Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πότε πέρασαν 3 ώρες;

Το live του The Boy μας έκανε να... λιώσουμε

Πότε πέρασαν 3 ώρες;

  • A-
  • A+

 

Πότε θα 'μαι αρκετά μεγάλος να χορέψω και γω ένα βουβό ζεϊμπέκικο. Να αποτυπωθώ
[Από το τραγούδι «Αγέννητος», που περιλαμβάνεται στο νέο άλμπουμ του The Boy «Έτοιμοι Δύο»]

Σ' ένα live του The Boy (κάτα κόσμον Αλέξανδρος Βούλγαρης) πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα και να μη σου κάνει καμιά εντύπωση ότι το εναρκτήριο τραγούδι της συναυλίας του, την περασμένη Πέμπτη σε ένα κατάμεστο six d.o.g.s, ήταν το «Ροζ» (ένα μικρό απόσπασμά από αυτό) του Γιάννη Μηλιώκα. 

Συνεσταλμένος, κάπως αμήχανος, έμοιαζε αγχωμένος στην αρχή, όσο περνούσε όμως η ώρα «ανέβαζε στροφές» (το σχολίασε και ο ίδιος λέγοντας «άργησα να πάρω μπρος σαν την Εθνική Μπάσκετ»). Επαιξε τα περισσότερα κομμάτια από το καινούργιο άλμπουμ του «Έτοιμοι Δύο» -που το θεωρώ ένα από τα καλύτερα του 2017: «Γλυκιά μου αγάπη», «Αγέννητος» -δύο από τα πιο σπαραχτικά ζεϊμπέκικα που έχουν γραφτεί, χωρίς να ακούγεται ούτε μια νότα παιγμένη από μπουζούκι- «Έτοιμοι», «Μπράιαν Λήθη», «Ασημένιος πλανήτης», «Φίμωσέ με», «Θρίλερ» κ.ά.

Επαιξε όμως και τα «Ησυχα βράδια» αποχαιρετώντας με μεγάλη τρυφερότητα την Αρλέτα, μια εξαιρετική διασκευή της «Συννεφούλας» του Διονύση Σαββόπουλου, ένα απόσπασμα από το «Ατλαντίς» των Ξύλινων Σπαθιών, μνημόνευσε τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τραγούδησε κάποιους στίχους από το «Nothing Compares 2 U».

Με τα μάτια κλειστά, μόνος του μπροστά στα πλήκτρα του τραγουδάει με μια αδιόρατη απόγνωση «Απόψε θέλω παρέα», αγριεύει λίγο όταν μας ρωτάει «Γιατί δεν χορεύετε ρε;», μας οδηγεί σε δυστοπικές παραλίες γεμάτες «Ξαπλώστρες φέρετρα».

Κοιτάζω την ώρα. Είναι μία και έχει ξεκινήσει να παίζει από τις 10. Πότε πέρασαν 3 ώρες; Ούτε που το κατάλαβα. Για το πώς όμως ξέρω, το καταλαβαίνω από την αίσθηση της μουσικής πληρότητας που με έχει κατακλύσει. Πηγαίνοντας προς την έξοδο ακούω Το Αγόρι να αγωνιά, να εκλιπαρεί, να βασανίζεται από δύσκολα ερωτήματα: «Φίμωσέ με. Φίμωσέ με. Πώς από πάνω του να διώξω αυτή τη σκόνη; Γιατί ο ήρωας τη μάνα του σκοτώνει;»

Δεν μπορώ να ξέρω πότε ο πολυσχιδής καλλιτέχνης θα αισθανθεί αρκετά μεγάλος για να χορέψει ένα ζεϊμπέκικο, είμαι σίγουρη όμως ότι θα συνεχίσει να κάνει σπουδαία πράγματα τόσο στον κινηματογράφο όσο και στη μουσική... 

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Οι... θορυβώδεις ψίθυροι του Βασίλη Υφαντή
Το «The Noisy Whispers Compilation» περιέχει συνθέσεις πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής, που θα σας ταξιδέψουν σε ψυχεδελικά soundscapes και θα απελευθερώσουν τις αισθήσεις σας.
Οι... θορυβώδεις ψίθυροι του Βασίλη Υφαντή
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Πώς ο Κ. Βήτα μάς ταξίδεψε στο εσωτερικό σύμπαν του Γιάννη Ρίτσου
Φτιάχνοντας ένα υπέροχο μείγμα λόγου, μουσικής και εικόνων ο Κωνσταντίνος Βήτα πέτυχε να καταδυθεί στο εσωτερικό σύμπαν του Γιάννη Ρίτσου και να μας ταξιδέψει σε αυτό.
Πώς ο Κ. Βήτα μάς ταξίδεψε στο εσωτερικό σύμπαν του Γιάννη Ρίτσου
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Cuts like a knife
Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Bryan Adams ακούμε σήμερα με την ευκαιρία της συναυλίας του στην Ελλάδα τον Νοέμβριο.
Cuts like a knife
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Ara Malikian: ο ροκ σταρ του βιολιού γήτευσε και την Αθήνα
Ο χαρισματικός σολίστας, αναμιγνύοντας ιδανικά τη μουσική με τις λέξεις, μας ταξιδεύει από τον Λίβανο των βομβαρδισμών και των υπόγειων καταφυγίων στη Γερμανία, στη Νορβηγία, στην Αγγλία, στην Ιταλία, στην...
Ara Malikian: ο ροκ σταρ του βιολιού γήτευσε και την Αθήνα
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Πώς η Neneh Cherry ομόρφυνε τη ζωή μας...
Η σκηνή γέμισε. με το ταλέντο της, το πάθος της, την ενέργειά της. Η Neneh Cherry, το πάλαι ποτέ icon της ποπ κουλτούρας, μας ξεσήκωσε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο τραγούδι.
Πώς η Neneh Cherry ομόρφυνε τη ζωή μας...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας