Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Godsleep: Το ελληνικό κοινό ανέβασε τη σκηνή στο επίπεδο που είναι σήμερα

Godsleep: Το ελληνικό κοινό ανέβασε τη σκηνή στο επίπεδο που είναι σήμερα

  • A-
  • A+

Το ότι υπάρχει μία έκρηξη στην ελληνική underground εδώ και αρκετά χρόνια το γνωρίζουμε και το απολαμβάνουμε. Ένα από τα πιο δυναμικά κομμάτια είναι η heavy rock σκηνή με πολλές από τις μπάντες της να διαπρέπουν και στο εξωτερικό. Οι Godsleep είναι από τους πιο επιφανείς εκπροσώπους τους.

Με δύο εξαιρετικά album, αλλά και αλλαγές στη σύνθεση του γκρουπ και τη μουσική προσέγγιση οι Godsleep μας μιλούν για την δουλειά και την ενδοσκόπηση που απαιτείται για να φτάσεις ψηλά στη μουσική.

Λίγο πριν ανέβουν στη σκηνή του Temple για τη μεγάλη τους επιστροφή στην Αθήνα μας μιλούν για τις εμπειρίες τους από το εξωτερικό και αποτίουν «φόρο τιμής» στο ελληνικό κοινό που στηρίζει και ανεβάζει τη σκηνή σε υψηλά επίπεδα.

Επιστροφή λοιπόν μετά από καιρό απουσίας. Ήταν περίοδος ενδοσκόπησης, αλλαγών ή απλά ένα διάλειμμα;

Μοιραία ήταν μια περ'ιοδος αλλαγών. Μετά την αποχώρηση του Κώστα από την μπάντα, αφιερώσαμε πολύ χρόνο στην αναζήτηση του νέου μέλους. Αφού λοιπόν βρήκαμε την Άμυ ξεκινήσαμε να δουλεύουμε ασταμάτητα με στόχο τη δημιουργία νέου υλικού  καθώς και την προσαρμογή  της στα κομμάτια του προηγούμενου δίσκου. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν πρόκειται για διάλειμμα , ίσα ίσα ήταν μία από τις πιο δύσκολες και δημιουργικές περιόδους της μέχρι τώρα πορείας μας. 

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από την κυκλοφορία του “Coming of Age”. Ήταν λοιπόν αυτός ο δίσκος μία μορφή «ενηλικίωσης» και για τους Godsleep;

Δεδομένου ότι κάθε “επόμενο βήμα” στη ζωή αποτελεί μια μορφή εξέλιξης και επαναπροσδιορισμού, αυτοκριτικής και αξιολόγησης, σίγουρα ήταν μία μορφή ενηλικίωσης για τον καθένα ξεχωριστά αλλά και στο σύνολο ως Godsleep .

Από το ντεμπούτο σας μέχρι το δεύτερο album κάνατε κάποιες σημαντικές αλλαγές τόσο στη σύνεση όσο και στον ήχο σας. Το αποτέλεσμα μάλλον σας δικαίωσε. Να περιμένουμε έξτρα πειραματισμούς σε επόμενες δουλειές;

Το “Coming of age” ήταν μια πρόκληση κι ένα στοίχημα με το χρόνο και τα deadlines. Η σύνθεση και η παραγωγή του δίσκου έγιναν σε διάστημα οκτώ μηνών. Η διαδικασία ήταν πολύ διαφωτιστική αλλά δεν θα θέλαμε να επαναληφθεί με τόσο έντονους ρυθμούς, αντιθέτως με περισσότερο χρόνο και χώρο για πειραματισμούς. Ο Ντένης Παναγιωτίδης, η νεώτερη προσθήκη στο line-up  έρχεται και συνυπογράφει αυτή την ανάγκη.

Η ελληνική heavy σκηνή θεωρείται από τις πλέον εμβληματικές στον παγκόσμιο χάρτη. Οι Godsleep έχουν εμπειρία από το εξωτερικό. Πώς υποδέχονται λοιπόν τις ελληνικές μπάντες; Η αναγνωρισιμότητα ενδεχομένως να είναι και αντιστρόφως ανάλογη με το τι συμβαίνει στην Ελλάδα;

Πράγματι η ελληνική σκηνή έχει ξεχωριστό χώρο ανάμεσα σε αυτές του κόσμου. Επομένως, το κοινό του εξωτερικού  πηγαίνει στις συναυλίες των ελληνικών μπαντών με ενθουσιασμό αλλά και αυξημένες απαιτήσεις, κάτι το οποίο βιώσαμε κατά κόρον στην ευρωπαϊκή μας περιοδεία το 2016. 

Σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιστρόφως ανάλογα αυτά τα δύο, καθώς το κοινό στην Ελλάδα είναι το ίδιο πιστό και ενθουσιώδες με αυτά του εξωτερικού και το έχει αποδείξει κάνοντας τη σκηνή αυτό που είναι σήμερα. 

Και τι θα προτείνατε σε μία ελληνική μπάντα που τώρα ετοιμάζεται να κάνει το βήμα προς το εξωτερικό; Υπάρχουν «μυστικά»; 

Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Χρειάζεται σκληρή και ομαδική δουλειά, αφοσίωση, εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της και στοχοπροσήλωση. Και φυσικά, τίποτα δεν έρχεται ουρανοκατέβατο στην εποχή της πληροφόρησης. 

Τι να περιμένουμε από την εμφάνιση στο Temple; Θα ακούσουμε καινούργιο υλικό;

Το υλικό θα περιλαμβάνει κομμάτια και από τους δύο δίσκους. Το καινούριο σε αυτή τη συναυλία έγκειται στο γεγονός ότι θα εμφανιστούμε για πρώτη φορά με το νέο μας drummer. Αυτό από μόνο του μας οδήγησε στο να “πειράξουμε” λίγο τα κομμάτια μας και το τρόπο με τον οποίο θα τα παρουσιάσουμε. Τα υπόλοιπα το Σάββατο 4 Μαίου…

Και τα επόμενα μουσικά σχέδια;

Μετά τα επερχόμενα live σε Ελλάδα και εξωτερικό για την προώθηση του “Coming of Age”, θα γυρίσουμε με νέες εμπειρίες , ολοταχώς για το στούντιο και τη δημιουργία του διαδόχου του.

Αντί επιλόγου να φτιάξουμε μία heavy λίστα με δέκα από τα πιο «βαριά» album που έχετε ακούσει;

  1. Kyuss - Welcome to the sky valley
  2. Black Sabbath - Black Sabbath
  3. Queens of the Stone Age - Queens of the Stone Age
  4. Electric wizard - Dopethrone
  5. Sleep - Dopesmoker
  6. Om - Conference of the Birds
  7. Isis - Panopticon
  8. My Bloody Valentine - Loveless
  9. Swans - Soundtracks for the Blind
  10. Tool - 10.000 Days
     
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Melldrop: Η μουσική ο τρόπος να αμυνθούμε απέναντι σε αυτό που συμβαίνει γύρω μας
Οι Melldrop, η μουσική πεντάδα από την Αθήνα, ανήκουν σε αυτό τον μεγάλο κύκλο των νέων συγκροτημάτων της πόλης που παρουσιάζουν ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Melldrop: Η μουσική ο τρόπος να αμυνθούμε απέναντι σε αυτό που συμβαίνει γύρω μας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Sediment Bruise: Το DIY μάλλον απελευθέρωσε την έκφραση πολλών καλλιτεχνών
Ονειροπόλοι και κυνικοί συνάμα, «ατακαδόροι» και συναισθηματικοί, αλλά, πάνω από όλα, εξαιρετικοί μουσικοί οι Sediment Bruise είναι μία από τις πιο ξεχωριστές μπάντες της ελληνικής σκηνής.
Sediment Bruise: Το DIY μάλλον απελευθέρωσε την έκφραση πολλών καλλιτεχνών
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Kultur Shock: Τραμπ, Πούτιν, Ερντογάν δεν είναι πολύ διαφορετικοί από τον ISIS
Ωμοί, είρωνες, επιθετικοί, βαθιά αντιφασίστες, οι Kultur Shock εδώ και 23 χρόνια παίζουν σε φρενήρη ρυθμό τη δική τους «μπαρουτοκαπνισμένη» εκδοχή της gypsy/ Balkan punk και συνεχίζουν να είναι εξαιρετικά...
Kultur Shock: Τραμπ, Πούτιν, Ερντογάν δεν είναι πολύ διαφορετικοί από τον ISIS
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Last Rizla: Η απληστία δεν έχει θέση πουθενά, αλλά το τζάμπα δεν είναι αυτοσκοπός
Χειμαρρώδεις, όπως και η μουσική τους, με εξαιρετική δόση χιούμορ και μία εμφανέστατη αγάπη για την μουσική ως καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά και ως στοιχείο απόδραση, οι Last Rizla απαντούν με τον πιο...
Last Rizla: Η απληστία δεν έχει θέση πουθενά, αλλά το τζάμπα δεν είναι αυτοσκοπός
Οι Sunnata από την Πολωνία για πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Sunnata: Όταν παίζουμε μουσική μεταμορφωνόμαστε σε μελαγχολικούς νομάδες
Μπορεί μία heavy ψυχεδελικά μπάντα από την Πολωνία να κάνει τη διαφορά σε μία σκηνή με πολλά σπουδαία ονόματα; Οι Sunnata αποδεικνύουν στην πράξη με την εκπληκτική δισκογραφία τους πως η έμπνευση και η διάθεση...
Sunnata: Όταν παίζουμε μουσική μεταμορφωνόμαστε σε μελαγχολικούς νομάδες
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Οι θρυλικοί Nebula εξηγούν γιατί η heavy μουσική παραμένει διαχρονική
Τα reunions είναι ομολογουμένως μία πικρή περίπτωση. Στις περισσότερες των περιπτώσεων καταλήγουν σε κακές κυκλοφορίες, άνευρες ζωντανές εμφανίσεις και μία ευρύτερη καχυποψία από πλευράς των φανς της εκάστοτε...
Οι θρυλικοί Nebula εξηγούν γιατί η heavy μουσική παραμένει διαχρονική

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας