• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 18.3°C / 21.9°C
    1 BF
    62%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 16.6°C / 20.3°C
    1 BF
    72%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    22°C 19.5°C / 22.0°C
    3 BF
    65%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 19.7°C
    0 BF
    59%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    3 BF
    63%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    18°C 16.0°C / 19.6°C
    1 BF
    73%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    14°C 14.4°C / 14.5°C
    0 BF
    67%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    21°C 19.6°C / 21.6°C
    2 BF
    59%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.5°C / 22.1°C
    0 BF
    63%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 17.9°C / 18.9°C
    1 BF
    59%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 20.7°C
    2 BF
    49%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.6°C / 19.6°C
    2 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.9°C / 20.9°C
    0 BF
    64%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    19°C 18.5°C / 18.5°C
    1 BF
    60%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.5°C / 20.0°C
    0 BF
    53%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.6°C / 22.8°C
    3 BF
    60%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 18.5°C / 22.1°C
    0 BF
    54%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 16.3°C / 17.7°C
    1 BF
    70%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 17.2°C / 20.3°C
    2 BF
    67%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    15°C 14.8°C / 14.8°C
    1 BF
    53%
AP Photo/Thanassis Stavrakis

Τηλεκπαίδευση: κ. Κεραμέως μήπως έχετε αϋπνίες;

  • A-
  • A+

Πάντως, τούς το αναγνωρίζουμε στο Υπουργείο, μάς κρατάνε συνεχώς σε άγχος και εγρήγορση. Αλήθεια, μπράβο, είναι εργαλεία αυτά για το/ τη σύγχρονο εκπαιδευτικό.

«Έχετε λάβει νέες οδηγίες για το μάθημα της Δευτέρας. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το email σας στο ΠΣΔ (sch)»

Με το παραπάνω μήνυμα που έστειλε το ΥΠΑΙΘ αργά το βράδυ της Κυριακής «ενημέρωνε» δεκάδες χιλιάδες καθηγητές σε διάφορες περιοχές της χώρας ότι «στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης της διεξαγωγής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, και σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και τον πάροχο της πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υλοποίησε νέα αναβάθμιση του συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης» και ως εκ τούτου «η αναβάθμιση θα επιφέρει αλλαγές σε κάποιους λογαριασμούς WebEx εκπαιδευτικών».

Τι σήμαινε το μήνυμα αυτό για τους χιλιάδες καθηγητές, πολλοί εκ των οποίων δεν το πήραν καν είδηση, γιατί το έλαβαν λίγο πριν από τα μεσάνυχτα;

Ότι προκειμένου να κάνουν τηλε-«εκπαίδευση» το πρωί της Δευτέρας, έπρεπε τα ξημερώματα της Κυριακής προς την Δευτέρα α. να κάνουν τις  απαραίτητες αλλαγές στον υπολογιστή τους γεγονός που για αρκετούς στάθηκε αδύνατο λόγω της ξαφνικής υπερφόρτωσης του συστήματος και β. να ενημερώσουν τους μαθητές τους και τους γονείς για τη νέα διεύθυνση της ηλεκτρονικής τους τάξης την οποία καλούνταν να παρακολουθήσουν στις 8 π.μ. της Δευτέρας...

Δεν έφταναν τα προβλήματα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και της πλατφόρμας Webex της καλιφορνέζικης Cisco που ταλαιπωρούν εκατοντάδες χιλιάδες καθηγητές και μαθητές, δεν έφτανε ότι στα περισσότερα σπίτια υπάρχει ένας Η/Υ ο οποίος μοιράζεται μεταξύ παιδιών και γονιών που είναι σε τηλεργασία, δεν έφτανε ο πεπαλαιωμένος εξοπλισμός σε πολλά σπίτια και το εξαιρετικά αργό ίντερνετ, ήρθαν και οι αϋπνίες των φωστήρων του ΥΠΑΙΘ να δώσουν νέα ποιότητα στα τηλεβασανιστήρια που βαφτίστηκαν εκπαίδευση.

Την ίδια ώρα το ΥΠΑΙΘ ενώ συνεχίζει να κοροϊδεύει τον κόσμο για τα  χιλιάδες ταμπλετ και υπολογιστές που (δεν) μοίρασε σε όλα τα σχολεία και για την επιμόρφωση που (δεν) έκανε σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, εξακολουθεί να μιλάει για «καθολική τηλεκπαίδευση», όταν η ψηφιακή αίθουσα τείνει να μετατραπεί σε χώρο reality show με τα «παρατράγουδα» να κυριαρχούν.

Όσο μειώνονται τα τεχνικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης (που δεν μειώνονται), τόσο αυξάνονται τα προβλήματα που προκαλούνται με την έκθεση και παραβίαση ατομικών δικαιωμάτων από «τρίτους» ή μαθητές με ψευδώνυμο ή με όνομα άλλου συμμαθητή τους που μπαίνουν στις ψηφιακές τάξεις και μετατρέπουν την όποια εκπαιδευτική διαδικασία σε  παρωδία ξεφτιλίζοντας καθηγητές και ανεβάζοντας βίντεο και φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα. Καθημερινά και αλλεπάλληλα τέτοια επεισόδια «κρασάρουν» την τηλεκπαίδευση που στην πράξη ούτε τηλε είναι ούτε εκπαίδευση.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πώς θα λειτουργήσουν από Δευτέρα τα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία
Με εκπαιδευτική τηλεόραση από Δευτέρα και υποχρεωτική τηλεκπαίδευση από Τετάρτη θα συνεχίσουν τη σχολική χρονιά οι μαθητές του δημοτικού, καθώς ο ιός σαρώνει τη χώρα.
Πώς θα λειτουργήσουν από Δευτέρα τα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Στην τηλεκπαίδευση δεν δίνουμε συναίνεση»
Περισσότεροι από εκατό δάσκαλοι και καθηγητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους για την χρήση της τηλεκπαίδευσης με τον τρόπο που μεθοδεύεται σήμερα αναλύοντας το ρόλο, τους...
«Στην τηλεκπαίδευση δεν δίνουμε συναίνεση»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Mόλις το 10% των σχολείων μπορεί να υποστηρίξει την τηλε-«εκπαίδευση»
Το υπουργείο Παιδείας καλεί όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια να κάνουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά καθόλου δεν έχει φροντίσει τα σχολεία να μπορούν να την υποστηρίξον.
Mόλις το 10% των σχολείων μπορεί να υποστηρίξει την τηλε-«εκπαίδευση»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι ευθύνες της Κεραμέως για την πανωλεθρία της τηλεκπαίδευσης
Από το ένα φιάσκο στο άλλο πηγαίνει το υπουργείο Παιδείας, αλλά η απάντηση που δίνει εξακολουθεί να είναι ίδια: φταίνε οι άλλοι. Δεν φταίει το υπουργείο, αλλά οι εκπαιδευτικοί για την πρωτοφανή αποδοκιμασία...
Οι ευθύνες της Κεραμέως για την πανωλεθρία της τηλεκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Χαστούκι» στον Μητσοτάκη
Τείχος των διοικήσεων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην απόπειρα της κυβέρνησης να δημιουργήσει σώματα ασφαλείας ειδικά για τους πανεπιστημιακούς χώρους.
«Χαστούκι» στον Μητσοτάκη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας