• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 4.4°C / 9.0°C
    2 BF
    55%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    4°C 2.6°C / 7.5°C
    0 BF
    64%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    8°C 7.0°C / 10.0°C
    2 BF
    43%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    1°C 0.9°C / 3.6°C
    1 BF
    64%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    4°C 3.5°C / 3.9°C
    0 BF
    52%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    5°C 2.0°C / 5.9°C
    1 BF
    56%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    -1°C -1.6°C / 2.3°C
    0 BF
    69%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    9°C 6.6°C / 8.6°C
    0 BF
    40%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 8.3°C / 11.4°C
    4 BF
    69%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    5°C 4.9°C / 5.9°C
    1 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 8.1°C / 10.2°C
    3 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 4.6°C / 5.6°C
    4 BF
    59%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 11.9°C / 11.9°C
    0 BF
    66%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C 2.9°C / 6.5°C
    0 BF
    56%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    5°C 5.1°C / 6.5°C
    1 BF
    50%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 6.8°C / 7.8°C
    3 BF
    43%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 4.9°C / 9.2°C
    2 BF
    59%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    4°C 2.3°C / 6.0°C
    2 BF
    55%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    5°C 2.7°C / 6.7°C
    1 BF
    52%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.2°C / -1.2°C
    1 BF
    54%

ΒΟΑΚ: Στη Β' φάση περνά ο διαγωνισμός για το τμήμα «Χερσόνησος-Νεάπολη»

  • A-
  • A+
Τέσσερα σχήματα θα συνεχίσουν στη Β` φάση του διαγωνισμού για το τμήμα «Χερσόνησος-Νεάπολη» του ΒΟΑΚ.

Το έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, περνά στο επόμενο στάδιο το οποίο είναι αυτό του διαλόγου.

Τα σχήματα που περνούν στη φάση του διαλόγου είναι:

  1. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ “ΑΡΙΑΔΝΗ” (ΑΒΑΞ-MARGUERITE)
  2. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
  3. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
  4. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt.

Το έργο μήκους 22,5 χιλιομέτρων, έχει πλέον συγκεκριμένη χάραξη ενώ από τις αρχές του έτους έχει κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντολογικών Επιπτώσεων προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Με τον διάλογο θα οριστικοποιηθεί το αντικείμενο του έργου σε όλες του τις λεπτομέρειες. 

Σημειώνεται πως ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αφορά στο δεύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ. Το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου αποτελεί το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο-Χερσόνησος το οποίο δημοπρατείται ως παραχώρηση. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να εκκινήσει και σε αυτόν τον διαγωνισμό η Β` φάση.

Στον ΒΟΑΚ συμπεριλαμβάνεται και το τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος, μήκους 14,5 χιλιομέτρων, το οποίο θα υλοποιηθεί σαν δημόσιο έργο ενώ η προκήρυξη του εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες. Τέλος, σε δεύτερη φάση θα ενταχθούν στα δυτικά το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά και στα ανατολικά το τμήμα Άγιος Νικόλαος-Σητεία.

Η χρηματοδότηση του ΒΟΑΚ θα καλυφθεί εν μέρει από το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά και από πόρους της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Πιο συγκεκριμένα από το περίπου 1,6 δισ. ευρώ που εκτιμάται το κόστος των έργων, τα 427 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος»
Στην προκήρυξη του ανοιχτού, διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού για την κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ στο τμήμα «Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος», προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
ΒΟΑΚ: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στ. Αρναουτάκης: «Να γίνουν δεκτές οι προτάσεις των επιμελητηρίων για τον ΒΟΑΚ»
Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο συζητήθηκε χθες (07/12) σε μονοθεματική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης.
Στ. Αρναουτάκης: «Να γίνουν δεκτές οι προτάσεις των επιμελητηρίων για τον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μηχανικοί Ανατ. Κρήτης: «Ελεύθερη πρόσβαση στον νέο ΒΟΑΚ, χωρίς διόδια»
Την ανάγκη άμεσης υλοποίησης του νέου ΒΟΑΚ, από την Κίσσαμο μέχρι το Παλαίκαστρο Σητείας, με ελεύθερη πρόσβαση, χωρίς διόδια, σε όλους, υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η παράταξη «Αυτόνομοι Μηχανικοί Ανατολικής...
Μηχανικοί Ανατ. Κρήτης: «Ελεύθερη πρόσβαση στον νέο ΒΟΑΚ, χωρίς διόδια»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στη Βουλή η πρόταση Μαμουλάκη για τη δημιουργία Προαστιακού στο Ηράκλειο
Την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός μέσου σταθερής τροχιάς που θα εκκινούσε από την διασύνδεση του νέου αεροδρομίου Καστελλίου με την πόλη του Ηρακλείου, αναδεικνύει με ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και...
Στη Βουλή η πρόταση Μαμουλάκη για τη δημιουργία Προαστιακού στο Ηράκλειο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρόταση για τρένο στον νέο ΒΟΑΚ
Την πρόταση για παράλληλη λειτουργία του ΒΟΑΚ και τρένου στην Κρήτη, διατυπώνει η Δήμητρα Λυμπεροπουλου, περιφερειακή σύμβουλος Πελοποννήσου, επικεφαλής παράταξης και εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Πράσινο Κόμμα.
Πρόταση για τρένο στον νέο ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρέμβαση της ΠΕΔ Κρήτης για τον ΒΟΑΚ, ζητά χρηματοδότηση για το Λασίθι
Σε νέα παρέμβαση για το θέμα του νέου ΒΟΑΚ προχώρησε η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κρήτης, με έγγραφο που απέστειλε προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Παρέμβαση της ΠΕΔ Κρήτης για τον ΒΟΑΚ, ζητά χρηματοδότηση για το Λασίθι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας