Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αιχμηρή επιστολή σε Γαβρόγλου από εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα
INTIME NEWS / ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Αιχμηρή επιστολή σε Γαβρόγλου από εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα

  • A-
  • A+

Την επιστροφή του 25% το οποίο παρακρατήθηκε από τους μισθούς τους κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητας, στην οποία τέθηκαν την περίοδο 2013-2015, καθώς και την πλήρη αποκατάσταση των συντάξιμων αποδοχών τους, ζητούν εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ (ΕΠΑΛ και Ειδική Εκπαίδευση) με ανοιχτή επιστολή τους προς τον υπουργό Παιδείας.

Στο κείμενο της επιστολής, απευθύνονται με αιχμές κατά του Κώστα Γαβρόγλου περί εμπαιγμού και του ζητούν να τους απαντήσει αν προτίθεται να κάνει κάτι για το αίτημά τους.

Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:

«Κύριε Υπουργέ,

Οι εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ (ΕΠΑΛ και Ειδική Εκπαίδευση) που βρεθήκαμε σε διαθεσιμότητα την περίοδο 2013-2015, διεκδικούμε το 25% το οποίο παρακρατήθηκε από τους μισθούς μας κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητάς καθώς και την πλήρη αποκατάσταση των συντάξιμων αποδοχών μας.

Στο πλαίσιο αυτής της διεκδίκησης, εδώ και έξι και πλέον μήνες, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες έχουμε «βγει» από το μνημόνιο, ήρθαμε σε επαφή τόσο με παράγοντες του Υπουργείου σας (Παιδείας) όσο και του υπουργείου Οικονομικών, του ΓΛΚ και της Βουλής, είτε μέσω της ΟΛΜΕ, είτε μόνο ως μέλη της συντονιστικής επιτροπής, είτε ως συντονιστική επιτροπή και ΟΛΜΕ, γνωστοποιώντας προφορικά και εγγράφως το προαναφερόμενο αίτημα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Μέχρι και αυτή τη στιγμή, αν και όλοι οι θεσμικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες παρουσία ή μη των συνδικαλιστικών μας οργάνων ή/και των ΜΜΕ αναγνωρίζουν το «δίκαιο» του εν λόγω αιτήματος, εν τούτοις καμιά ουσιαστική ενέργεια δεν έχει πραγματοποιηθεί για την υλοποίησή του. Αντιθέτως, «ισχνές», «φιλικές» και «εν κενώ» της διοικητικής πρακτικής, προφορικές ή γραπτές ενέργειες από την πλευρά των άμεσα και κατά νόμο εμπλεκομένων, καταφανώς οδηγούν στο να «κερδηθεί» πολιτικός χρόνος και να «χειραγωγηθούν» οι όποιες μορφές συλλογικής πίεσης, προκειμένου να οδηγηθούμε χωρίς πολιτικό κόστος προς τις εκλογές που είναι «προ των πυλών».

Εύλογο ερώτημά μας, ως εκπαιδευτικοί, είναι: «Πως Εσείς, ως πολιτικός μας Προϊστάμενος εκτιμάτε ότι αξιοποιώντας στελέχη της πολιτικής και διοικητικής πυραμίδας του υπουργείου του οποίου ηγείσθε, μπορείτε να μας αποπροσανατολίζετε και να μας «δια-χειρίζεστε» με δημαγωγίες και χειραγωγήσεις, όταν εξ ορισμού ο ρόλος μας ως επαγγελματίες είναι να προσεγγίζουμε κριτικά και να διασταυρώνουμε τις πηγές, τη γνώση και τις πληροφορίες πολλώ δε μάλλον τις πολιτικές ρητορείες και.. αναδιπλώσεις».

Στο πλαίσιο της κοινωνικής και πολιτικής εντιμότητας, θα ήταν προτιμότερο να τεθεί ανοικτά στο δημόσιο διάλογο, η έλλειψη ή ακόμα και η αδυναμία/δυσκολία της πολιτικής σας και κυβερνητικής σας βούλησης να ανταποκριθείτε θετικά στο προαναφερόμενο αίτημα.

Αντ' αυτού, κατά τις πρόσφατες επαφές μας παρουσία της ΟΛΜΕ, πήραμε τη διαβεβαίωση ότι το ΥΠΠΕΘ θεωρεί δίκαιο το αίτημα μας και γι' αυτό το λόγο ζήτησε ΤΩΡΑ (;) από το ΓΛΚ (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) να γνωμοδοτήσει για το αν έχει εφαρμογή η διάταξη της παρ. 5 του άρθρου 153 του ν. 4472/17 για την επιστροφή του συνόλου των παρακρατηθέντων αποδοχών στους εκπαιδευτικούς που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, αφότου ένα δεκαπενθήμερο πριν η αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου σας, είχε «στείλει» ένα αμφιβόλου, μαντικής ερμηνείας, έγγραφο στις ΔΔΕ, ενώ ακολούθως ΕΣΕΙΣ, ως Προϊσταμένη μας αρχή, εκπροσωπούμενης από την υφυπουργό Παιδείας, παρουσία της ΟΛΜΕ, μας προτρέπετε να κάνουμε αιτήσεις μέσω των ΔΔΕ ως μορφή πίεσης προς... τον εαυτό ΣΑΣ!!!!!

Πέραν αυτής της «διοικητικά» φαιδρής προτροπής, μέχρι σήμερα, από ότι ΕΜΕΙΣ γνωρίζουμε όχι μόνο δεν έχει γίνει ΚΑΜΜΙΑ σχετική ενέργεια αλλά αμφισβητείται από το Υπουργείο μας και η εγκυρότητα υπαγωγής μας στον προαναφερόμενο νόμο. Παρεμπιπτόντως, θυμίζουμε πως δεν είναι αρμοδιότητα του υφισταμένου να γνωμοδοτεί και να αποφασίζει για τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος να διαχειριστεί αποτελεσματικά μια διοικητική πράξη εκτός και αν εξουσιοδοτηθεί γι' αυτήν. Σας θυμίζουμε δε, πως το τελευταίο εξάμηνο παρά τις έγγραφες και προφορικές μας «επικλήσεις» και πιθανά τη θετική σας πρόθεση δεν έχετε καταφέρει μάλλον λόγω πολλαπλών υποχρεώσεών σας, να μας συναντήσετε δια ζώσης.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ, η περίοδος κλαυσίγελου πόσο θα διαρκέσει; μέχρι τις επικείμενες εκλογές;

Κατόπιν των παραπάνω, σας καλούμε άμεσα να μας πείτε απλά, καθαρά και γραπτά:

Αν προτίθεστε ή όχι να εξετάσετε το αίτημα μας, χωρίς «χειριστικά» παιχνίδια.

Ποιες είναι οι ενέργειες τις οποίες έχετε ήδη κάνει ή θα κάνετε έτσι ώστε να αποκατασταθεί η απώλεια εισοδήματος που υπέστησαν οι «διαθέσιμοι» χωρίς επιλογή τους εκπαιδευτικοί; (δεδομένου ότι όλοι παραδέχονται ότι το αίτημα είναι δίκαιο).

Και παρακαλούμε, μη μας εμπαίζετε με κινήσεις που υποβιβάζουν το βαθμό κατανόησης όχι απλά ισότιμων με εσάς πολιτών αλλά επαγγελματιών που θα 'πρεπε να θεωρούνται από πλευράς σας, κατά αρμοδιότητα και ιδεολογία, ως ΚΕΦΑΛΑΙΟ για τη χώρα. Είναι ζήτημα Ηθικής Πρακτικής αλλά πάνω από όλα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Δεοντολογίας».

Υπουργείο Παιδείας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αναπληρωτές καθηγητές ζήτησαν την κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου
Συνάντηση με τη γ.γ. Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπ. Παιδείας πραγματοποίησαν εκπρόσωποι των αν. εκπαιδευτικών διαμαρτυρόμενοι για το πλαίσιο προσλήψεων και διεκδικώντας διορισμούς.
Αναπληρωτές καθηγητές ζήτησαν την κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τραμπουκισμοί σχολαρχών εν όψει εκλογών
Η ΟΙΕΛΕ καταγγέλλει ότι η ιδιοκτησία μεγάλου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου απείλησε με απόλυση συνδικαλιστές, επικαλούμενη τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στην εθνική κάλπη
Τραμπουκισμοί σχολαρχών εν όψει εκλογών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το τυχερό κομμάτι
Ποιό ήταν το τυχερό κομμάτι της πίτας στο υπουργείο Παιδείας; Το πρώτο. Ποιο ήταν το πρώτο; Αυτό που κόπηκε «για τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους φοιτητές και τις φοιτήτριες» όπως είπε ο Κώστας Γαβρόγλου,...
Το τυχερό κομμάτι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσφυγή ΔΟΕ στα ευρωπαϊκά όργανα για το νέο σύστημα διορισμών
Στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προσέφυγε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) για το νέο σύστημα διορισμών. Η ΔΟΕ θέτει μία σειρά ζητημάτων, μεταξύ των οποίων η μη πραγματοποίηση μόνιμων...
Προσφυγή ΔΟΕ στα ευρωπαϊκά όργανα για το νέο σύστημα διορισμών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η νύχτα της τροπολογίας για την Παιδεία στη Βουλή
Υστερα από πολύωρη συνεδρίαση στην Ολομέλεια της Βουλής ψηφίστηκε, με τη συναίνεση των ΑΝ.ΕΛΛ., το σχέδιο νόμου για τις συνέργειες των ανώτατων ιδρυμάτων σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του...
Η νύχτα της τροπολογίας για την Παιδεία στη Βουλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ένα βήμα πίσω από το υπ. Παιδείας για το νέο σύστημα διορισμών
Αλλαγές στο σύστημα μοριοδότησης για τους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας, αφού ο νομοσχέδιο έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στις τάξεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι...
Ένα βήμα πίσω από το υπ. Παιδείας για το νέο σύστημα διορισμών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας