• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    2°C 0.6°C / 3.4°C
    3 BF
    74%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    -3°C -6.0°C / -1.5°C
    3 BF
    49%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C 1.5°C / 3.0°C
    4 BF
    68%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    -5°C -5.1°C / -5.1°C
    2 BF
    39%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    -3°C -3.1°C / -0.9°C
    3 BF
    59%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    -4°C -6.3°C / -2.1°C
    1 BF
    54%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    -9°C -9.6°C / -7.7°C
    4 BF
    57%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    0°C -1.5°C / 2.6°C
    2 BF
    55%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    3°C 2.2°C / 4.2°C
    3 BF
    82%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    2°C -0.1°C / 1.9°C
    4 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.5°C / 6.3°C
    7 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Ήπιες χιονοπτώσεις
    0°C -0.4°C / 2.6°C
    6 BF
    62%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.8°C / 3.8°C
    3 BF
    48%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    -5°C -5.1°C / -2.5°C
    4 BF
    58%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    -1°C -2.5°C / -1.1°C
    2 BF
    78%
  • Ρόδος
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 1.8°C / 4.9°C
    0 BF
    84%
  • Χαλκίδα
    Ασθενής ομίχλη
    2°C -0.1°C / 3.6°C
    0 BF
    69%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    -1°C -6.7°C / -1.2°C
    2 BF
    47%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    -3°C -5.6°C / -1.4°C
    1 BF
    43%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -9°C -9.2°C / -9.2°C
    2 BF
    58%
ΕΦ.ΣΥΝ./Μάριος Διονέλλης

Επιστολή στην Κεραμέως από μαθητές του σεισμόπληκτου Αρκαλοχωρίου

  • A-
  • A+
Την επιστροφή τους στη δια ζώσης διδασκαλία και την μοριοδότηση των φετινών υποψηφίων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, ζητούν, μέσω επιστολής τους προς την υπουργό Παιδείας, Ν. Κεραμέως, μαθητές της Γ' λυκείου του Γενικού Λυκείου Αρκαλοχωρίου.

Οι μαθητές αναφέρουν στην επιστολή τους πως φέτος θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις κάτω από δύσκολες συνθήκες, την ίδια ώρα που το σχολείο και τα φροντιστήρια δεν μπορούν να λειτουργήσουν ενώ η ημερομηνία επαναλειτουργίας τους είναι άγνωστη.

Οι μαθητές ζητούν την άμεση επιστροφή τους στη δια ζώσης διδασκαλία υποστηρίζοντας ότι η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι εφικτή για δύο λόγους: Αρχικά, λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας που εξακολουθεί να υπάρχει στην περιοχή, και η οποία δεν τους επιτρέπει να είναι ασφαλείς σε κλειστούς χώρους ενώ η τηλεκπαίδευση, αν κι εφόσον γίνει, «θα πραγματοποιείται μέσα σε πρόχειρα καταλύματα, αυτοκίνητα ή σπίτια  με σημαντικές φθορές και ζώντας σε ένα οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον που αδυνατεί σε πολλές περιπτώσεις να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ψυχολογικό και συναισθηματικό επίπεδο».

«Όλη η παραπάνω κατάσταση, το άγνωστο για το τι μας επιφυλάσσει η φύση, αφού κανείς δεν μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος μαζί της καθώς είναι απρόβλεπτη, αλλά και η αποχή όλων μας από την κανονικότητα, δημιουργεί άγχος και καταρρακώνει την ψυχολογία μας», αναφέρουν οι μαθητές, ζητώντας να υπάρξει μέριμνα για την μοριοδότησή τους στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις.

«Άλλωστε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις  θα κληθούμε να ανταγωνιστούμε παιδιά από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα των οποίων η σχολική χρονιά κυλάει ως τώρα ομαλά και χωρίς δυσκολίες ανάλογες με αυτές που βιώνουμε εμείς τον τελευταίο καιρό», συμπληρώνουν οι μαθητές.

«Είναι πολύ δύσκολο και λυπηρό για νέους που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν μία καινούρια ζωή, τη δική τους ζωή ανεξάρτητοι, να βλέπουν τις ελπίδες τους να χάνονται μη μπορώντας  να κάνουν τίποτα. Γι’ αυτό λοιπόν απευθυνόμαστε σε εσάς, όχι με φυγόπονη διάθεση και προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε καταστάσεις για να κερδίσουμε προνόμια, ελπίζοντας να δώσετε λύση στα προβλήματα και τις ανησυχίες μας», καταλήγει η επιστολή.

Αναλυτικά όσα αναφέρονται στην ανοιχτή επιστολή των μαθητών:


«Είμαστε μαθητές της Γ΄ Λυκείου του Γενικού Λυκείου Αρκαλοχωρίου το οποίο προσφάτως επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό της 27ης  Σεπτεμβρίου, στον οποίο δυστυχώς θρηνήσαμε και ένα συμπολίτη μας. Παίρνοντας, λοιπόν, ως αφορμή το γεγονός αυτό αποφασίσαμε να συντάξουμε αυτή την   επιστολή για να καταθέσουμε δύο αιτήματα τα οποία θεωρούμε ότι μπορούν να διευκολύνουν την όλη κατάσταση: την επιστροφή μας στη δια ζώσης διδασκαλία και την μοριοδότηση των φετινών υποψηφίων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις.

Φυσικά όταν συμβαίνει μια τέτοια καταστροφή το πρώτο πράγμα που είναι μείζονος σημασίας είναι η επόμενη μέρα να μας βρει όλους υγιείς και ενωμένους χωρίς να έχουν υπάρξει θύματα. Σε δεύτερη φάση όμως καλούμαστε να έρθουμε αντιμέτωποι με τις συνέπειες αυτής της καταστροφής. Γνωρίζουμε, ως μαθητές της Γ ΄λυκείου, ότι τη φετινή χρονιά πρέπει, αν θέλουμε να διεκδικήσουμε μία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να ξεπεράσουμε πολυάριθμες δυσκολίες. Όμως δυστυχώς εμείς καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και μια ακόμα δυσκολία αυτή του σεισμού.

Μετά τα 6 ρίχτερ που έπληξαν την περιοχή μας, αλλά και λόγω των αλλεπάλληλων μετασεισμών, το σχολείο και τα φροντιστήρια μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν και η ημερομηνία επαναλειτουργίας τους είναι άγνωστη, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα ειδικών το φαινόμενο θα συνεχιστεί για μήνες. Παρόλα αυτά θεωρούμε, γνωρίζοντας  από τις δύο προηγούμενες χρονιές τα όσα χρειάζονται για την ομαλή λειτουργία της τηλεκπαίδευσης, ότι η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι εφικτή για δύο λόγους.

Αρχικά, λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας που εξακολουθεί να υπάρχει στην περιοχή, και η οποία δεν μας επιτρέπει να αισθανόμαστε ασφαλείς σε κλειστούς χώρους καθώς πάντα υπάρχει ο κίνδυνος ενός ισχυρού μετασεισμού έως και  5,5 ριχτερ σύμφωνα με τα λεγόμενα σεισμολόγων , πράγμα που δεν επιτρέπει να  γνωρίζουμε αν τα ήδη καταπονημένα σπίτια μας μπορούν να τον αντέξουν, και στη συνέχεια λόγω του ότι πολύ από εμάς δεν έχουμε πρόσβαση όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά ούτε και στο ίδιο μας το σπίτι.

Την ίδια ώρα όμως οι συμμαθητές μας ανά την Ελλάδα κατά κανόνα θα προσέρχονται  στις σχολικές αίθουσες, ενώ εμείς στην καλύτερη περίπτωση θα κάνουμε τηλεκπαίδευση μέσα σε πρόχειρα καταλύματα , αυτοκίνητα ή σπίτια  με σημαντικές φθορές και ζώντας σε ένα οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον που αδυνατεί σε πολλές περιπτώσεις να εξασφαλίσει ένα  αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ψυχολογικό και συναισθηματικό επίπεδο.

Ζητούμε, λοιπόν, να πάψει η τηλεκπαίδευση να αποτελεί πανάκεια και να αναζητηθούν άλλοι, πιο αποτελεσματικοί τρόποι, όπως για παράδειγμα η ταχεία παροχή κοντέινερ, για τη λύση του προβλήματος. Ας μην λησμονούμε άλλωστε ότι εμείς, η γενιά  του 2004, δεν έχουμε γνωρίσει ακόμα το σχολείο μας. Είναι η Τρίτη σχολική χρονιά που κυλάει μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είμαστε κουρασμένοι και έχουμε την ανάγκη να δούμε ο ένας  τον άλλο από κοντά και να κάνουμε μάθημα υπό φυσιολογικές συνθήκες, έστω και την τελευταία μας χρονιά στα θρανία.

Όλη η παραπάνω κατάσταση, το άγνωστο για το τι μας επιφυλάσσει η φύση, αφού κανείς δεν μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος μαζί της καθώς είναι απρόβλεπτη, αλλά και η αποχή όλων μας από την κανονικότητα, δημιουργεί άγχος και καταρρακώνει την ψυχολογία μας. Για τον λόγο αυτό, επειδή πιστεύουμε ότι, καθώς είστε υπουργός παιδείας είστε κοντά στα παιδία και μπορείτε να συμμεριστείτε το άγχος μας για την επόμενη μέρα και την άσχημη ψυχολογική μας κατάσταση, σας ζητάμε να μεριμνήσετε για την μοριοδότηση μας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις όπως άλλωστε έχει πράξει η Ελληνική Πολιτεία αρκετές φορές στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Άλλωστε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις  θα κληθούμε να ανταγωνιστούμε παιδιά από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα των οποίων η σχολική χρονιά κυλάει ως τώρα ομαλά και χωρίς δυσκολίες ανάλογες με αυτές που βιώνουμε εμείς τον τελευταίο καιρό. 

Συνοψίζοντας , θα θέλαμε να συμπληρώσουμε κυρία υπουργέ ότι είναι πολύ δύσκολο και λυπηρό για νέους που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν μία καινούρια ζωή, τη δική τους ζωή ανεξάρτητοι, να βλέπουν τις ελπίδες τους να χάνονται μη μπορώντας  να κάνουν τίποτα. Γι’ αυτό λοιπόν απευθυνόμαστε σε εσάς, όχι με φυγόπονη διάθεση και προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε καταστάσεις για να κερδίσουμε προνόμια, ελπίζοντας να δώσετε λύση στα προβλήματα και τις ανησυχίες μας».

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ερώτηση ΚΚΕ στη Βουλή για την αποκατάσταση ζημιών σε σχολεία από τον σεισμό
Ερώτηση προς τους αρμόδιους υπουργούς σχετικά με την πορεία αποκατάστασης των ζημιών από τον σεισμό στα σχολεία του Δήμου Μινώα Πεδιάδας και το χρονοδιάγραμμα επαναφοράς των μαθητών στα αρχικά σχολικά κτίρια ή...
Ερώτηση ΚΚΕ στη Βουλή για την αποκατάσταση ζημιών σε σχολεία από τον σεισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Παρέμβαση γονέων για την σχολική στέγη στις σεισμόπληκτες περιοχές
Για τα σοβαρά ζητήματα που έχουν προκύψει στα σχολεία και τη ζωή των μαθητών και των γονέων μετά το σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου, η Ομοσπονδία Γονέων Κρήτης μαζί με εκπροσώπους γονέων σχολείων του Αρκαλοχωρίου,...
Κρήτη: Παρέμβαση γονέων για την σχολική στέγη στις σεισμόπληκτες περιοχές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνέχεια των ελέγχων στα σχολικά κτίρια της Κρήτης μετά το σεισμό
Συνεχίζονται οι έλεγχοι από τις «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ» σε σχολικά κτίρια δήμων της Κρήτης, μετά το σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου.
Συνέχεια των ελέγχων στα σχολικά κτίρια της Κρήτης μετά το σεισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εντός της βδομάδας η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων στον Δήμο Μινώα
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Μίνώα-Πεδιάδας, Μ. Φραγκάκη, μέχρι την Τετάρτη αναμένεται να έχουν λειτουργήσει όλα τα γυμνάσια του Δήμου Μινώα Πεδιάδας ενώ μέχρι την Παρασκευή τα λύκεια.
Εντός της βδομάδας η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων στον Δήμο Μινώα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στη Βουλή η επιστολή των μαθητών του Γυμνασίου Αρκαλοχωρίου
Στη Βουλή κατέθεσαν οι βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Ηγουμενίδης, Σωκράτης Βαρδάκης και Χάρης Μαμουλάκης την ανοιχτή επιστολή των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Αρκαλοχωρίου το...
Στη Βουλή η επιστολή των μαθητών του Γυμνασίου Αρκαλοχωρίου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηράκλειο: Κλείνουν προληπτικά σχολεία λόγω της σεισμικής δραστηριότητας
Αναστέλλεται η λειτουργία σχολικών μονάδων σε περιοχές του Ηρακλείου, λόγω της σημερινής έντονης σεισμικής δραστηριότητας.
Ηράκλειο: Κλείνουν προληπτικά σχολεία λόγω της σεισμικής δραστηριότητας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας