Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το μεγάλο καλοκαίρι των Στέρεο Νόβα

Έτοιμοι να κερδίσουν το στοίχημα των... reunion;

Το μεγάλο καλοκαίρι των Στέρεο Νόβα

  • A-
  • A+

Καινούργια μουσική, μία νέα δισκογραφική δουλειά και live επανεμφάνιση για τους ιστορικούς Στέρεο Νόβα. Η αλήθεια είναι ότι τα reunions δεν είναι κάτι που βλέπουμε με θετικό μάτι, όμως το πρωτοπόρο ηλεκτρονικό δίδυμο έχει τα φόντα να κερδίσει το εν λόγω στοίχημα.

Μετά από ψιθύρους πολλών μηνών ήρθε η ανακοίνωση της συναυλίας τους τον Ιούλιο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο πλαίσιο του Summer Nostos Festival, ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκε και επισήμως η κυκλοφορία του νέου τους δίσκου «Ουρανός».

Αυτή είναι η πρώτη κοινή δισκογραφική δουλειά για τον Κωνσταντίνο Β και τον Μιχάλη Δ μετά από 21 χρόνια και είναι αλήθεια ότι οι προσδοκίες είναι πολύ μεγάλες για ένα γκρουπ που ίδρυσε και καθόρισε τον ηλεκτρονικό ήχο στην Ελλάδα.

Προς το παρόν το πρώτο τραγούδι των Στέρεο Νόβα εδώ και πολλά χρόνια με τίτλο «Ισορροπία» το ακούγαμε αποκλειστικά από τον «Εν Λευκώ» και αναμένουμε σύντομα να ακούσουμε και ολόκληρο το νέο album. Το πρώτο δείγμα είναι αρκετά καλό, αλλά μακριά από παλαιότερες εμβληματικές συνθέσεις. Βέβαια οι συγκρίσεις προς το παρόν και άδικες είναι και δεν έχουν και ιδιαίτερο νόημα.

Ο δίσκος «Ουρανός» θα κυκλοφορήσει τον Μάιο σε διπλό βινύλιο, cd και digital album από την Inner Ear.

Για τη νέα τους συνύπαρξη οι ίδιοι οι Στέρεο Νόβα αναφέρουν τα εξής

Διασχίσαμε κάθετα το δρόμο, περνώντας ηλιοτρόπια και δάση, μετά από μέρες φτάσαμε σε έναν στρογγυλό τοίχο από νερό, ορθωνόταν μπροστά μας σαν διάφανο μονολιθικό κυκλικό σχήμα, ανέκφραστο και σιωπηλό, το νερό σχημάτιζε αργούς κυματισμούς ανάλογα με τη δύναμη της φωνής μας. Πίσω από τον τοίχο υπήρχε μια μεγάλη βαθιά τρύπα στο χώμα. Ο αέρας ήταν δυνατός πίσω από τον τοίχο. Πηγαίναμε μία πίσω και μια μία μπροστά μέχρι που πέρασαν χρόνια και σπίτια για να γυρίσουμε. Δεν μπορούσαμε να θυμηθούμε τίποτε, όποτε έλεγα μία χρονιά έλειωνε ο αριθμός σαν δάκρυ και έβλεπα τη θλίψη στο πρόσωπο ενός γορίλα που είχε χάσει την αγαπημένη του. Οι ελέφαντες κοιτάζουν με μακροθυμία τη σελήνη όταν γεμίζει, κάπως έτσι όλοι στέκονται με θαυμασμό στον αέναο κύκλο. Όταν έφυγαν από τη ζωή, τους περίμενε εκεί. Μας έδειξε τους κανόνες της επιβεβλημένης συμπεριφοράς, τις πολυκατοικίες και το εγώ που έμοιαζε σαν τέρας από μια παλαιολιθική εποχή. Η αγάπη είναι η τέλεια στιγμή, είπε. Αν δεν συγχωρήσεις δεν μπορείς να βιώσεις την αληθινή αγάπη. Τότε είδαμε τις πόλεις ανάποδα και ένα σωρό χιλιάδες λουλούδια έπεφταν σαν βροχή. Η καρδιά δεν πεθαίνει γιατί γνωρίζει την προέλευση. Πάνω του είχαν καθίσει όλοι οι παπαγάλοι του κόσμου και τον στόλιζαν με τα φτερά τους και εμείς γελούσαμε. Μας άρεσαν οι μέρες και οι νύχτες. Δεν υπήρχε πουθενά εξορία, ούτε μέσα ούτε και έξω, παρά μόνο μια αίσθηση ανάμεσα στο χαμόγελο και το δάκρυ. Ήμασταν σε έναν ομόκεντρο. Ο εαυτός μας προσδιορίζεται μέσα από την δημιουργία, μας είπε, και αυτό … είναι το διάστημα.

Αν μη τι άλλο η στιγμή είναι ιστορική!

 

ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ
Η νέα μάχη που καλείται να κερδίσει ο Dave Mustaine των Megadeth
Με μια λιτή ανακοίνωση στις σελίδες του στα social media, ο εμβληματικός Dave Mustaine ανκοίνωσε πως διαγνώσθηκε με καρκίνο στον λαιμό και πως έχει ήδη ξεκινήσει θεραπείες.
Η νέα μάχη που καλείται να κερδίσει ο Dave Mustaine των Megadeth
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Το blues του Στέλιου
Ένα εξαιρετικό ορχηστρικό κομμάτι του Στέλιου Βαμβακάρη από το σάουντρακ για την ταινία του Γ. Πανουσόπουλου, «Μια μέρα τη νύχτα - Athens Blues».          
Το blues του Στέλιου
ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ
Φτωχότερο το ελληνικό πεντάγραμμο από το χαμό του Στέλιου
Απεβίωσε σε ηλικία 72 ετών ο σύνθετης Στέλιος Βαμβακάρης, γιος του Μάρκου Βαμβακάρη. O δεξιοτέχνης του μπουζουκιού γεννήθηκε στις 2 Μαρτίου του 1947 στον Πειραιά και από την ηλικία των δώδεκα ετών βρέθηκε στο...
Φτωχότερο το ελληνικό πεντάγραμμο από το χαμό του Στέλιου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Anser: Το rap είναι βιωματική μουσική, όταν χάνεται αυτό, χάνεται και η μαγεία
Σε μια χώρα όπως η δική μας, που η rap μουσική κυριαρχεί στις προτιμήσεις των νέων (όπως και σε όλο τον κόσμο), μπορούμε να αναγνωρίσουμε 3 γενιές ερμηνευτών.
Anser: Το rap είναι βιωματική μουσική, όταν χάνεται αυτό, χάνεται και η μαγεία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας