Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εγκαίνια της Έκθεσης Σύγχρονης Τέχνης Generations 1960-2019 στην Πινακοθήκη Μαλεβιζίου

Η Δημοτική Πινακοθήκη Μαλεβιζίου «Μπότης Θαλασσινός» βρίσκεται στην Τύλισο

Εγκαίνια της Έκθεσης Σύγχρονης Τέχνης Generations 1960-2019 στην Πινακοθήκη Μαλεβιζίου

  • A-
  • A+
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στις 7 το απόγευμα εγκαινιάζεται στο χώρο της Δημοτικής Πινακοθήκης Μαλεβιζίου στην Τύλισο η έκθεση Σύγχρονης Τέχνης Generations 1960-2019. 

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί σε δύο διαφορετικά μέρη της ενδοχώρας του νομού Ηρακλείου. Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00μ.μ θα παρουσιαστεί στη Δημοτική Πινακοθήκη Μαλεβιζίου στην Τύλισο και το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου στις 18:00μ.μ., στο οινοποιείο Διγενάκη στα Πεζά Ηρακλείου.

Η κεντρική ιδέα της έκθεσης Generations 1960-2019 αφορά στο πώς το παρελθόν υπεισέρχεται στο παρόν και έτσι παράγεται μέλλον.

Ο James Joyce τονίζει: «If there is a future in every past, that is present» («Υπάρχει μέλλον σε κάθε παρελθόν που γίνεται παρόν»). Επιπλέον, ο Νικόλαος Κάλας σε ποίημά του, αναφέρεται στο ζήτημα ως: «Το μετά - χθες και το προ-αύριο».

Έργα γνωστών εικαστικών θα συνεκτίθενται με τη δουλειά ανερχόμενων καλλιτεχνών της νέας γενιάς των οποίων το έργο έχει κριθεί ως αξιόλογο από την πορεία τους στο χώρο. Σκοπός είναι να προαχθεί μια γόνιμη συνομιλία μέσω της οποίας θα αναπτυχθούν συσχετισμοί μεταξύ των πολιτικών και κοινωνικών συνθηκών της εποχής κατά την οποία διαμορφώθηκε το κάθε έργο.

Στόχος επίσης είναι η έκθεση αυτή να αναδείξει το δυναμικό παρόν των νέων καλλιτεχνών οι οποίοι με συνέπεια συνεχίζουν να δημιουργούν και να παράγουν έργο σε δύσκολες συνθήκες, διαμορφώνοντας το σύγχρονο ρεύμα και διεκδικώντας τη δική τους θέση στην Ιστορία της ελληνικής Τέχνης. Οι νέοι δημιουργοί διαπραγματεύονται καθιερωμένες αλλά και νέες μορφές έκφρασης, προβάλλοντας έργα εικαστικά, γλυπτικά, εγκαταστάσεις βίντεο, performances χωρίς κανένα περιορισμό στο εκφραστικό τους μέσο.

Η έκθεση είναι μια συνδιοργάνωση της ομάδας «ΔΙΠΟΛΑ», της Δημοτικής Πινακοθήκης Μαλεβιζίου και του Οινοποιείου Διγενάκης.

Στην έκθεση συμμετέχουν με έργα τους οι:

Γιώργος Λάππας Γιώργος Λαζόγκας Άγγελος Σκούρτης Πάνος Χαραλάμπους Γιώργος Χαρβαλιάς Βίκυ Μπέτσου Θάλεια Χιώτη Γιώργος Τσακίρης Αλέξανδρος Βούτσας Χάρης Κοντοσφύρης Παναγιώτης Σιάγκρης Σοφία Καραλέκα Αφροδίτη Λίτη Νίκος Κρυωνίδης Χρήστος Κάλφας Ελευθερία Στόικου Πέγκυ Κλιάφα Στέλλα Κουκουλάκη Ljiljana Jaric Δημήτρης Εφέογλου Δημήτρης Αμελαδιώτης Σοφία Καραλέκα Θάλεια Γκατζούλη Αγγελική Παπαγεωργίου Κωστής Δαμουλάκης Σύλβια Πετσούρα Μαρίνα Προβατίδου Δημοσθένης Μπογιατζής Σταμάτης Λάσκος Μαριτάσα Τσιμπλάκη Δημήτρης Παλάντζας Βασίλης Αλεξάνδρου Γιώργος Πανταζής Φώτιος Μπάλας Βασιλική Κοσκινιώτου Μαργαρίτα Πέτροβα Τάνια Καραμάνου Δημήτρης Καρατζάς Ελεάννα Μαρτίνου Λαμπρινή Μάρκου Κωνσταντίνος Κολέτσος Έφη Μπερδούση Γωγώ Ιερομονάχου Albert Shena Νίνα Παναγοπούλου Νικολέτα Στεργίου Μαρία Καλογνώμου Άντα Πετρανάκη Μαρία Μηλιώτη Μπέσσυ Ράλλη Σοφία Μπακιρτζή Κρίστη Γρηγορίου Γιάννης Μπρούζος Λίνα Χριστίνα Αγγελική Τριαντοπούλου Χαρούλα Νικολαΐδου Χριστίνα Παπαϊωάννου Γιώργος Ανδρούτσος Στάθης Μαυρίδης Λουίζα Μίσιου Χριστίνα Αδάμ Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Άρτεμις Κατσαμπάνη Ειρήνη Ζήνωνος Μιχάλης Παρλαμάς Θωμάς Μακινατζής Λευκή Χαρίτου Όλγα Σουλαχάκη Κατερίνα Καλατζίδου Ουρανία Φθενάκη Δομινίκη Σωτηριάδου Σοφία Δατσέρη Χρυσούλα Σκεπετζή Μιχαήλ Φαλκώνης Μαρία Δημητροπούλου Μαρία Παπαντωνίου Κάλλια Σωτηρία Γεωργία Τρούλη Μανώλης Καλουδάς Κανέλα Στασινοπούλου Έφη Βαρδάκα Κωνσταντίνα Παρασκευόπουλου Τερέζα Κοντογεώργου Σταυρούλα Μιχαλακοπούλου Έφη Βασιλούδη, Μιχαήλ Φαλκώνης

Επιμέλεια: Ομάδα «ΔΙΠΟΛΑ»: Ευθύμης Λαζόγκας, Καρατζάς Δημήτρης, Δημήτρης Λάμπρου.

Συνεπιμέλεια: Χρύσα Βαθιανάκη, Διευθύντρια Δημοτικής Πινακοθήκης Μαλεβιζίου και Λευτέρης Διγενάκης – Αίθουσα Τέχνης και Οίνου – Οινοποιείο Διγενάκης.

Την έκθεση υποστηρίζει η Γκαλερί: Λόλα Νικολάου, Θεσσαλονίκη.

Τιμητική συμμετοχή: Έργα των Νίκου Κεσσανλή - Παύλου (Διονυσόπουλου), παραχώρηση : Roma Gallery- Αθήνα.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Απολογισμός της 15ης Έκθεσης «Κρήτη Η Μεγάλη Συνάντηση & Τοπικές Γεύσεις Ελλάδας»
Για εννέα ημέρες η καρδιά των τοπικών προϊόντων χτυπούσε  δυνατά προσελκύοντας χιλιάδες κόσμου,  ο οποίος γνώρισε, γεύτηκε και προμηθεύτηκε...
Απολογισμός της 15ης Έκθεσης «Κρήτη Η Μεγάλη Συνάντηση & Τοπικές Γεύσεις Ελλάδας»
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Μνήμες από τα χρόνια του Χάνσεν: Έκθεση φωτογραφίας στη Σπιναλόγκα
Τέσσερις φωτογράφοι, επαγγελματίες στο χώρο της υγείας , κατάφεραν και ένωσαν με τις φωτογραφίες τους πέντε τόπους στους οποίους βρίσκονται τα πρώτα λεπροκομεία στην Ελλάδα.
Μνήμες από τα χρόνια του Χάνσεν: Έκθεση φωτογραφίας στη Σπιναλόγκα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα πλεονεκτήματα της Κρήτης για προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών
Στόχος των αρμοδίων είναι να δημιουργηθεί ένα φιλόξενο μέρος που θα παρέχει όλες εκείνες τις διευκολύνσεις που απαιτούνται για τα γυρίσματα σπουδαίων παραγωγών.
Τα πλεονεκτήματα της Κρήτης για προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Σπάνιο έργο του Ελ Γκρέκο εντοπίστηκε σε ναό στον Αποκόρωνα Χανίων
Στον Ιερό Ναό της Παναγίας στον Τσιβαρά Αποκορώνου εντοπίστηκε μια εικόνα της Αγίας Αικατερίνης και της Παναγίας της Οδηγήτριας που πολύ πιθανό να αποτελεί ένα από τα πρωιμότερα έργα του Δομίνικου...
Σπάνιο έργο του Ελ Γκρέκο εντοπίστηκε σε ναό στον Αποκόρωνα Χανίων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας