• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    17°C 15.0°C / 19.4°C
    2 BF
    48%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 15.0°C / 20.0°C
    1 BF
    77%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.0°C / 18.9°C
    2 BF
    88%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    1 BF
    88%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 14.8°C / 14.8°C
    1 BF
    58%
  • Βέροια
    Σποραδικές νεφώσεις
    16°C 14.4°C / 17.2°C
    2 BF
    78%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    2 BF
    41%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 6.1°C / 17.0°C
    1 BF
    88%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.0°C / 17.2°C
    2 BF
    67%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    17°C 17.0°C / 17.0°C
    1 BF
    59%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 18.3°C / 18.3°C
    0 BF
    70%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.6°C / 17.6°C
    1 BF
    75%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    17°C 17.1°C / 17.1°C
    2 BF
    85%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 14.0°C / 16.1°C
    1 BF
    88%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    15°C 12.0°C / 17.2°C
    2 BF
    82%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.2°C / 18.0°C
    1 BF
    77%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    16°C 13.9°C / 17.2°C
    1 BF
    59%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 12.8°C / 16.1°C
    0 BF
    66%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 16.7°C / 17.2°C
    2 BF
    81%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    2 BF
    41%
Νέο αντιεκπαιδευτικό μπαράζ Κεραμέως με τρεις διατάξεις-θηλιές
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Νέο αντιεκπαιδευτικό μπαράζ Κεραμέως με τρεις διατάξεις-θηλιές

  • A-
  • A+
Εκπλήσσει η ισοπεδωτική αριστοκρατική, βαθύτατα ταξική και γραφειοκρατική αντιμετώπιση ακόμα και της αξιολόγησης των μαθητών από το ΥΠΑΙΘ, που ξεπερνά κάθε όριο. ● Τηλε-εξετάσεις και τηλε-βαθμολογία συμπληρώνουν την παρωδία της τηλε-«εκπαίδευσης» για την οποία έχει γίνει πλέον αντιληπτό ότι δεν παρέχει παιδεία.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Σήμερα ξεκινά η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής του νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση με το οποίο νομοθετούνται οι αξιώσεις των επιχειρήσεων σε βάρος των μορφωτικών αναγκών της νέας γενιάς και του δημόσιου σχολείου συνολικά.

Πέρα από αυτό, το υπουργείο Παιδείας, με τρεις εξόχως αντιεκπαιδευτικές διατάξεις στο ίδιο νομοσχέδιο, εν μέσω πανδημίας και lockdown, επιχειρεί νέα επιθετική κίνηση κατά εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων.

1. Καταργεί ουσιαστικά τους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών με τη θεσμοθέτηση τοπικών προσκλήσεων για την πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Ουσιαστικά, από την πίσω πόρτα ανοίγει ρωγμή στους όρους και τις προϋποθέσεις πρόσληψης αναπληρωτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή με παραβίαση των πινάκων που έχουν δημιουργηθεί, αφού το ποιος θα προσλαμβάνεται δεν θα εξαρτάται από την κατάταξή του στους τελευταίους πίνακες.

Επόμενο βήμα, η πλήρης αποσάθρωση κάθε εργασιακού δικαιώματος των εκπαιδευτικών, με την πρόβλεψη για προσλήψεις ωρομίσθιων σε τοπικό επίπεδο από τους διευθυντές Εκπαίδευσης.

Στην ουσία ολοκληρώνεται η τριλογία των «ειδικών» προσκλήσεων, μετά τις «μαύρες» τρίμηνες συμβάσεις, με τις «τοπικές» προσκλήσεις, και την επανεμφάνιση του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, γυρίζοντας τον θεσμό του αναπληρωτή στον εργασιακό μεσαίωνα! Η κατεύθυνση της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ για «αποκέντρωση της εκπαίδευσης» κερδίζει ακόμα ένα κομμάτι του παζλ με πέρασμα των αρμοδιοτήτων πρόσληψης στην Τοπική Διοίκηση και στους διευθυντές Εκπαίδευσης.

2. Προχωρά στην αξιολόγηση των μαθητών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας όπου οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται, σαν να μη συμβαίνει τίποτε, να εξετάσουν και να βαθμολογήσουν τους μαθητές τους. Ουσιαστικά καλεί σε διαδικασία εξετάσεων –με όλη την πίεση και το άγχος που αυτή συνεπάγεται– έγκλειστους μαθητές που βρίσκονται καθηλωμένοι γύρω στις 8-10 ώρες μπροστά σε μια οθόνη, παιδιά που δεν έχουν καθόλου ή έχουν μικρή πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, παιδιά που βιώνουν τον φόβο, την αρρώστια, το πένθος ή τον θάνατο, παιδιά που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια και τις στερήσεις καθώς ολόκληροι οικονομικοί κλάδοι έχουν παραλύσει.

Πρόκειται για απίστευτα αντιπαιδαγωγικούς και άκρως υποκριτικούς σχεδιασμούς του ΥΠΑΙΘ που αφορούν τις εξετάσεις και την αξιολόγηση στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης».

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού, σαν να διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία κανονικά, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες και τις πολλαπλές σοβαρές αδυναμίες της τηλεκπαίδευσης και το πλήθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, ειδικότερα οι μαθητές των ασθενέστερων τάξεων και στρωμάτων και των πιο απομακρυσμένων περιοχών της χώρας.

Δεν εκπλήσσει η έλλειψη παιδαγωγικής ευαισθησίας και κατανόησης των ιδιαίτερων συνθηκών, αλλά αυτή η ισοπεδωτική αριστοκρατική, βαθύτατα ταξική και γραφειοκρατική αντιμετώπιση ακόμα και της αξιολόγησης των μαθητών ξεπερνά κάθε όριο. Οπως έχει επισημανθεί πολλές φορές από τους εκπαιδευτικούς φορείς, το μέτρο της τηλε-«εκπαίδευσης» καταργεί τις βασικές προϋποθέσεις της μάθησης ως ζωντανής διαδικασίας αφομοίωσης των εννοιών και ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών σε όλα τα διδασκόμενα αντικείμενα και επιστημονικά πεδία. Επιπλέον, συνιστά μέτρο βαθύτατα αντιπαιδαγωγικό, αφού ακυρώνει τη ζωντανή σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του διαλόγου στον φυσικό χώρο της μάθησης που είναι το σχολείο.

Παράλληλα, απονεκρώνει βασικές ψυχοκινητικές λειτουργίες, επικοινωνιακές ανάγκες, ενώ καταργεί τις πολύμορφες πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες που αναπτύσσουν ολόπλευρα την προσωπικότητα των παιδιών. Είναι λοιπόν εύλογο ότι στις συνθήκες της τηλε-«εκπαίδευσης» παιδεία δεν παρέχεται, ενώ καταργούνται όλες οι προϋποθέσεις οποιασδήποτε ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών. Στη βάση αυτή, εκπαιδευτικοί φορείς κρίνουν ότι δεν είναι δυνατή οποιασδήποτε μορφής «αξιολόγηση» των μαθητών.

3. Μετά την κατακραυγή για τις ηλεκτρονικές εκλογές-παρωδία και την αποχή του 95% των εκπαιδευτικών, προχωρά στο δεύτερο μέρος του σχεδίου άλωσης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, στην αντικατάσταση των εκλεγμένων εκπροσώπων των εκπαιδευτικών από διορισμένα μέλη, προσθέτοντας στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση μια διάταξη που θυμίζει παλιές κακές εποχές.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τηλε-«εκπαίδευση»: Στα ιδιωτικά πρωί, στα δημόσια καταμεσήμερο
Η μεγάλη πλειονότητά σε ιδιωτικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα διεξάγουν τηλε - «εκπαίδευση» από το πρωί κατά παράβαση τόσο της σχετικής Υπουργικής Απόφασης όσο και της εγκυκλίου.
Τηλε-«εκπαίδευση»: Στα ιδιωτικά πρωί, στα δημόσια καταμεσήμερο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τηλε-απομόρφωση: Από την Πεύκη στην Ωλένα και στα γύρω χωριά
Στην περίπτωση της Ωλένας κάποια παιδιά δεν διαθέτουν ούτε λάπτοπ ούτε ίντερνετ, καθώς τα τιμολόγια του ΟΤΕ στο χωριό είναι δυσβάστακτα...
Τηλε-απομόρφωση: Από την Πεύκη στην Ωλένα και στα γύρω χωριά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους.
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας