Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Δημιουργούν τμήματα με 27 μαθητές εν μέσω πανδημίας!
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Δημιουργούν τμήματα με 27 μαθητές εν μέσω πανδημίας!

  • A-
  • A+

Και ενώ μαίνεται η πανδημία του κορονοϊού χτυπώντας και τα σχολεία της Θεσσαλονίκης, στο 2ο ΓΕΛ στην οδό Ικτίνου, στο κέντρο της πόλης, όπου ήδη τα τμήματα έχουν κατά μέσο όρο 25 μαθητές, αποφασίζεται να δημιουργηθούν τμήματα με 27 παιδιά.

Οπως καταγγέλλουν οι γονείς, μέχρι την περασμένη Παρασκευή λειτουργούσαν τρία τμήματα στην Α' Λυκείου. Από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου λειτουργούν δύο τμήματα με 27 παιδιά σε κάθε τάξη. Οπως φαίνεται, αιτία για τη συγκεκριμένη αλλαγή είναι η αποχώρηση μιας μαθήτριας. Εάν δηλαδή οι μαθητές ήταν 55 θα τους χώριζαν σε τρία τμήματα, ενώ τώρα που είναι 54 γίνονται δύο! Το συγκεκριμένο σχολείο είναι ένα από τα 35 της Θεσσαλονίκης που τελεί υπό κατάληψη από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου και, όπως γίνεται κατανοητό, ο λόγος δεν είναι η χρήση της μάσκας.

Στην Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας τελούν υπό κατάληψη 75 σχολεία και τα αιτήματα των μαθητών αφορούν κατά κύριο λόγο τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων: απαράδεκτες υποδομές, έλλειψη αιθουσών, καθηγητών και καθαριστριών.

Το θέμα της έλλειψης σχολικής στέγης και των προβλημάτων που δημιουργούνται στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων θα έρθει την ερχόμενη Δευτέρα για άλλη μια φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο της Θεσσαλονίκης.

Απολύμανση

Κλειστό ήταν τη Δευτέρα το Δημοτικό Σχολείο Μαλγάρων λόγω απολύμανσης που έγινε. Οπως μάθαμε, η απολύμανση έγινε για προληπτικούς λόγους, επειδή εμφανίστηκαν κρούσματα στην περιοχή τα οποία σχετίζονται με το σχολείο.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, δεν θα αναστείλει τη λειτουργία του, ενώ αδιευκρίνιστος παραμένει ο λόγος που οδήγησε σ’ αυτήν την απόφαση.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σπάνε τις αλυσίδες, αλλά όχι το ηθικό των μαθητικών κινητοποιήσεων
Αστυνομικές δυνάμεις, γονείς, διευθυντές τραμπουκίζουν μικρά παιδιά και με τη βία επιχειρούν να διαλύσουν τις καταλήψεις, που έχουν γιγαντωθεί.
Σπάνε τις αλυσίδες, αλλά όχι το ηθικό των μαθητικών κινητοποιήσεων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι ομοιότητες με τις αναχρονιστικές παρεμβάσεις Κεραμέως
Δύο ήταν οι μαθητικές κινητοποιήσεις που έγιναν κινήματα, αυτές του 1990 και του 1999 που έχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με αποφάσεις της Νίκης Κεραμέως σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων.
Οι ομοιότητες με τις αναχρονιστικές παρεμβάσεις Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χειρότερα και από ισοβίτες αντιμετωπίζει η Κεραμέως τους καταληψίες
Τιμωρητικά και παράνομα η υπουργός Παιδείας με απόφασή της αποκλείει τους μαθητές που συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις από την τηλεκπαίδευση.
Χειρότερα και από ισοβίτες αντιμετωπίζει η Κεραμέως τους καταληψίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σχολεία- κονσερβοκούτια
«Καυτή πατάτα» αποτελεί για τον Δήμο Θεσσαλονίκης το θέμα της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης αφού σε πολλές περιπτώσεις αδυνατεί να βρει χώρους για τη στέγαση των μαθητών.
Σχολεία- κονσερβοκούτια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας