Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στάση αναμονής κρατούν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί

Ανεβαίνουν οι τόνοι μεταξύ ΟΙΕΛΕ και υπουργείου Παιδείας έπειτα από την αναβολή της μεταξύ τους συνάντησης

EUROKINISSI (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)

Στάση αναμονής κρατούν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί

  • A-
  • A+

Ηλεκτρισμένο παραμένει το κλίμα στην ιδιωτική εκπαίδευση μετά την ανακοίνωση των σχετικών μέτρων που περιλαμβάνονται στη συμφωνία με τους δανειστές. Σε θέση αναμονής οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί δηλώνουν πως θα περιμένουν να ολοκληρωθεί η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (από σήμερα το πρωί έως την Πέμπτη) και ανάλογα με τις εξελίξεις θα διαμορφώσουν τη στάση τους.

Η αναβολή της -έκτακτης- συνάντησης της ΟΙΕΛΕ με τον υπουργό ανέβασε τους τόνους, καθώς η πρώτη αρνήθηκε να συναντηθεί με τη διευθύντρια του γραφείου του υπουργού λόγω ξαφνικού κωλύματος του ιδίου, ωστόσο, όπως διαβεβαιώνουν και τα ίδια τα στελέχη της Ομοσπονδίας, δεν αναγνωρίζουν πρόθεση αποφυγής και περιμένουν νέο κάλεσμα, «έστω και την τελευταία στιγμή».

Η απόσταση, πάντως, που χωρίζει τις δύο πλευρές παραμένει μεγάλη. «Οι σχολάρχες πανηγυρίζουν», λένε κύκλοι της Ομοσπονδίας, αποδίδοντας την επικριτική ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων «σε στημένο πολιτικό παιχνίδι και επειδή, όπως πάντα, τα θέλουν όλα δικά τους».

Το υπουργείο, από την άλλη, επιμένει να παραπέμπει στη «σκληρή ανακοίνωση» των ιδιοκτητών, τονίζοντας πως «τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων με τους θεσμούς κατέληξαν σε ρυθμίσεις που βελτιώνουν τη θέση των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε ιδιωτικά σχολεία και δημιουργούν αναχώματα στην ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική αυθαιρεσία. Συνεπώς και η αντίστοιχη ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, που κινείται στον αντίποδα της ανακοίνωσης των ιδιοκτητών, θα έπρεπε να προβληματίσει πρωτίστως την ηγεσία της ΟΙΕΛΕ».

Με εμφανή τη δυσαρέσκεια τόσο για τις αντιδράσεις όσο και για την άρνηση συνάντησης της ΟΙΕΛΕ «με τον γ.γ. και τη διευθύντρια του γραφείου του υπουργού», το υπουργείο εξέδωσε το απόγευμα ανακοίνωση-απάντηση στην «παραπληροφόρηση για τις διατάξεις σχετικά με την ιδιωτική εκπαίδευση».

Στην ανακοίνωση εξηγούνται αναλυτικά οι νέες διατάξεις, για να τονιστεί, μεταξύ άλλων, πως «η αυθαιρεσία ελαχιστοποιείται» και πως «οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στα ιδιωτικά σχολεία προστατεύονται λόγω και της εμπλοκής κατ' αρχάς του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που θεσμοθετεί τα κριτήρια με βάση τα οποία κρίνονται, αλλά και των σχολικών συμβούλων που συμμετέχουν στις εκθέσεις αξιολόγησής τους».

   

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι εκπαιδευτικοί θέλουν εξασφάλιση, όχι παράταση
Συνεχίζεται η ένταση στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης με αφορμή τις νέες σχετικές διατάξεις κυρίως σε ό,τι αφορά τις απολύσεις. Η άκαρπη συνάντηση της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών (ΟΙΕΛΕ)...
Οι εκπαιδευτικοί θέλουν εξασφάλιση, όχι παράταση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σκληρά νεοφιλελεύθερες, αλλά από την προστακτική στην... υποτακτική
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην έκθεση του ΟΟΣΑ του 2011 και τη φετινή; «Τώρα γνωρίσαμε καλύτερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα», δήλωσε η ειδική σύμβουλος του γενικού γραμματέα του ΟΟΣΑ, Γκαμπριέλα Ράμος,...
Σκληρά νεοφιλελεύθερες, αλλά από την προστακτική στην... υποτακτική
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΟΣΑ(Ν) να ακούς τον Κυριάκο...
​Πώς μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα να συμβάλει στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας; Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση του οράματος του προέδρου της Ν.Δ. για την εκπαίδευση, η σχετική έκθεση του ΟΟΣΑ αποδεικνύει...
ΟΟΣΑ(Ν) να ακούς τον Κυριάκο...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι αλλαγές χρειάζονται κονδύλια
Ψηλά στην ατζέντα της πολιτικής αντιπαράθεσης, πάλι, η παιδεία, μετά τις σχετικές δηλώσεις του προέδρου της Ν.Δ. Με νέα δήλωσή του, χθες, ο υπουργός Παιδείας κατηγορεί τον κ. Μητσοτάκη για «ανησυχητική άγνοια...
Οι αλλαγές χρειάζονται κονδύλια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταρρυθμίσεις η απάντηση στην οπισθοδρόμηση
Στο απόγειο του λαϊκισμού και του πολιτικού παραλόγου έφθασε η αντιπαράθεση που επέλεξε να ακολουθήσει η αξιωματική αντιπολίτευση με τον υπουργό Παιδείας. Με αφορμή δημοσίευμα από γνωστή σύμμαχη δύναμη Τύπου,...
Μεταρρυθμίσεις η απάντηση στην οπισθοδρόμηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ολοι οι μαθητές είναι άξιοι για τη σημαία
Η ρύθμιση που προβλέπει ότι όλοι και όχι οι καλύτεροι στην τελευταία τάξη του Δημοτικού θα διεκδικούν (με κλήρωση) την πιθανότητα να κρατούν τη σημαία στις εθνικές και τις τοπικές γιορτές προκάλεσε υποστολή...
Ολοι οι μαθητές είναι άξιοι για τη σημαία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας