Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στο ΣτΕ οι δάσκαλοι για ολοήμερο πρόγραμμα και μουσική
EUROKINISSI/ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

Στο ΣτΕ οι δάσκαλοι για ολοήμερο πρόγραμμα και μουσική

  • A-
  • A+

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος καθώς και περισσότεροι από τριακόσιοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί  προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η απόφαση του υπουργού Παιδείας για το ωρολόγιο πρόγραμμα ενιαίου τύπου ολοήμερου Δημοτικού σχολείου. 

Οι 300 και πλέον εκπαιδευτικοί ζητούν να ακυρωθεί η ίδια υπουργική απόφαση κατά το σκέλος εκείνο που προβλέπει ότι η διδασκαλία του μαθήματος της αισθητικής αγωγής-μουσικής ανατίθεται σε δασκάλους.

Η Ομοσπονδία υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι η απόφαση του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη είναι αντισυνταγματική, γιατί σύμφωνα με το άρθρο 16 του Συντάγματος για την καθορισμό των ωρολογιών προγραμμάτων των σχολείων απαιτείται η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος και όχι η έκδοση υπουργικής απόφασης όπως έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση. 

Παράλληλα, η Ομοσπονδία προσθέτει ότι πριν το καθορισμό του ωρολογίου προγράμματος του ενιαίου τύπου ολοήμερου Δημοτικού σχολείου δεν προηγήθηκε εισήγηση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (μετά από γνώμη των Συλλόγων διδασκόντων  και γονέων μαθητών), όπως απαιτεί η νομοθεσία.

Από την πλευρά τους οι 300 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν και αυτοί την αντισυνταγματικότητα και τη μη νομιμότητα της επίμαχης απόφαση Φίλη, σημειώνοντας ότι οι δάσκαλοι δεν έχουν τη στοιχειώδη κατάρτιση και εξειδίκευση, όπως και πλήρη ακαδημαϊκή ανάλογη μόρφωση για να διδάξουν το μάθημα της μουσικής, όπως προβλέπει η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση.

  

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Στο ΣτΕ η αναγραφή του θρησκεύματος των μαθητών
Συζητήθηκαν στην ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας οι αιτήσεις της Ένωσης Αθέων, καθώς και γονέων μαθητών που φοιτούν σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τις οποίες ζητούν να ακυρωθούν δύο...
Στο ΣτΕ η αναγραφή του θρησκεύματος των μαθητών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σε ΦΕΚ η υπουργική απόφαση για τον Μεγάλο Αδελφό στα σχολεία
Χωρίς να έχει δημοσιοποιηθεί η εκτίμηση αντικτύπου για τη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων από τις σχολικές αίθουσες με πρόσχημα τον Covid-19, την...
Σε ΦΕΚ η υπουργική απόφαση για τον Μεγάλο Αδελφό στα σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κατάργηση της τροπολογίας για κάμερες στις τάξεις ζητούν χιλιάδες πολίτες
Χιλιάδες άνθρωποι έχουν υπογράψει ψήφισμα ζητώντας την κατάργηση της τροπολογίας του υπουργείου Παιδείας για την ηλεκτρονική καταγραφή και μετάδοση των μαθημάτων στις σχολικές αίθουσες.
Κατάργηση της τροπολογίας για κάμερες στις τάξεις ζητούν χιλιάδες πολίτες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χιλιάδες εκπαιδευτές ενηλίκων αγωνιούν
Εντονη δυσαρέσκεια εκφράζουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων που απασχολούνται στα Δημόσια ΙΕΚ καθώς το υπουργείο Παιδείας με το τελευταίο σχέδιο νόμου φαίνεται να αλλάζει ουσιαστικά τον χαρακτήρα τους.
Χιλιάδες εκπαιδευτές ενηλίκων αγωνιούν
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μέχρι τις 10 Μαΐου κλειστά τα σχολεία
Τουλάχιστον μέχρι τις 10 Μαΐου θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, όπως προβλέπει ΚΥΑ που αναμένεται να δοθεί σήμερα στη δημοσιότητα.
Μέχρι τις 10 Μαΐου κλειστά τα σχολεία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας