• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.6°C / 25.8°C
    3 BF
    41%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.5°C / 26.1°C
    2 BF
    61%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 26.0°C
    3 BF
    50%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    19°C 18.9°C / 19.2°C
    1 BF
    72%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.9°C / 17.9°C
    2 BF
    77%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    23°C 20.0°C / 23.2°C
    1 BF
    63%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    16°C 16.4°C / 19.5°C
    2 BF
    72%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.0°C / 23.0°C
    2 BF
    45%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.8°C / 24.3°C
    4 BF
    59%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 19.6°C / 20.9°C
    2 BF
    56%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.8°C / 22.4°C
    5 BF
    60%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    24°C 20.7°C / 23.7°C
    3 BF
    69%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    27°C 27.0°C / 27.0°C
    2 BF
    48%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 20.9°C
    0 BF
    68%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    24°C 18.5°C / 24.4°C
    1 BF
    44%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.8°C / 23.8°C
    2 BF
    68%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.8°C / 26.0°C
    2 BF
    40%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    22°C 18.3°C / 22.1°C
    0 BF
    58%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.4°C / 24.7°C
    1 BF
    65%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.0°C / 18.0°C
    1 BF
    82%

ΒΟΑΚ: Κατατέθηκε η Μελέτη για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη

  • A-
  • A+
To Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, μήκους 22,5χλμ και κατασκευαστικού κόστους 205 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί ως έργο ΣΔΙΤ.

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού έχει ήδη ολοκληρωθεί και το αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η επόμενη, με στόχο έως το τέλος του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών, ςίναι η πρώτη φορά μετά από δεκαετίες συζητήσεων, που κατατίθεται μια μελέτη για έγκριση που να αφορά αυτόν τον οδικό άξονα ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και το τμήμα Κίσσαμος – Ηράκλειο το οποίο θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης και οι μελέτες για τη βελτίωση των υπαρχουσών παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Υπουργείου, με την υλοποίηση του έργου αλλά και ολόκληρου του ΒΟΑΚ θα επιτευχθεί:

  • Σημαντική μείωση των ατυχημάτων, που βαρύνουν τον σημερινό άξονα, ιδίως με θανατηφόρα ατυχήματα και σοβαρούς τραυματισμούς.
  • Σημαντική μείωση στον χρόνο των μετακινήσεων μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης στο επιθυμητό επίπεδο, αλλά και θα βελτιώσει την άνεση των μετακινήσεων, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στους χρήστες.
  • Μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης, του οποίου αποτελεί τον κορμό.
  • Ανοδική πορεία της ανάπτυξης της Κρήτης μέσω της αυξημένης κινητικότητας και δυνατοτήτων αξιόπιστης προσπέλασης των τουριστικών και λοιπών οικονομικών πόλων, σύμφωνα με τις προβλέψεις των σχετικών προγραμμάτων.

Σύμφωνα με το Υπουργείου Υποδομών, το έργο θα είναι περιβαλλοντικά φιλικό στην ανάπτυξή και λειτουργία του, προσφέροντας την συνολικά επωφελέστερη συγκοινωνιακή λύση ενώ αναμένεται να επιτευχθεί ουσιαστική συνδρομή στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, μειώνοντας τις πιέσεις που προκαλούνται από τον υφιστάμενο οδικό άξονα στην ποιότητα του περιβάλλοντος στην βόρεια ακτή του νησιού, η οποία είναι αναπτυγμένη τουριστικά.

Για την εξέλιξη σ’ αυτό το σημαντικό έργο ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Σύμφωνα με το σχεδιασμό και την καθοδήγηση του υπουργού Κώστα Καραμανλή, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάναμε το πρώτο σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου και φυσικά για τον ΒΟΑΚ δεν σταματάμε εδώ. Ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης έθεσε ως στόχο να δώσουμε στην Κρήτη το δρόμο που της αξίζει και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη».

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λασίθι: Στο ΣτΕ για την νέα χάραξη του ΒΟΑΚ στο Καβούσι
Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για προσβολή της απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων που αφορά τη χάραξη του τμήματος του ΒΟΑΚ, Καβούσι – Αυχένας Αγκαθιάς αποφάσισε η τοπική κοινότητα Καβουσίου.
Λασίθι: Στο ΣτΕ για την νέα χάραξη του ΒΟΑΚ στο Καβούσι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εντός τριμήνου η περιβαλλοντική αδειοδότηση για τη μελέτη χάραξης του ΒΟΑΚ
Στο υπουργείο Περιβάλλοντος οδεύουν, στο επόμενο τρίμηνο, οι μελέτες του υπουργείου Υποδομών για την τελική χάραξη του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή.
Εντός τριμήνου η περιβαλλοντική αδειοδότηση για τη μελέτη χάραξης του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρέμβαση της ΠΕΔ Κρήτης στο Υπουργείο Μεταφορών για τον νέο ΒΟΑΚ
Στο ζήτημα του νέου ΒΟΑΚ, επανέρχεται με παρέμβαση της προς την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Δικτύων η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κρήτης, οριοθετώντας το πλαίσιο των διαδικασιών και των προϋποθέσεων για την...
Παρέμβαση της ΠΕΔ Κρήτης στο Υπουργείο Μεταφορών για τον νέο ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΡΙΖΑ Κρήτης: «Ας τελειώνει η κοροϊδία με τον ΒΟΑΚ»
Επίθεση στην κυβέρνηση της ΝΔ εξαπέλυσαν οι Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Κρήτης, αναφορικά με τον ΒΟΑΚ - «Χρειάστηκαν 18 μήνες για να παραδεχτεί η κυβέρνηση ότι ο σχεδιασμός της για τον ΒΟΑΚ είναι ο ίδιος με αυτόν που...
ΣΥΡΙΖΑ Κρήτης: «Ας τελειώνει η κοροϊδία με τον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Το 2023 η έναρξη των έργων, «σίγουρα» τα διόδια
Το 2023 αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα για τον νέο ΒΟΑΚ, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη - Βασική πηγή χρηματοδότησης θα είναι και τα διόδια.
ΒΟΑΚ: Το 2023 η έναρξη των έργων, «σίγουρα» τα διόδια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γ. Κεφαλογιάννης: "Σε 8 χρόνια θα είναι έτοιμος ο ΒΟΑΚ"
Σε έναν χρόνο από σήμερα θα είναι έτοιμη η δημοπράτηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, όπως δήλωσε από τον Δήμο Μαλεβιζίου όπου βρέθηκε, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Γ. Κεφαλογιάννης: "Σε 8 χρόνια θα είναι έτοιμος ο ΒΟΑΚ"

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας