Αθήνα, 15°C
Αθήνα
Αραιές νεφώσεις
15°C
15.8° 13.4°
4 BF
85%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
17.1° 14.6°
2 BF
66%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
16.0° 13.8°
4 BF
72%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
14°C
13.9° 13.9°
4 BF
54%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
18.0° 14.9°
3 BF
58%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
15.0° 12.9°
2 BF
87%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
11°C
11.4° 9.5°
0 BF
76%
Αγρίνιο
Αραιές νεφώσεις
15°C
14.6° 14.6°
2 BF
58%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
17°C
16.8° 16.5°
4 BF
72%
Μυτιλήνη
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
19.6° 16.9°
1 BF
67%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
17.8° 16.4°
5 BF
72%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.3° 12.3°
4 BF
83%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.5°
4 BF
63%
Λάρισα
Βροχοπτώσεις μεγάλης έντασης
16°C
16.2° 16.2°
2 BF
86%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.5° 13.8°
1 BF
85%
Ρόδος
Ασθενείς βροχοπτώσεις
18°C
19.3° 17.7°
4 BF
76%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
15°C
16.5° 13.6°
2 BF
94%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.6° 16.3°
2 BF
62%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.7° 13.6°
2 BF
99%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
8°C
8.3° 8.3°
2 BF
84%
ΜΕΝΟΥ
Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου, 2024
Δικαστήριο
Φωτογραφία αρχείου / Eurokinissi

«Ήθελα να βγω, αλλά φοβήθηκα» κατέθεσε η συνοδηγός στη δίκη για το θάνατο της Έμμας

Τι υποστηρίζει η κοπέλα που ήταν στο μοιραίο αυτοκίνητο • Μηχανολόγος: δεν έχω δει ανάλογες επεμβάσεις σε αυτοκίνητο • Αύριο η απολογία του κατηγορούμενου.

Με την ολοκλήρωση της κατάθεσης της 20χρονη συνοδηγού, αλλά και μηχανολόγων και τεχνικών συμβούλων ολοκληρώθηκε η κατάθεση μαρτύρων στη δίκη για την θανατηφόρα παράσυρση και εγκατάλειψη της 21χρονης Έμμας τον Νοέμβριο του 2022 στη Θεσσαλονίκη.

Ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας κατηγορείται για το κακούργημα της επικίνδυνη οδήγησης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο και θα απολογηθεί αύριο, Παρασκευή.

Κατά τη σημερινή 3η μέρα της αποδεικτικής διαδικασίας ολοκλήρωσε την κατάθεσή της η 20χρονη συνοδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου που είχε καταστεί αρχικά κατηγορούμενη για την υπόθεση αλλά απηλλάγη στη συνέχεια με βούλευμα του αρμόδιου Δικαστικού Συμβουλίου. 

Περιγράφοντας τη διαδρομή που ακολούθησε το αυτοκίνητο μέχρι την παράσυρση της άτυχης φοιτήτριας, η μάρτυρας κατέθεσε τα εξής: «Πηγαίναμε ευθεία κανονικά, ούτε χαλαρά, ούτε πολύ γρήγορα. Δεν έκανε ελιγμούς. Είχαμε δίπλα μας αμάξια. Σταματήσαμε στο κόκκινο φανάρι στο Συντριβάνι. Ξεκινήσαμε κανονικά. Εγώ έβλεπα το κινητό μου, έστελνα μηνύματα. Ένιωσα το πρώτο φρένο και το πίσω μέρος του αμαξιού να φεύγει. Έφυγε δεξιά και μετά αριστερά. Απλά είδα την κοπέλα πάνω στο παρμπρίζ, από τη δική μου πλευρά και μετά τη σκιά της στον καθρέπτη. Κατάλαβα ότι κάτι χτύπησε, δεν είδα ότι ήταν άνθρωπος. Ένιωσα ένα χτύπημα από πίσω».

Η ίδια ανέφερε ότι μετά την παράσυρση επιχείρησε να βγει από το αυτοκίνητο για να βοηθήσει την παθούσα αλλά ο οδηγός την τράβηξε από το χέρι με την ίδια να νιώθει φόβο. «Φεύγοντας από το σημείο του δυστυχήματος, όταν στρίψαμε στην οδό Ιασωνίδου, άνοιξα την πόρτα και πήγα να φύγω. “Άσε με, θέλω να πάω στην κοπέλα. Να πάω σπίτι”, του είπα και μου απάντησε: “Δώσε μου δυο λεπτά”. Με τράβηξε από το χέρι. Ένιωσα και φόβο με το συγκεκριμένο άτομο για το τι μπορεί να κάνει. Για να με καθησυχάσει, είπε ότι δεν είναι βαριά χτυπημένη. Όταν πήγα σπίτι διάβασα ότι ήταν διασωληνωμένη. Ήμουν σε σοκ» είπε. Σε σχετικές ερωτήσεις από την έδρα, η 20χρονη σημείωσε ότι τον κατηγορούμενο τον γνώριζε δύο μήνες και το συγκεκριμένο βράδυ είχε προσφερθεί να τη μεταφέρει στη δουλειά της, στα Λαδάδικα.

«Τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο το αυτοκίνητο»

Ακολούθως, στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε μηχανολόγος οχημάτων που κλήθηκε να κάνει την τεχνική πραγματογνωμοσύνη στο επίδικο αυτοκίνητο, στο πλαίσιο της κύριας ανάκρισης. Όπως κατέθεσε, το αυτοκίνητο έτρεχε με 104 χλμ./ώρα, ενώ είχε υποστεί επεμβάσεις σε ποσοστό 90% σε σχέση με την εργοστασιακή του κατασκευή, με πιο χαρακτηριστική την αλλαγή κινητήρα για την επίτευξη μεγαλύτερης ιπποδύναμης.

«Δεν έχω δει ανάλογες επεμβάσεις, πρώτη φορά μου συνέβη. Η κατασκευάστρια εταιρεία τις θεωρεί παράνομες. Η στόχευση αυτών των επεμβάσεων είναι η επίδειξη και η ταχύτητα» σημείωσε ο πραγματογνώμονας. Χαρακτήρισε, δε, το όχημα ως «τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο» για την κυκλοφορία του μέσα στον αστικό ιστό. «Αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται σε αγώνες “ντράγκστερ” και σε πίστες» τόνισε σε άλλο σημείο της κατάθεσής του.

Η δίκη συνεχίζεται με καταθέσεις μαρτύρων, ενώ ούτε σήμερα μετήχθη στα δικαστήρια ο 27χρονος κατηγορούμενος, αλβανικής καταγωγής, που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας.

Τι κατέθεσε τεχνικό σύμβουλος του κατηγορούμενου

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την κατάθεση του τεχνικού συμβούλου του 27χρονου κατηγορούμενου, ο οποίος αντέκρουσε το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα.

Συγκεκριμένα, καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο ίδιος ανέφερε -μεταξύ άλλων- τα εξής: «Δεν κάναμε αυτοψία, δεν εξετάσαμε εάν έγιναν επεμβάσεις στο όχημα. Σχολιάσαμε την έκθεση άλλου πραγματογνώμονα όσον αφορά την ταχύτητα. Ήταν εσφαλμένος ο μαθηματικός τύπος που εφάρμοσε ο πραγματογνώμονας. Ήταν λάθος υπολογισμός. Η ταχύτητα προκύπτει ανάλογα με τη βλάβη αλλού σταθερού σημείου. Από το χτύπημα προκύπτει ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ/ώρα. Και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο αποτέλεσμα, αναλόγως με το πού θα χτυπήσει το θύμα».
 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Ήθελα να βγω, αλλά φοβήθηκα» κατέθεσε η συνοδηγός στη δίκη για το θάνατο της Έμμας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας