Συνέχεια χθες στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης για την υπόθεση της αγοράς από τον Δήμο Θεσσαλονίκης των λεωφορείων από τη Λιψία μετά τη μηνυτήρια αναφορά που είχαν καταθέσει τον περασμένο Ιούλιο δύο δημοτικοί σύμβουλοι.
Η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνα Νοτοπούλου, και ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Πολύχρωμη Θεσσαλονίκη», Ανδρέας Κουράκης, συνοδευόμενοι από τον δικηγόρο Παναγιώτη Γεωργιάδη, βρέθηκαν στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προκειμένου να καταθέσουν στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης που διεξάγεται.
Η υπόθεση προμήθειας από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και εν συνεχεία της χρήσης από τον ΟΑΣΘ των 49 λεωφορείων από τη Λιψία δεν λέει να σταματήσει να απασχολεί την πόλη, καθώς τα περισσότερα παραμένουν παροπλισμένα.
Ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε αμέσως μετά την κατάθεση των πελατών του: «Οι εντολείς μου προσήλθαν σήμερα στην κ. πταισματοδίκη για να καταθέσουν περαιτέρω στοιχεία. Σε αυτό το στάδιο που βρίσκεται η υπόθεση, λόγω της μυστικότητας της ποινικής προδικασίας, δεν επιτρέπεται να αποκαλύψουμε οποιοδήποτε άλλο στοιχείο για την ουσία της υπόθεσης».
Η κ. Νοτοπούλου από την πλευρά της αρκέστηκε να αναφέρει πως «ζητάμε να διερευνηθεί κάθε πιθανή εμπλοκή για όλα τα πρόσωπα που συνέπραξαν στις διαδικασίες προμήθειας, ελέγχου, παραλαβής, αλλά και χρήσης οχημάτων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, και τον ΟΑΣΘ, των λεωφορείων από τη Λιψία, τα οποία είναι στην πράξη παντελώς ακατάλληλα για το έργο της μεταφοράς των πολιτών αλλά και για την ασφάλειά τους». Σημείωσε δε πως η πρωτοβουλία τους αυτή πάρθηκε μετά τη δικαιολογημένη αγανάκτηση των πολιτών σχετικά με τα λεωφορεία της Λιψίας.
Ας σημειωθεί πάντως πως παρά τα προβλήματα που τα λεωφορεία αυτά είχαν και παρά την εισαγγελική έρευνα που έχει ξεκινήσει στις αρχές του μήνα, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας, δήλωνε τον Αύγουστο του 2021 πως είναι έτοιμος και πρόκειται να δημοσιευτεί διαγωνισμός ύψους 1,7 εκατ. ευρώ προκειμένου να συντηρηθούν αυτά τα λεωφορεία, να αντικατασταθεί ο προβληματικός καταλύτης τους και να τοποθετηθούν κλιματιστικά.
Είναι άγνωστο τι ακριβώς έγινε με αυτόν τον διαγωνισμό, πάντως τα λεωφορεία της Λιψίας που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης και μόνο σε δύο γραμμές μετά βίας υπερβαίνουν τα δέκα (10). Ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την πλευρά του -κι ενώ ο δήμαρχος συμμετέχει στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ- σιωπά αιδημόνως.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας