Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο Tigran Hamasyan στο Μέγαρο: το... sequel μιας μαγικής βραδιάς

Ο Tigran Hamasyan στο Μέγαρο: το... sequel μιας μαγικής βραδιάς

  • A-
  • A+

Πριν από περίπου ένα χρόνο τα... 2/3 της συντακτικής ομάδας της efsyn city, ήτοι η Λένα Κυριακίδη και η υπογράφουσα, πήγαμε στον «Παρνασσό», για να δούμε τη συναυλία του σπουδαίου πιανίστα και δημιουργού, του «φαινόμενου της τζαζ» Tigran Hamasyan, που ερχόταν για πρώτη φορά στη χώρα μας. Μαγευτήκαμε και η Λένα αποτύπωσε με τον καλύτερο τρόπο στο review που έγραψε το πόσο απογειωτική ήταν εκείνη η βραδιά. 

Όταν λοιπόν μάθαμε ότι φέτος ο Αρμένιος δημιουργός θα έδινε μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής στις 26 Νοεμβρίου, ο προορισμός μας για εκείνη τη μέρα είχε καθοριστεί. Έτσι τη Δευτέρα το βράδυ παρακολουθήσαμε τη δεύτερη εμφάνιση του σπουδαίου καλλιτέχνη στα μέρη μας και... ξαναμαγευτήκαμε.

Θα προσπαθήσω να σκιαγραφήσω τη βραδιά καταγράφοντας κάποια χαρακτηριστικά στιγμιότυπα.

• Η υπέροχη μουσική του Hamasyan μας κέρδισε από την πρώτη νότα που ακούστηκε από το πιάνο του και για σχεδόν 2 ώρες μάς καθήλωσε.

• Έπειτα από 2 κομμάτια που έπαιξε, μας καλωσόρισε και μας ευχαρίστησε που ήμασταν εκεί παρότι η μέρα ήταν εργάσιμη και «αναγκαστήκαμε» να παρατήσουμε το... Facebook.

• Στη φετινή εμφάνισή του είχε προσθέσει το συνθεσάιζερ, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τους λυρικούς αυτοσχεδιασμούς του με την ένταση του ηλεκτρονικού ήχου.

• Η πλειονότητα του κοινού, που γέμισε την πλατεία της αίθουσας «Αλεξάνδρα Τριάντη» και χειροκροτούσε κατενθουσιασμένο σε κάθε κομμάτι του σολίστα, ήταν νέοι/ες.

• Αυτοσχεδίαζε-τόσο με το πιάνο του όσο και με τη φωνή του- με έναν τρόπο που θα τον έλεγες τελετουργικό.

• Ο κόσμος τον κάλεσε για 2 encore και είναι βέβαιο πως ήθελε ακόμα περισσότερα.

• Έπαιζε τη μουσική του με έναν ιδιαίτερο τρόπο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί παθιασμένος και cool ταυτόχρονα.

• Αναμειγνύει την παραδοσιακή αρμένικη μουσική με τις συγχορδίες της σύγχρονης τζαζ και το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι αριστουργηματικό.

Ε, μετά απ' όλα αυτά δεν νομίζω να έχετε καμιά αμφιβολία ότι ανυπομονούμε να τον απολαύσουμε ξανά...

 

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Τρίο el Greco: Η μουσική δωματίου συνδυάζει ιδανικά τη σολιστική ιδιότητα με τη συλλογικότητα
Το Τρίο el Greco, ένα από τα πιο ενεργά ελληνικά σχήματα κλασικής μουσικής, εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Μέγαρο Μουσικής, την Παρασκευή 12 Απριλίου, με αφορμή το Έτος Σκαλκώτα
Τρίο el Greco: Η μουσική δωματίου συνδυάζει ιδανικά τη σολιστική ιδιότητα με τη συλλογικότητα
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Χριστίνα Ψύχα: Λυρισμός, αυτοσχεδιασμός, πειραματισμός τα κύρια στοιχεία της μουσικής μου
Η Χριστίνα Ψύχα συνθέτει και τραγουδάει. Η μουσική της βασίζεται στον συνδυασμό της τζαζ με τη λάτιν παράδοση. Πριν από περίπου ένα χρόνο δημιούργησε το κουαρτέτο της με τους Νικόλα Αναδολή, Αλέξανδρο...
Χριστίνα Ψύχα: Λυρισμός, αυτοσχεδιασμός, πειραματισμός τα κύρια στοιχεία της μουσικής μου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Με τη φαντασία μπορείς να πας παντού και να κάνεις τα πάντα...
Δύο εξαιρετικά ταλαντούχοι μουσικοί, η Πόπη Νταλαχάνη και ο Σωτήρης Τράγκας, έφτιαξαν πριν από 16 χρόνια τους DILEMMA, ένα ντουέτο που οικοδομεί τον δικό του -ιδιαίτερο- μουσικό κόσμο, χωρίς εκπτώσεις και...
Με τη φαντασία μπορείς να πας παντού και να κάνεις τα πάντα...
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
«Η τέχνη ή θα είναι παρηγορητική ή δεν θα υπάρχει»
Μια συναυλία σαν πανηγύρι ή ένα πανηγύρι σαν συναυλία; Ο κόσμος συμμετείχε με κάθε τρόπο στην υπέροχη μουσική βραδιά του Θανάση Παπακωνσταντίνου με τον Σωκράτη Μάλαμα στην Ικαρία, που αποτέλεσε έναν τους...
«Η τέχνη ή θα είναι παρηγορητική ή δεν θα υπάρχει»
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Όταν η Μαργαρίτα και η Μαρία ανέβηκαν στην «Ταράτσα του Φοίβου»
Πρώτη ανεβαίνει στη σκηνή η Μαρία Παπαγεωργίου κρατώντας μια κόκκινη κιθάρα κι ερμηνεύοντας Εμμανουηλίδη και Θεοδωράκη. Ύστερα ακούγονται οι πρώτες νότες από το «Μαργαρίτα μαγιοπούλα»... Η επιστροφή της...
Όταν η Μαργαρίτα και η Μαρία ανέβηκαν στην «Ταράτσα του Φοίβου»
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Συναυλία, πάρτι ή εικαστική εγκατάσταση; Όλα μαζί!
Τι ήταν αυτό που ζήσαμε προχθές το βράδυ στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, στο πλαίσιο του Summer Nostos Festival; Μια ιστορική συναυλία; Ένα μεγάλο πάρτι με ηλεκτρονική μουσική στο οποίο παραβρέθηκαν 10.000 άνθρωποι; Μια...
Συναυλία, πάρτι ή εικαστική εγκατάσταση; Όλα μαζί!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας