• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 17.6°C / 20.2°C
    3 BF
    54%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    19°C 17.1°C / 20.5°C
    2 BF
    54%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    21°C 19.3°C / 21.0°C
    1 BF
    45%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.9°C / 15.9°C
    0 BF
    48%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.9°C / 19.1°C
    3 BF
    48%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    18°C 16.0°C / 18.2°C
    2 BF
    48%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    12°C 12.4°C / 15.4°C
    1 BF
    41%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    16°C 16.3°C / 16.3°C
    2 BF
    43%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.2°C / 20.8°C
    5 BF
    73%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 18.5°C / 18.9°C
    4 BF
    77%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 21.1°C / 21.8°C
    5 BF
    60%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 16.8°C / 17.7°C
    0 BF
    63%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.9°C / 20.9°C
    3 BF
    64%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.9°C / 16.2°C
    2 BF
    44%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    18°C 15.5°C / 19.4°C
    1 BF
    60%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 21.8°C / 22.7°C
    1 BF
    68%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.8°C / 20.4°C
    2 BF
    50%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    20°C 17.3°C / 20.5°C
    0 BF
    45%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.5°C / 18.9°C
    2 BF
    59%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.7°C / 15.7°C
    1 BF
    46%

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το τμήμα Ηράκλειο-Χανιά του ΒΟΑΚ

  • A-
  • A+
Ανοίγει ο δρόμος για την Β’ Φάση του διαγωνισμού στο τμήμα Χανιά- Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ., το οποίο θα υλοποιηθεί ως σύμβαση παραχώρησης, καθώς εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι.

Κατά τη Β’ Φάση προβλέπεται η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών των υποψηφίων, ενώ στόχος είναι εντός του 2023 να ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,5 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών, εντός του φθινοπώρου θα υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα της προαίρεσης της σύμβασης, Κίσσαμος- Χανιά, ενώ σε διαβούλευση βρίσκεται η ΜΠΕ για τις τρεις παρακάμψεις, Χανίων, Ηρακλείου και Ρεθύμνου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά τμήματος Χανιά- Ηράκλειο

Στα βασικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται, μεταξύ άλλων:

  • Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
  • 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
  • 26 σήραγγες
  • 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
  • 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.

«Οφείλουμε στην Κρήτη ένα ασφαλές οδικό δίκτυο, για απρόσκοπτες μετακινήσεις, σύγχρονο και αντάξιο της δυναμικής του νησιού. Και αυτό πετυχαίνουμε. Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για το μεγάλο τμήμα Χανιά- Ηράκλειο, θα προχωρήσουμε με τις δεσμευτικές προσφορές και μέσα στο 2023 θα ξεκινήσουν και σε αυτό το τμήμα οι εργασίες, καθώς το φθινόπωρο θα έχουμε εργοτάξια στο τμήμα Νεάπολη-Αγ. Νικόλαος και θα ακολουθήσει έως τέλος του έτους το τμήμα Χερσόνησος -Νεάπολη», πρόσθεσε ο υπουργός.

Τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη

Στο τμήμα Χερσόνησος- Νεάπολη που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ, υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και αναμένεται η συμβασιοποίηση εντός του φθινοπώρου. Τα πρώτα εργοτάξια αναμένεται να στηθούν στο τέλος του 2022. Προϋπολογισμός έργου 290 εκατ. ευρώ.

Τεχνικά Στοιχεία:

  • Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 22,44 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου 9,65 χλμ
  • 12 γέφυρες (1,7 χλμ.)
  • 5 σήραγγες (συνολικού μήκους 6,75 χλμ.)

Τμήμα Νεάπολη - Αγ. Νικόλαος

Για το τμήμα Νεάπολη- Αγ. Νικόλαος που θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο, αναμένεται η υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο εντός των προσεχών ημερών και στις αρχές του φθινοπώρου να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια και να εκκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.

Το μήκος του αυτοκινητοδρόμου είναι 14 χλμ. και ο προϋπολογισμός του έργου είναι 186 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην κυκλοφορία και πάλι ο δρόμος Ηράκλειο –Μεσαρά
Δόθηκε στην κυκλοφορία μετά από 6,5 περίπου μήνες που παρέμεινε κλειστός, ο δρόμος Αγία Βάρβαρα -Μεσαρά, ανακουφίζοντας τους πολίτες, που για να εξυπηρετηθούν όλο αυτό το διάστημα, χρησιμοποιούσαν το παλιό...
Στην κυκλοφορία και πάλι ο δρόμος Ηράκλειο –Μεσαρά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Νέο όχι από το Υπ. Υποδομών στη νότια παράκαμψη του Ηρακλείου
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης ήταν κατηγορηματικός, λέγοντας ότι αυτό δεν προβλέπεται στα Τεύχη Δημοπράτησης.
ΒΟΑΚ: Νέο όχι από το Υπ. Υποδομών στη νότια παράκαμψη του Ηρακλείου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΡΙΖΑ Κρήτης για ΒΟΑΚ: Ίδιο σχέδιο με διπλάσιο κόστος και διόδια
Κοινή ανακοίνωση με αφορμή τις εξελίξεις στον νέο ΒΟΑΚ, εξέδωσαν οι βουλευτές Κρήτης του ΣΥΡΙΖΑ και οι Νομαρχιακές Επιτροπές της Κρήτης: «Όπως τον σχεδίασε ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με τρία χρόνια καθυστέρηση, διπλάσιο...
ΣΥΡΙΖΑ Κρήτης για ΒΟΑΚ: Ίδιο σχέδιο με διπλάσιο κόστος και διόδια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πολιτική κόντρα στην Βουλή για τον ΒΟΑΚ
Τα ίδια λόγια και επιχειρήματα που αναφέρουν τα δύο κόμματα για το θέμα του νέου ΒΟΑΚ τα τελευταία χρόνια, επανέλαβαν για ακόμη μια φορά, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής κι Εμπορίου της Βουλής: Ο...
Πολιτική κόντρα στην Βουλή για τον ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κ. Καραμανλής-ΒΟΑΚ: Μεγάλο το κόστος επαναχάραξης, αναγκαία τα διόδια
Εμμένει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, δια στόματος του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών, για διόδια για όλους στον ΒΟΑΚ, με τον υπουργό να διευκρινίζει ότι οποιαδήποτε νέα χάραξη στον νέο ΒΟΑΚ θα εκτόξευε το κόστος ενός...
Κ. Καραμανλής-ΒΟΑΚ: Μεγάλο το κόστος επαναχάραξης, αναγκαία τα διόδια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Άκυρο» στην προτεινόμενη χάραξη του νέου ΒΟΑΚ στη Γεωργιούπολη
Αρνητική ήταν η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών στην πρόταση της Περιφέρειας Κρήτης για νοτιότερη χάραξη στο Τμήμα Γεωργιούπολη – Δράμια – Πετρές – Γεράνι στην υπό περιβαλλοντική αδειοδότηση...
«Άκυρο» στην προτεινόμενη χάραξη του νέου ΒΟΑΚ στη Γεωργιούπολη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας