Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Δε συμμετέχουμε στις συνεδριάσεις-παρωδία που απαιτεί το Υπουργείο Παιδείας
EUROKINISSI/ΜΠΟΛΑΡΗ ΤΑΤΙΑΝΑ

Δε συμμετέχουμε στις συνεδριάσεις-παρωδία που απαιτεί το Υπουργείο Παιδείας

  • A-
  • A+

Την τακτική του υπουργείου Παιδείας που ζητά να γίνουν μέσα στον Αύγουστο, εν μέσω διακοπών, οι τοποθετήσεις-μετακινήσεις των εκπαιδευτικών καταγγέλλουν αιρετά μέλη σε πολλά Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) της χώρας.

Με ανακοίνωση - καταγγελία για το έγγραφο-«βόμβα» του υπουργείου Παιδείας, ζητούν την ανάκληση της εγκυκλίου και απευθύνουν έκκληση για μαζική συμμετοχή των αιρετών στη διαμαρτυρία. 

Η καταγγελία των αιρετών μέλων ΠΥΣΔΕ

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δε σταματά να μας εκπλήσσει αρνητικά. Όλοι γνωρίζουμε το συντηρητισμό και την προχειρότητα που διακρίνει τις αποφάσεις του υπουργείου. Σε αυτά ήρθε να προστεθεί και η άγνοια για τη λειτουργία των ΠΥΣΔΕ της χώρας.

Με την Εγκύκλιο με Αρ.Πρ.102027/ΓΔ5/30/7/2020 για «Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά»,ορίζεται ότι πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές ως τις 14 Αυγούστου, εν μέσω θερινών διακοπών και με κλειστά σχολεία.

Χρησιμοποιώντας το φαιδρό επιχείρημα περί αποφυγής συγχρωτισμού-για όλα φταίει ο covid-το υπουργείο καταστρατηγεί όλες τις διαδικασίες που άπτονται μίας δυναμικής διαδικασίας όπως είναι οι υπηρεσιακές μεταβολές.

Προκειμένου να δείξουν ότι το χρονοδιάγραμμα είναι σφιχτό κι ότι παράγουν έργο, οι κυρίες του ΥΠΑΙΘ παίζουν παιχνίδια στην πλάτη των συναδέλφων και των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

Τα σχολεία μας είναι κλειστά. Δε γνωρίζουμε ακόμη ακριβή αριθμό τμημάτων ανά σχολική μονάδα, οι μετεγγραφές δεν έχουν ολοκληρωθεί, δε γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα ολιγομελή τμήματα. Επίσης δεν έχει ολοκληρωθεί η Β' φάση αποσπάσεων και δε γνωρίζουμε τι ανάγκες θα προκύψουν από ενδεχόμενες μακροχρόνιες άδειες.

Νομοτελειακά, θα προκληθούν λάθη και αδικίες. Τα ΠΥΣΔΕ θα μπούνε σε ένα φαύλο κύκλο τοποθετήσεων, εξέτασης ενστάσεων κ.ο.κ. Πολλοί συνάδελφοι θα βιώσουν μία παρατεταμένη εκκρεμότητα και ανασφάλεια και πολλές σχολικές μονάδες θα ταλανίζονται από συνεχείς ανακατατάξεις.

Αυτή η εγκύκλιος μόνο δεινά θα επιφέρει. Δεν έχει σκοπό, ούτε τους συναδέλφους να βοηθήσει, ούτε τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να διευκολύνει. Σκοπός του ΥΠΑΙΘ είναι να δημιουργήσει μία επίφαση ετοιμότητας και άψογης λειτουργίας και να καταγράψει όσο το δυνατόν λιγότερα κενά για ευνόητους λόγους.

Εμείς ως αιρετοί, εκπρόσωποι των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων - Συσπειρώσεων - Κινήσεων, αρνούμαστε να γίνουμε πιόνια στα επικοινωνιακά παιχνίδια του ΥΠΑΙΘ και της κάθε Κεραμέως. Στεκόμαστε απέναντί τους και  δίπλα στο συνάδελφο. Δε συμμετέχουμε στις συνεδριάσεις-παρωδία που απαιτεί το Υπουργείο. Καταγγέλλουμε ανοιχτά τις μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ, απαιτούμε την ανάκληση της Εγκυκλίου και καλούμε κι άλλους αιρετούς να συνυπογράψουν τη διαμαρτυρία μας.

Θάνος Βάλλας, Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Ν. Δράμας

Σισμανίδης Ιωάννης, Αναπληρωματικό αιρετό μέλος  ΠΥΣΔΕ Ν. Δράμας

Χρήστος Κάτσικας, Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας

Μάκης Μαυρέλης, Αναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας

Φατούρου Αγγελική, Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας

Αντώνης Πέττας, Αναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας

Κουσινίδης Χαρίλαος, Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Ν. Έβρου

Δεμερδεσλής Γιώργος, Αναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Ν. Έβρου

Καραδήμα Φαίδρα, Αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Ν. Χανίων

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μονιμοποίηση της αναπλήρωσης
Μία ακόμη σχολική χρονιά ξεκινάει με μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που καλούνται, τελευταία στιγμή, υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, να καταθέσουν αίτηση.
Μονιμοποίηση της αναπλήρωσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκπαίδευση - τηλεμάρκετινγκ και εξευτελιστικές συμβάσεις για εκπαιδευτικούς
Σε πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, στο άρθρο 24, προβλέπονται προκηρύξεις για τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για κάλυψη έκτακτων κενών ή για τηλεκπαίδευση!
Εκπαίδευση - τηλεμάρκετινγκ και εξευτελιστικές συμβάσεις για εκπαιδευτικούς
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρωτοφανείς παρεμβάσεις του υπουργείου στις τοποθετήσεις-μετακινήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών
Με κλειστά σχολεία και τους εκπαιδευτικούς σε άδεια, το υπουργείο Παιδείας απέστειλε έγγραφο με το οποίο ζητά να ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις, υπεραριθμίες, συμπληρώσεις ωραρίων κ.λπ., ως τις 14 Αυγούστου!
Πρωτοφανείς παρεμβάσεις του υπουργείου στις τοποθετήσεις-μετακινήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μάθημα στην κ. Κεραμέως
Ανοιχτό το ενδεχόμενο προσφυγής στη Δικαιοσύνη αφήνει η Ενωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, ενός από τους κλάδους το αντικείμενο του οποίου αφαιρέθηκε από το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών.
Μάθημα στην κ. Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επικοινωνιακό φιάσκο της Κεραμέως
Εσπευσμένα κάλεσε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες η υπουργός Παιδείας με αφορμή τη δημοσιοποίηση τμήματος της Μελέτης Αντικτύπου για την Προστασία Δεδομένων κατά την εφαρμογή του μέτρου της ζωντανής μετάδοσης...
Επικοινωνιακό φιάσκο της Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μαθήματα ασυδοσίας από Κεραμέως στην ιδιωτική εκπαίδευση
Στα κάγκελα οι εκπαιδευτικοί με το νομοθέτημα που ελαστικοποιεί περαιτέρω τις εργασιακές τους σχέσεις, νομιμοποιώντας τη μονομερή βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας τους.
Μαθήματα ασυδοσίας από Κεραμέως στην ιδιωτική εκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας