Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Παραδίδεται σήμερα το πόρισμα της Επιτροπής για τα προβλήματα στα ΑΕΙ
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Παραδίδεται σήμερα το πόρισμα της Επιτροπής για τα προβλήματα στα ΑΕΙ

  • A-
  • A+

Μετά την αναλυτική καταγραφή των γενικών και σταθερών προβλημάτων αλλά και των ειδικών ζητημάτων που αντιμετωπίζουν τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας η Επιτροπή για τη μελέτη ζητημάτων της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ειρήνης στα Πανεπιστήμια παραδίδει σήμερα το πόρισμά της στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.

Το πόρισμα θα περιλαμβάνει προτάσεις που θα τεθούν σε διάλογο με την πανεπιστημιακή κοινότητα.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Εφ.Συν.», στο πόρισμα εκφράζεται σαφώς η ανάγκη για τη δημιουργία δικτύου εντός του εκάστοτε Πανεπιστημίου με σκοπό τη συζήτηση των προβλημάτων και την εξεύρεση λύσεων.

Μέλη των δικτύων αυτών θα είναι ο πρύτανης του οικείου εκπαιδευτικού ιδρύματος, ο εισαγγελέας, ένας εκπρόσωπος της Αστυνομίας, ο δήμαρχος της περιοχής και φυσικά εκπρόσωποι των φοιτητών.

Επίσης προτείνεται η ενσωμάτωση στα προγράμματα σπουδών συνθετικών μαθημάτων έρευνας και διδασκαλίας ζητημάτων που συνδέονται με τα κοινωνικά προβλήματα και τις διαταραχές στον ακαδημαϊκό χώρο, η βελτίωση των υποδομών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων αλλά και η θέσπιση ορισμένων κριτηρίων βάσει των οποίων η πανεπιστημιακή κοινότητα θα αποφασίζει την άρση ή μη του ακαδημαϊκού ασύλου.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κανονικά η κατανομή 500 θέσεων ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια
Αμέσως μετά το πράσινο φως που δόθηκε από το ΣτΕ αναρτήθηκε η υπουργική απόφαση για την κατανομή θέσεων μελών ΔΕΠ και έκτακτου προσωπικού στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.
Κανονικά η κατανομή 500 θέσεων ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ έδειξαν τι αξίζουν
Τα υψηλά ποσοστά των επιτυχόντων από τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας στις τελευταίες πανελλαδικές εξετάσεις διαψεύδουν τα στερεότυπα που απαξιώνουν την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Συνολικά 11.290...
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ έδειξαν τι αξίζουν
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ποιοτική εκπαίδευση και όχι επέκταση της υποχρεωτικής
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνης Λιάκος, σχολίασε τις προτάσεις του Κώστα Γαβρόγλου σχετικά με τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση....
Ποιοτική εκπαίδευση και όχι επέκταση της υποχρεωτικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ρελάνς με Παρασκευόπουλο
Ολοταχώς προς τη Βουλή οδεύει το σχέδιο νόμου για τα ΑΕΙ μετά και τις τελευταίες, διαδοχικές συναντήσεις που είχε χθες ο υπουργός Παιδείας με τους πρυτάνεις και τους προέδρους των ΤΕΙ. Με λίγες αλλαγές που...
Ρελάνς με Παρασκευόπουλο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στη σύνοδο των πρυτάνεων πρυτάνευσε... ο Γαβρόγλου
Εξι πανεπιστημιακοί ζήτησαν την απόσυρση του σχεδίου νόμου για τα ΑΕΙ αλλά οι υπόλοιποι δώδεκα διαφώνησαν. Μόνη σοβαρή διαφωνία που παραμένει είναι ο τρόπος εκλογής των πρυτανικών αρχών. Νέα συνάντηση...
Στη σύνοδο των πρυτάνεων πρυτάνευσε... ο Γαβρόγλου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στο περίμενε 4.700 δικαιούχοι φοιτητές
Στον νόμο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, υπάρχει διάταξη που μεταβιβάζει στα ΑΕΙ τόσο την εκκαθάριση των αιτήσεων για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα όσο και...
Στο περίμενε 4.700 δικαιούχοι φοιτητές

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας