυτή η ισοπεδωτική αριστοκρατική, βαθύτατα ταξική και γραφειοκρατική αντιμετώπιση, ακόμα και της αξιολόγησης των μαθητών, ξεπερνά κάθε όριο.

Ο χώρος της εκπαίδευσης είναι ανάστατος και δεκάδες είναι οι διαμαρτυρίες από εκπαιδευτικά σωματεία και φορείς γονέων. Σε ανακοίνωσή της η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης επισημαίνει: «Ξεκίνησαν με πιέσεις για την καταχώριση των απουσιών του διαστήματος της καραντίνας στο my school –κι ας κατέρρευσε την πρώτη εβδομάδα το ίδιο το σύστημα, συνέχισαν με την απαίτηση του προχωρήματος της ύλης, χωρίς καμία ανακοίνωση περικοπής της και εμμένοντας στην εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και στις 9-12 εξέδωσαν νέα εγκύκλιο για την e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις των έγκλειστων μαθητών! ξεπερνώντας κάθε όριο. Με αυτήν την ισοπεδωτική, βαθύτατα ταξική και αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών συμπληρώνουν το παζλ του βασικού τους στόχου: να καθιερωθεί με πρόσχημα την πανδημία πάση θυσία η ΕΞΑΕ ως ισότιμη με τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία με τα όλα της : πλήρες ωρολόγιο πρόγραμμα, απουσίες, ύλη, βαθμοί, τεστ, διαγωνίσματα, ενημέρωση γονέων, σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και δικαιωμάτων των μαθητών μας».

Facebook

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σημειώνει ότι «το συνεχιζόμενο αντίδοτο της "τηλεκπαίδευσης" απέναντι στην πανδημία μετράει ήδη ολέθρια αποτελέσματα στη μόρφωση και την ψυχοκοινωνική υγεία των μαθητών/τριων μας. Όλο αυτό το διάστημα ως εκπαιδευτικοί, με προσωπικό κόστος, μεγάλη σωματική και ψυχική καταπόνηση, στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας με όποιο τρόπο μπορούμε, ανταποκρινόμενοι στις μορφωτικές και ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες τους. Αντίθετα, κυβέρνηση  και υπουργείο μας περιπαίζουν όταν μας λένε ότι παρέχεται μόρφωση, ότι βγαίνει ύλη με το σταθερό ή το κινητό τηλέφωνο, ότι πρέπει να αγνοήσουμε πως υπάρχουν αποκλεισμοί και οξύνονται οι ανισότητες (μεγάλη μερίδα των μαθητών δεν έχει τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό ή και καθόλου πρόσβαση ), πως τα παιδιά βρίσκονται καθηλωμένα γύρω στις 8-10 ώρες μπροστά σε μια οθόνη, πως στερούνται την οποιαδήποτε κοινωνική ζωή, πως βιώνουν τον εγκλεισμό της καραντίνας, κάποια και την αρρώστια ή το πένθος, πολλά τη φτώχεια και τις στερήσεις».

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι θίγουν την αξιοπρέπεια τους και προσβάλουν την κοινή λογική όλων, όταν το ΥΠΑΙΘ ζητά να βάλουν διαγωνίσματα, βαθμούς, απουσίες, να αποδεχτούν, δηλαδή, την ΕΞΑΕ ως κανονική εκπαίδευση και ως  απλοί διεκπεραιωτές να ξεχάσουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, να μετατραπούν σε συμβολαιογράφους e–επιδόσεων.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Συντονιστές Εκπαίδευσης για βαθμολόγηση μαθητών, διδακτέα ύλη και Τράπεζα Θεμάτων
Με τις παλινωδίες και την ανεπάρκειά του το ΥΠΑΙΘ έχει προκαλέσει μία πρωτοφανή κατάσταση στα σχολεία, με τεράστιες ψυχοπαιδαγωγικές και μορφωτικές συνέπειες στους μαθητές και απαράδεκτες παραβιάσεις των...
Συντονιστές Εκπαίδευσης για βαθμολόγηση μαθητών, διδακτέα ύλη και Τράπεζα Θεμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ηχηρό «όχι» στα τηλεδιαγωνίσματα
Συντονιστές εκπαίδευσης θεωρούν αδύνατη τη βαθμολόγηση των μαθητών μέσω της τηλεκπαίδευσης ● Κακόγουστο αστείο χαρακτηρίζουν την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας σύλλογοι εκπαιδευτικών που αποφασίζουν να μην...
Ηχηρό «όχι» στα τηλεδιαγωνίσματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους.
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νεκρανασταίνουν την Τράπεζα θεμάτων
Με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στις εξετάσεις της Α' Λυκείου ξαναμπαίνει από το παράθυρο ένας «μηχανισμός» που λίγους μήνες πριν είχε αποσυρθεί ως αντιπαιδαγωγικός από το υπουργείο Παιδείας. Τι έλεγαν...
Νεκρανασταίνουν την Τράπεζα θεμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τράπεζα Θεμάτων: αδικαιολόγητες αντιδράσεις για μια σωστή απόφαση
Οι μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου δεν θα δώσουν φέτος εξετάσεις με το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων, η οποία καταργείται, ενώ σταματούν και οι εξετάσεις που θα προσμετρώνται σε ποσοστό για την είσοδο στο...
Τράπεζα Θεμάτων: αδικαιολόγητες αντιδράσεις για μια σωστή απόφαση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σε απόγνωση εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου
Τελειώνει ο Σεπτέμβριος και κανείς δεν γνωρίζει τι ισχύει με τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες καθώς δεν έχει εκδοθεί καμιά Εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ ακόμη.
Σε απόγνωση εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας