Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πότε πέρασαν 3 ώρες;

Το live του The Boy μας έκανε να... λιώσουμε

Πότε πέρασαν 3 ώρες;

  • A-
  • A+

 

Πότε θα 'μαι αρκετά μεγάλος να χορέψω και γω ένα βουβό ζεϊμπέκικο. Να αποτυπωθώ
[Από το τραγούδι «Αγέννητος», που περιλαμβάνεται στο νέο άλμπουμ του The Boy «Έτοιμοι Δύο»]

Σ' ένα live του The Boy (κάτα κόσμον Αλέξανδρος Βούλγαρης) πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα και να μη σου κάνει καμιά εντύπωση ότι το εναρκτήριο τραγούδι της συναυλίας του, την περασμένη Πέμπτη σε ένα κατάμεστο six d.o.g.s, ήταν το «Ροζ» (ένα μικρό απόσπασμά από αυτό) του Γιάννη Μηλιώκα. 

Συνεσταλμένος, κάπως αμήχανος, έμοιαζε αγχωμένος στην αρχή, όσο περνούσε όμως η ώρα «ανέβαζε στροφές» (το σχολίασε και ο ίδιος λέγοντας «άργησα να πάρω μπρος σαν την Εθνική Μπάσκετ»). Επαιξε τα περισσότερα κομμάτια από το καινούργιο άλμπουμ του «Έτοιμοι Δύο» -που το θεωρώ ένα από τα καλύτερα του 2017: «Γλυκιά μου αγάπη», «Αγέννητος» -δύο από τα πιο σπαραχτικά ζεϊμπέκικα που έχουν γραφτεί, χωρίς να ακούγεται ούτε μια νότα παιγμένη από μπουζούκι- «Έτοιμοι», «Μπράιαν Λήθη», «Ασημένιος πλανήτης», «Φίμωσέ με», «Θρίλερ» κ.ά.

Επαιξε όμως και τα «Ησυχα βράδια» αποχαιρετώντας με μεγάλη τρυφερότητα την Αρλέτα, μια εξαιρετική διασκευή της «Συννεφούλας» του Διονύση Σαββόπουλου, ένα απόσπασμα από το «Ατλαντίς» των Ξύλινων Σπαθιών, μνημόνευσε τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τραγούδησε κάποιους στίχους από το «Nothing Compares 2 U».

Με τα μάτια κλειστά, μόνος του μπροστά στα πλήκτρα του τραγουδάει με μια αδιόρατη απόγνωση «Απόψε θέλω παρέα», αγριεύει λίγο όταν μας ρωτάει «Γιατί δεν χορεύετε ρε;», μας οδηγεί σε δυστοπικές παραλίες γεμάτες «Ξαπλώστρες φέρετρα».

Κοιτάζω την ώρα. Είναι μία και έχει ξεκινήσει να παίζει από τις 10. Πότε πέρασαν 3 ώρες; Ούτε που το κατάλαβα. Για το πώς όμως ξέρω, το καταλαβαίνω από την αίσθηση της μουσικής πληρότητας που με έχει κατακλύσει. Πηγαίνοντας προς την έξοδο ακούω Το Αγόρι να αγωνιά, να εκλιπαρεί, να βασανίζεται από δύσκολα ερωτήματα: «Φίμωσέ με. Φίμωσέ με. Πώς από πάνω του να διώξω αυτή τη σκόνη; Γιατί ο ήρωας τη μάνα του σκοτώνει;»

Δεν μπορώ να ξέρω πότε ο πολυσχιδής καλλιτέχνης θα αισθανθεί αρκετά μεγάλος για να χορέψει ένα ζεϊμπέκικο, είμαι σίγουρη όμως ότι θα συνεχίσει να κάνει σπουδαία πράγματα τόσο στον κινηματογράφο όσο και στη μουσική... 

 

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Personal Jesus
Μια μεγάλη επιτυχία των Depeche Mode από ένα άλμπουμ που απογείωσε την καριέρα τους και βρίσκεται στο «Violator», το έβδομο LP του αγγλικού συγκροτήματος που κυκλοφόρησε το 1990.
Personal Jesus
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
«Φτιάχνει» πίνακες ζωγραφικής με τα τραγούδια της
Τα τραγούδια της μοιάζουν με πίνακες ζωγραφικής. Αυτό σκεφτόμουν φεύγοντας το βράδυ της περασμένης Δευτέρας από την Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου, έχοντας παρακολουθήσει το live της Nalyssa Green...
«Φτιάχνει» πίνακες ζωγραφικής με τα τραγούδια της
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Μία καλλιτέχνης στην καλύτερη στιγμή της και ένας ιδανικός συναυλιακός χώρος
Είναι από τις συναυλίες εκείνες που θέλεις να τις δεις για να πάρεις κι εσύ γεύση από όσα συμβαίνουν τώρα στη μουσική: Anna Calvi στο Acro, στην πιο κατάλληλη χρονική στιγμή, λίγο μετά την κυκλοφορία του...
Μία καλλιτέχνης στην καλύτερη στιγμή της και ένας ιδανικός συναυλιακός χώρος
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Ηρθε η ώρα για τους (2 από τους) Bauhaus
Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 40 χρόνια από τη συγκρότηση ενός εκ των πλέον σημαντικών και ανατρεπτικών ροκ σχημάτων, δύο από τους πρωταγωνιστές των BAUHAUS επισκέπτονται τη χώρα μας. Στις 14 Δεκεμβρίου...
Ηρθε η ώρα για τους (2 από τους) Bauhaus
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Ο Tigran Hamasyan στο Μέγαρο: το... sequel μιας μαγικής βραδιάς
Οκτώ χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τη μοναδική συναυλία του σπουδαίου πιανίστα και δημιουργού, του «φαινόμενου της τζαζ». Η υπέροχη μουσική του Tigran Hamasyan μας κέρδισε από την πρώτη νότα που ακούστηκε από...
Ο Tigran Hamasyan στο Μέγαρο: το... sequel μιας μαγικής βραδιάς

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας