Το album P:UNC έχει καταφτάσει με ορμή εδώ και λίγο καιρό στα ηχεία μας και ο VoxPopuli ετοιμάζεται να το παρουσιάσει και live στις 31 Ιανουαρίου στο Red Jasper.
Ο «κάτι σαν χιπ χοπ καλλιτέχνης», όπως ο ίδιος αυτοπροσδιορίζεται, παρουσιάζει δέκα τραγούδια σε drum ‘n’ bass και trip hop ρυθμούς με αιχμηρό κοινωνικοπολιτικό στίχο.
Λίγο πριν από τη συναυλία του στο Red Jasper μας βάζει στον κόσμο του P:UNC με τα δικά του λόγια.
PUNC
Μία σερβιτόρα, μία τεχνικός σε εταιρία, ένας καθηγητής κάνουν κανονικά την δουλειά τους στους χώρους εργασίας τους όταν έρχεται ένας ντελιβεράς και τους δίνει ένα τρικάκι. Ξαφνικά ταυτόχρονα φεύγουν από τις δουλειές τους και βρίσκονται ταυτόχρονα σε ένα σημείο και συνεννοούνται μαζί για κάτι. Αυτό το κάτι ίσως να είναι αυτό που τους ενώνει και θα τους δώσει την δυνατότητα να ζήσουν την ζωή που τους αξίζει αντί αυτό που τους επιβάλλεται.
Who Let the Cops Out
POV πλάνο από κάμερα στο κεφάλι, ανοιγμένο τζιν τόνικ στο δεξί χέρι και ανεβαίνεις δικάβαλο για Athens Saturday Night καγκούρικο ride. Η Αθήνα είναι εξεγερμένη και μπορείς επιτέλους να ζήσεις την ελεύθερη νύχτα που πάντα ονειρευόσουν. Κατεβαίνεις κέντρο και συμμετέχεις σε οδομαχίες με την αστυνομία, κυνηγάς ναζί στην Ρηγίλλης, καταλαμβάνεις Airbnb και τα μετατρέπεις σε χώρους φιλοξενίας προσφύγων και στο τέλος στήνεις πάρτυ στην υπόγεια διάβαση του Παντείου με κλεμμένο ρεύμα από Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών. Ή τέλος πάντων, αν ήσουν αόρατος θα τα έκανες όλα αυτά;
Agit Prop
Μία περίεργη εφηβεία στα Δυτικά Προάστια με αντιφατικά ακούσματα και αντιλήψεις, μία πολιτικοποιημένη μετεφηβεία σε φοιτητικά πολιτικοποιημένα έδρανα και μία συνειδητοποιημένη ενηλικίωση μέσα στο χάος του νέου εργασιακού μεσαίωνα, της εντονότερης κρατικής καταστολής μετά την μεταπολίτευση, της εμπλοκής στην μουσική βιομηχανία, του συνδικαλισμού και του μεταμοντέρνου τέλους των μεγάλων αφηγήσεων. Μπορείς να το πείς και αυτοβιογραφία.
Mad Max
Η δυστοπική και γκρίζα πόλη της μουσικής βιομηχανίας περιφραγμένη από ένα μεγάλο τείχος φτιαγμένο για να μην αποδράσει κανείς. Μία πόλη κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της μεγιστοποίησης του κέρδους. Οι κάτοικοι της αναζητούν το μερίδιο της πίτας που θεωρούν ότι τους αξίζει και τελικά πνίγονται μέσα στον ποταμό του ανταγωνισμού που διαρρέει την πόλη. Την ίδια στιγμή μία ομάδα μαύρων πρόβατων σχεδιάζουν έναν τρόπο να ανοίξουν μία ρωγμή στα τείχη της πόλης μέσα από την οποία θα καταφέρουν να αποδράσουν όλοι και να φτιάξουν μία μουσική κοινωνία από όλους για όλους.
Citroen Saxo
Ο ουρανός πάνω από τον Κηφισό γίνεται μωβ και στην ταράτσα ενός παλιού εργοστασίου κάθεται μία παρέα σε πλαστικές καρέκλες. Κάτω από το κτήριο είναι παρκαρισμένο ένα παλιό σιτροέν σάξo που περιμένει το διπλανό συνεργείο να ανοίξει το επόμενο πρωί. Τα παιδιά έχουν πάρει μαζί τους ένα φορητό ηχείο που παίζει στο repeat το “New life 705” των Στέρεο Νόβα πριν βραδιάσει και αρχίσουν τα τσιφτετέλια. Οι συζητήσεις τους είναι απλές και “βαρετές” όπως για το καρμπυρατέρ του παπιού, τσακώνονται για το ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα ή και για νύχια. Συζητούν όλα αυτά που οποιοσδήποτε καλλιτέχνης της avant-garde εναλλακτικής σκηνής θα βαριόταν αλλά όταν ξέμενε από θεματολογία θα έβρισκε χρόνο να την κάνει τέχνη. Τα παιδιά όμως ξέρουν πως το βίωμά είναι δικό τους και βρίσκονται ήδη σε θέσεις μάχης για να το κρατήσουν γι’ αυτούς και τους δικούς τους ανθρώπους.
Τα υπόλοιπα κομμάτια προέρχονται από πολύ προσωπικές ιστορίες και δεν θα ήθελα να τα μοιραστώ κάπως διαφορετικά πέρα από αυτά που έχω γράψει στα κομμάτια.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας