• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    22°C 20.0°C / 24.4°C
    2 BF
    38%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    25°C 22.2°C / 26.1°C
    4 BF
    31%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 18.3°C / 26.0°C
    2 BF
    31%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    3 BF
    29%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 21.0°C / 21.0°C
    3 BF
    52%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    25°C 24.4°C / 25.6°C
    3 BF
    36%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    4 BF
    24%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 21.1°C / 26.0°C
    2 BF
    31%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 19.4°C / 24.0°C
    3 BF
    64%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 23.0°C / 23.0°C
    4 BF
    53%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 23.0°C
    4 BF
    53%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.6°C / 22.0°C
    3 BF
    60%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 23.0°C / 23.0°C
    2 BF
    64%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    25°C 25.0°C / 26.0°C
    2 BF
    29%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    20°C 17.2°C / 23.3°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    4 BF
    50%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 19.4°C / 23.0°C
    2 BF
    31%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 22.2°C / 23.0°C
    3 BF
    46%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    25°C 24.4°C / 25.6°C
    2 BF
    45%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    4 BF
    24%
Ν. Παππάς: «Μητσοτάκης-Καραμανλής εμπαίζουν τους κρητικούς για τον ΒΟΑΚ»
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI

Ν. Παππάς: «Μητσοτάκης-Καραμανλής εμπαίζουν τους κρητικούς για τον ΒΟΑΚ»

  • A-
  • A+
Ευθύνες για την καθυστέρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) στην κυβέρνηση, αποδίδει με ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, τονίζοντας ότι «Μητσοτάκης και Καραμανλής εμπαίζουν τον λαό της Κρήτης, χυδαία και επαναλαμβανόμενα».
Ακολουθήστε μας στο Google news

Στην ανακοίνωσή του ο κ. Παππάς αναφέρει: «Σήμερα πανηγυρίζουν για την κατάθεση προς έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Μια κατάθεση που είχαν προαναγγείλει πολλές φορές ως σήμερα. Άλλοτε για την άνοιξη του 2020, άλλοτε για το καλοκαίρι του ίδιου έτους, άλλοτε για τις αρχές του 2021, κ.ο.κ».

Ακολούθως κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «δύο χρόνια μετά τις εκλογές και ενώ η παροιμιώδης ανικανότητά τους στοιχίζει στις υποδομές, επιμένουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει για τον ΒΟΑΚ απλώς «μια μολυβιά στον χάρτη». Και το λένε, ενώ ως σήμερα έχουν αλλάξει πέντε φορές τις εξαγγελίες τους για την υλοποίηση του έργου:

  1. Είπαν με έναν διαγωνισμό από Καστέλι Χανίων ως Σητεία.
  2. Είπαν με κοινό διαγωνισμό με την Αττική Οδό.
  3. Είπαν με χρηματοδότηση από ομόλογα.
  4. Είπαν με χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ και διόδια που θα πληρώνουν οι Κρητικοί.
  5. Είπαν με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Καταλήγοντας υποστηρίζει ότι «σήμερα Μητσοτάκης - Καραμανλής, προχωρούν τους διαγωνισμούς, όπως ακριβώς τους είχε σχεδιάσει η δική μας κυβέρνηση. Στηρίζονται στη χάραξη που είχε γίνει επί ΣΥΡΙΖΑ. Το καλαμπούρι τους πρέπει να τελειώσει».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το «Χανιά - Ηράκλειο»
To Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Έργο Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ και παράπλευρου...
ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το «Χανιά - Ηράκλειο»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρέθυμνο: Νέες διαμαρτυρίες κατοίκων για την χάραξη του νέου ΒΟΑΚ
Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για τον σχεδιασμό του νέου ΒΟΑΚ, κυρίως από κατοίκους των περιοχών του Ρεθύμνου, μέσα από τους οποίους προβλέπεται η νέα χάραξη και κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Ρέθυμνο: Νέες διαμαρτυρίες κατοίκων για την χάραξη του νέου ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανακοινώσεις για τα έργα σε κάθε τμήμα του νέου ΒΟΑΚ
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης χωρίζεται σε τρία υποτμήματα. Θα διαθέτει 46 ανισόπεδους κόμβους, 15 σήραγγες με 14,5 χιλιόμετρα μήκος και 40 γέφυρες με 8,67 χιλιόμετρα μήκος.
Ανακοινώσεις για τα έργα σε κάθε τμήμα του νέου ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κ. Καραμανλής: «Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 427 εκατ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ»
Την διαβεβαίωση ότι η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου του νέου ΒΟΑΚ είναι πλήρως εξασφαλισμένη και εν μέρει θα γίνει από το Εθνικό Ταμείο Ανάκαμψης, έδωσε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών...
Κ. Καραμανλής: «Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 427 εκατ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπ. Υποδομών: Το χρονοδιάγραμμα και τα νέα χαρακτηριστικά του ΒΟΑΚ
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών ενημέρωσε τους εκπροσώπους της ΠΕΔ Κρήτης κατά την πρόσφατη συνάντηση τους, σχετικά με την ωριμότητα κάθε τμήματος του Νέου Οδικού Άξονα καθώς και για το στάδιο στο...
Υπ. Υποδομών: Το χρονοδιάγραμμα και τα νέα χαρακτηριστικά του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη
To Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, μήκους 22,5χλμ και...
ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας