Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Υπερτιμολογήσεις ύψους 104 εκατ. ευρώ στην Εγνατία Οδό

Εξονυχιστικός έλεγχος και στις υπόλοιπες συμβάσεις

EUROKINISSI/ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ

Υπερτιμολογήσεις ύψους 104 εκατ. ευρώ στην Εγνατία Οδό

  • A-
  • A+

Σημαντικές υπερτιμολογήσες στην Εγνατία Οδό, που σημαίνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ζημιά για το ελληνικό Δημόσιο, αποκαλύπτουν οι πρώτοι έλεγχοι των συμβάσεων του έργου, τις οποίες περνάει ήδη από ενδελεχή έλεγχο το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.

Σε έλεγχο που έγινε πριν από δυο μήνες από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε τρεις εργολαβίες της Εγνατίας Οδού, αποκαλύφθηκαν υπερτιμολογήσεις, συνολικού ύψους 104 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, πρόκειται για συμβάσεις που αφορούσαν τα τμήματα Παναγία-Γρεβενά, Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας και Αρδάνιο-Ορμένιο που είχαν κατασκευαστεί από τις εταιρείες ΑΤΤΙΚΑΤ και Παντεχνική.

Το πρόβλημα που δημιουργείται τώρα για το υπουργείο, προκύπτει από το γεγονός ότι και οι δυο εταιρείες έχουν «υπαχθεί» στο άρθρο 99 και αναζητούνται οι νομικοί τρόποι για να επιστρέψουν τα χρήματα στα δημόσια ταμεία. 

Πάντως, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, έδωσε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων να προχωρήσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο και των υπόλοιπων συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, καθώς, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Γιώργος Δέδες, «υπάρχουν υποψίες και για άλλες συμβάσεις» και θα αναζητηθούν και ποινικές ευθύνες.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δημοπρατείται το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου
Μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου προβλέπεται να προκηρυχθεί ο πρώτος διαγωνισμός για τον αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο. Αφορά νέο τμήμα περίπου 8 χλμ. από τα Δουναίικα ώς τον...
Δημοπρατείται το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ξεκινά η κατασκευή της Εθνικής Πάτρας-Πύργου
Με χωριστούς διαγωνισμούς και μέσα στο επόμενο δίμηνο θα προωθηθεί η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, υποσχέθηκε ο αν. υπ. Χρ. Σπίρτζης στη χθεσινή σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών με συμμετοχή...
Ξεκινά η κατασκευή της Εθνικής Πάτρας-Πύργου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οχι πια στο απυρόβλητο οι εργολάβοι
Στο μικροσκόπιο των επιθεωρητών δημόσιων έργων μπαίνουν δύο θέματα που έφερε στο προσκήνιο η τελευταία θεομηνία. Πρόκειται για την πτώση της σκεπής στο συγκρότημα του Γυμνασίου και του Λυκείου στη Μελίκη...
Οχι πια στο απυρόβλητο οι εργολάβοι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναλογικά διόδια από του χρόνου
Τέλος στην υφιστάμενη πληρωμή των διοδίων βάζει απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία καθιερώνεται αυτόματο σύστημα με πομποδέκτη και χιλιομετροχρέωση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.
Αναλογικά διόδια από του χρόνου
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Στη Δικαιοσύνη οι «αμαρτίες» της παλιάς διοίκησης του ΟΑΣΘ
Τα καταγγελλόμενα «σκάνδαλα» προηγούμενων διοικήσεων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης καλούνται να ερευνήσουν τα δικαστήρια. Ο Εισαγγελέας Διαφθοράς Θεσσαλονίκης, παρήγγειλε τη διενέργεια...
Στη Δικαιοσύνη οι «αμαρτίες» της παλιάς διοίκησης του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Κίτρινη» κάρτα για διόδια και Εγνατία
Οι καθυστερήσεις στη λειτουργία των σταθμών διοδίων και κυρίως το κόστος αναβάθμισης της Εγνατίας οδού είναι οι δύο εκκρεμότητες που επισήμαναν οι θεσμοί κατά τη χθεσινή συνάντησή τους με τον υπουργό Υποδομών.
«Κίτρινη» κάρτα για διόδια και Εγνατία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας