Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΝΟΔΕ Χανίων: Η Κρήτη αξίζει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο

ΝΟΔΕ Χανίων: Η Κρήτη αξίζει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο

  • A-
  • A+

Ανακοίνωση, με αφορμή την παρουσίαση του σχεδίου για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης από τον ΟΑΚ, εξέδωσε η ΝΟΔΕ Χανίων, υπογραμμίζοντας ότι «η Κρήτη αξίζει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, από το Καστέλι έως τη Σητεία».

Επίσης τονίζει ότι στον σχεδιασμό δεν περιλαμβάνονται τα τμήματα Χανιά - Καστέλι και Άγιος Νικόλαος – Σητεία, όπως είχε υποσχεθεί η κυβέρνηση λέγοντας ότι «όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι».

Τέλος, γίνεται λόγος για «μια επαίσχυντη τροπολογία η οποία αφαιρεί την πιο σημαντική αρμοδιότητα από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης, αυτή που αφορά το ΒΟΑΚ».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΝΟΔΕ Χανίων:

Μετά την φιέστα του δήθεν Αναπτυξιακού Συνεδρίου στην Κρήτη και την παρέμβαση του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο σχεδιασμό του ΒΟΑΚ, οι προβολείς πέφτουν στον έτερο πρωταγωνιστή,  τον υπουργό υποδομών Χρήστο Σπίρτζη στον οποίο θα καταλήξει το σχέδιο που παρουσιάστηκε από τον Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ), κλείνοντας ένα κύκλο 3 χαμένων χρόνων αδράνειας και ψεύτικων υποσχέσεων στους Κρητικούς.

Χωρίς την πολυαναμενόμενη  εξαγγελθείσα και κρίσιμης σημασίας για την πορεία του έργου, μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού. Χωρίς στον σχεδιασμό να περιλαμβάνονται τα τμήματα Χανιά -Καστέλι και Αγ Νικόλαος –Σητεία, περιοχές με μεγάλη τουριστική ανάπτυξη και κίνηση,  απλά επιβεβαιώνεται η σοφή λαϊκή  παροιμία, «όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι».

Η παρουσίαση του σχεδιασμού του ΒΟΑΚ, έρχεται λίγο καιρό μετά την συντεταγμένη απαξίωση του ΟΑΚ από την κυβέρνηση όπου με μια επαίσχυντη τροπολογία του αφαιρεί την πιο σημαντική αρμοδιότητα, αυτή που αφορά το ΒΟΑΚ. Συνεπώς, το μυστήριο εντείνεται ως προς την προοπτική της αναγνωριστικής μελέτης του ΟΑΚ που θα σταλεί στον αρμόδιο υπουργό, όταν έχει αφαιρεθεί η σχετική αρμοδιότητα από τον Οργανισμό, ενώ ακούγεται ότι ενδέχεται να αξιοποιήσει την από 2008 αναγνωριστική μελέτη για τον Κεντρικό Οδικό Άξονα Κρήτης (ΚΟΑΚ).

Το όνειρο του έργου, συντηρείται με τυχαίους αριθμούς σηράγγων και γεφυρών, ενώ βουλιάζουμε σταθερά και συστηματικά ως έρμαια της κυβερνητικής ανεπάρκειας.

Η Κρήτη αξίζει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα συνδέσει το νησί από το Καστέλι έως τη Σητεία και θα καλύψει τις ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες και απαιτείται πρώτα απ’ όλα η εκπόνηση της μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού, η οποία θα λάβει υπ’ όψιν την αναγκαιότητα κατασκευής των επιμέρους τμημάτων.

Αξίζουμε καλύτερα και μπορούμε καλύτερα.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δήμος Χανίων: Απέσυρε την υποψηφιότητά του ο Μανώλης Κεμεσίδης
Απέσυρε την υποψηφιότητά του για δήμαρχος Χανίων ο Μανώλης Κεμεσίδης και κατεβαίνει εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του Άρη Παπαδογιάννη.
Δήμος Χανίων: Απέσυρε την υποψηφιότητά του ο Μανώλης Κεμεσίδης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
Το ποσό των 15 εκατ. ευρώ ενέκρινε το Υπουργείο Υποδομών για την άμεση αποκατάσταση των κατολισθήσεων και των ζημιών στον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού.
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Χανιά: Εκδήλωση για τον ρόλο της Ελλάδας στην Ανατολική Μεσόγειο
Εκδήλωση για τα ανοικτά μέτωπα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής από το 1974 μέχρι σήμερα, διοργανώνει το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών «Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος» την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου. Ομιλητές θα...
Χανιά: Εκδήλωση για τον ρόλο της Ελλάδας στην Ανατολική Μεσόγειο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατολισθήσεις και κλειστοί δρόμοι σε Χανιά και Ρέθυμνο
Συνεχείς πτώσεις βράχων και όγκων χώματος σημειώνονται από το πρωί στο οδικό δίκτυο των νομών Χανίων και Ρεθύμνου λόγω των έντονων βροχοπτώσεων. Σε πολλά τμήματα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και της Παλαιάς...
Κατολισθήσεις και κλειστοί δρόμοι σε Χανιά και Ρέθυμνο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας