Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σκέψεις για αλλαγή της ώρας έναρξης των μαθημάτων

Το υπουργείο Παιδείας εξετάζει σοβαρά η ώρα έναρξης των μαθημάτων να αλλάξει

EUROKINISSI/ ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Σκέψεις για αλλαγή της ώρας έναρξης των μαθημάτων

  • A-
  • A+

Θέμα αλλαγής του ωραρίου έναρξης των μαθημάτων άνοιξε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε. Ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε πως γίνονται σκέψεις που θα αλλάξουν τα σημερινά δεδομένα, διευκρινίζοντας πως οι όποιες αποφάσεις δεν θα αφορούν το σχολικό έτος που ξεκινά τον Σεπτέμβριο.

Το υπουργείο Παιδείας εξετάζει σοβαρά η ώρα έναρξης των μαθημάτων να αλλάξει και από τις 08.15 που είναι σήμερα να μετατεθεί χρονικά κατά 45 λεπτά. Είναι «δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο» τόνισε (ΕΡΤ1) ο κ. Γαβρόγλου επικαλούμενος διεθνείς έρευνες που δείχνουν πως το μέτρο αυτό ευνοεί τα παιδιά.

Αν τελικά οι σκέψεις αυτά προχωρήσουν, τα μαθήματα θα ξεκινούν στις 09.00 χωρίς όμως να επηρεαστεί η ώρα έναρξης της προσέλευσης των μαθητών στα σχολεία. «Η ζώνη δραστηριοτήτων δεν πρόκειται να αλλάξει. Οι μαθητές θα μπορούν να προσέρχονται στο σχολείο στις 07.30 όπως γίνεται και σήμερα» δήλωσε ο υπουργός γνωρίζοντας πως η χρονική μετάθεση της έναρξης των μαθημάτων θα δημιουργούσε πρόβλημα στους εργαζόμενους γονείς.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λιγότεροι καβγάδες με το κουδούνι στις 9
Ο υπουργός Παιδείας σχολίασε πως το πολύ πρωινό ξύπνημα είναι ένας απ' τους βασικούς λόγους για καβγάδες στο σπίτι και σημείωσε πως μια αλλαγή στην ώρα έναρξης των μαθημάτων θα βοηθούσε πολύ, ειδικά...
Λιγότεροι καβγάδες με το κουδούνι στις 9
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρώτο κουδούνι με δώδεκα νέες σχολικές μονάδες
Πρώτο κουδούνι σήμερα, για τα σχολεία της χώρας, με τον υπουργό Παιδείας να δηλώνει ότι όλα είναι έτοιμα για να υποδεχθούν τους μαθητές στις τάξεις, επαναλαμβάνοντας ότι για πρώτη φορά φέτος τοποθετήθηκαν...
Πρώτο κουδούνι με δώδεκα νέες σχολικές μονάδες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρώτο κουδούνι για τα σχολεία την Τρίτη με τα βιβλία στις τάξεις
Τέλος οι διακοπές από αύριο, Τρίτη, για τους μαθητές αφού θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς. «Σχεδόν το σύνολο των κενών έχει καλυφθεί, ενώ τα βιβλία είναι ήδη στη θέση τους», δηλώνει ο...
Πρώτο κουδούνι για τα σχολεία την Τρίτη με τα βιβλία στις τάξεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
21 ερωταπαντήσεις του υπ. Παιδείας για τις μεταρρυθμίσεις
Ποιες είναι οι κύριες αλλαγές στη Γ' Λυκείου; Γιατί η Κοινωνιολογία αντικαθιστά τα Λατινικά; Οι υποψήφιοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πολλά Επιστημονικά Πεδία; Τι θα ισχύσει για τα μηχανογραφικά για τους...
21 ερωταπαντήσεις του υπ. Παιδείας για τις μεταρρυθμίσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τι αλλάζει στο Λύκειο και στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια
Τέσσερις ομάδες προσανατολισμού όσα και τα επιστημονικά πεδία, «σπάσιμο» των Θετικών Επιστημών, κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας, αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία, ανάμεσα στις...
Τι αλλάζει στο Λύκειο και στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στο σχολείο οι τσάντες μία Παρασκευή τον μήνα
Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και όλων των γονέων οι μαθητές θα μπορούν να περνούν ένα Σαββατοκύριακο τον μήνα χωρίς μελέτη στο πλαίσιο του προγράμματος του υπουργείου Παιδείας «Happy Fridays». Το μέτρο...
Στο σχολείο οι τσάντες μία Παρασκευή τον μήνα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας