Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κρήτη: Στους δρόμους οι εκπαιδευτικοί για τα... βασικά στα σχολεία

Από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών στα Χανιά

kriti24.gr

Κρήτη: Στους δρόμους οι εκπαιδευτικοί για τα... βασικά στα σχολεία

  • A-
  • A+
Κάλεσμα για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας η οποία θα πραγματοποιηθεί σήμερα στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηρακλείου πραγματοποιεί η ΕΛΜΕ Ηρακλείου και η «Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου» - Ανάλογη κινητοποίηση και στα Χανιά.

Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί στις 2 το μεσημέρι της Πέμπτης στο κτίριο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηρακλείου, κινητοποίηση στην οποία όπως ανακοίνωσαν θα συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και σύλλογοι γονέων.

Στην ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ηρακλείου καταδικάζει την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, κάνοντας λόγο για δραματική έλλειψη των βασικών μέτρων υγειονομικής προστασίας των σχολείων και της κοινωνίας συνολικότερα.

«Η κυβέρνηση καταδικάζει τους μαθητές στην αμάθεια, λόγω της υποχρηματοδότησης της Παιδείας(1,17%) και της Υγείας, ενώ την ίδια στιγμή επιταχύνει τις διαδικασίες της κατάθεσης αντιδραστικών νομοσχεδίων στη Βουλή και της ψήφισης αντιδραστικών εκπαιδευτικών μέτρων», αναφέρει η ΕΛΜΕ Ηρακλείου.

«Η Υγεία του λαού και η Μόρφωση των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων  αντιμετωπίζονται ως «σκόπελοι» που πρέπει  να παρακαμφθούν, προκειμένου να δρομολογηθούν όλες οι θεσμικές προϋποθέσεις για την ακόμη μεγαλύτερη συσσώρευση κερδών από την εγχώρια ολιγαρχία και το συνακόλουθο αφοπλισμό του λαού από κάθε δικαίωμα στην παιδεία, την υγεία, την πολική και συνδικαλιστική ελευθερία, τη συλλογική πάλη και διεκδίκηση», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου» η οποία καλεί σε συμμετοχή στην κινητοποίηση.

Χανιά

Ανάλογη κινητοποίηση θα πραγματοποιήσει στα Χανιά και η τοπική ΕΛΜΕ. Η συγκέντρωση θα γίνει στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Δημοτικής Αγοράς.

Όπως αναφέρει η ΕΛΜΕ Χανίων, «για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνεται η ίδια χρεοκοπημένη συνταγή του περασμένου Σεπτέμβρη χωρίς μείωση των μαθητών στις τάξεις, δίχως προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες, χωρίς να έχουν διαμορφωθεί αίθουσες και χώροι που θα στεγάσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, δίχως να γίνουν μαζικά και δωρεάν τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές».


Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηρακλείου:

«Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηρακλείου καταδικάζει την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ , όπως αποτυπώνεται στη δραματική έλλειψη των βασικών μέτρων υγειονομικής προστασίας των σχολείων και της κοινωνίας συνολικότερα, όσο και σε εκείνο  της θεσμικής επίθεσης στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας, στις εργασιακές, συλλογικές, δημοκρατικές και συνδικαλιστικές κατακτήσεις των εκπαιδευτικών

Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση της ΝΔ, αντί να πάρει τα αναγκαία μέτρα υγειονομικής θωράκισης των σχολείων και του λαού συνολικά, ΜΕΙΩΣΕ(!) το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού για την υγεία(17%), εν μέσω πανδημίας. Αρνείται να προσλάβει το αναγκαίο διδακτικό προσωπικό και τους υπαλλήλους καθαριότητας, αλλά και να διαθέσει τους κατάλληλους χώρους για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων .Ετσι αποκλείει τους μαθητές από το αναφαίρετο δικαίωμα στη ζωντανή διδασκαλία, κρατώντας τα σχολεία κλειστά και επιβάλλοντας με ΠΝΠ το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της «Τηλε-εκπαίδευσης» που ακυρώνει τις θεμελιώδεις προϋποθέσεις διδασκαλίας και μάθησης.

Καταδικάζει, ουσιαστικά, η κυβέρνηση τους μαθητές στην αμάθεια, λόγω της υποχρηματοδότησης της Παιδείας(1,17%) και της Υγείας, ενώ την ίδια στιγμή επιταχύνει τις διαδικασίες της κατάθεσης αντιδραστικών νομοσχεδίων στη Βουλή και της ψήφισης αντιδραστικών εκπαιδευτικών μέτρων που υλοποιούν τις αντιλαϊκές αρχές των συνθηκών της ΕΕ, του Ο.Ο.ΣΑ και του ΣΕΒ και ακυρώνουν πολύχρονες μορφωτικές και εργασιακές κατακτήσεις.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζει το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της «Τηλε-εκπαίδευσης», με Υ. Απόφαση(ΦΕΚ B 5787/30-12-2020) επιβάλλει την Τράπεζα Θεμάτων που λειτούργησε στο παρελθόν  και θα λειτουργήσει ξανά ως εξεταστικό μέσο ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ μιας μεγάλης μερίδας μαθητών  από την Α τάξη του ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και των Ειδικών σχολείων.
Παρ/λα, θεσπίζει την Αποκεντρωμένη-ιδιωτικοποιημένη Δομή του ΕΠΑΛ, εισάγοντας ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων,  κατεδαφίζοντας μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα, ενώ με το νέο σχέδιο νόμου για την Γ/θμια Εκπαίδευση, μειώνει δραματικά τον αριθμό των εισακτέων, αναγνωρίζει ως ισότιμους τους τίτλους των κολεγίων και των Πανεπιστημιακών σχολών και επιβάλλει το βάρβαρο μέτρο της Αστυνόμευσής τους,

Για τους παραπάνω λόγους:

  • Καλούμε την κυβέρνηση να λάβει τώρα όλα τα αναγκαία  μέτρα της  άμεσης και ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Η «τηλε-εκπαίδευση» δε συνιστά εκπαίδευση, αλλά αντιπαιδαγωγικό μέσο αμορφωσιάς που επιτείνει τις κοινωνικές  ανισότητες. Αρνούμαστε την  «τηλε-αξιολόγηση»  που ακυρώνει  θεμελιώδεις αρχές της παιδαγωγικής. Διεκδικούμε την ασφαλή δια ζώσης λειτουργία των σχολείων.Προασπιζόμαστε όλες τις συλλογικές δημοκρατικές κατακτήσεις(συνεδρίες των συλλόγων στο χώρο και το χρόνο λειτουργίας των σχολείων κλπ)
  • Να καλύψει όλες τις ανάγκες του ΕΣΥ
  • Να διενεργήσει με κεντρικό σχεδιασμό τώρα μαζικά test  για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
  • Να λάβει  όλα τα αναγκαία μέτρα μαζικού, άμεσου και ασφαλούς εμβολιασμού
  • Να πάρει πίσω την Απόφαση για την Τράπεζα Θεμάτων
  • Να μειώσει  δραστικά την ύλη  σε όλα τα μαθήματα
  • Να επαναφέρει και να κατοχυρώσει όλα τα αντικείμενα  των κοινωνικών, οικονομικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας.
  • Να μην καταθέσει το απαράδεκτο σχέδιο νόμου για την Γ/θμια: Καμία ισοτίμηση των πτυχίων με τους τίτλους των κολεγίων, καμία μείωση των εισακτέων. Εξω η Αστυνομία από τις Πανεπιστημιακές σχολές
  • Να καλύψει όλες τις ανάγκες με μαζικούς διορισμούς μονίμων
  • Να άρει όλα τα μέτρα ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης
  • Καμία διενέργεια «τηλε-διαγωνισμάτων». Σχετικά με την κατάθεση της βαθμολογίας, τονίζουμε ότι, επειδή η «τηλε-εκπαίδευση» ακυρώνει τις θεμελιώδεις προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής πράξης, υποστηρίζουμε το θεσμικά κατοχυρωμένο δικαίωμα που αφορά στις αντικειμενικές δυσκολίες εξέτασης των μαθητών κατά το Α Τετράμηνο(παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019) και προβλέπει τη γραπτή εξέταση και κατάθεση  της βαθμολογίας στο Β τετράμηνο
  • Κατάργηση των 3μηνων συμβάσεων των αναπληρωτών συναδέλφων  και  διεύρυνση των υπαρχουσών σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους-Όχι στις Τοπικές Προσλήψεις στις ΔΙΔΕ.
  • Κατάργηση των ν 4692 και4763 και όλου του αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου στην Εκπαίδευση
  • Καμία Αξιολόγηση-Διαβάθμιση-Απόλυση
  • Συμμετέχουμε στο κάλεσμα της Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε σύσκεψη την Κυριακή 17/1/21 στις 10:30π.μ. με θέμα: «Κοινές αγωνιστικές πρωτοβουλίες και δράσεις ενάντια στην αντιδραστική-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χανίων:

«Η νέα χρονιά μας βρίσκει όλους αντιμέτωπους με την ίδια εγκληματική πολιτική. Η κυβέρνηση της ΝΔ 10 μήνες τώρα δεν παίρνει στοιχειώδη μέτρα για την ενίσχυση της Δημόσιας Υγείας – Παιδείας. Αφήνει το λαό εκτεθειμένο απέναντι στην εξελισσόμενη πανδημία. Το παρατεταμένο 2ο lockdown, σκληρό και ταξικό για τους εργαζόμενους και το λαό, οδηγεί μόνο στην καταστροφή. Η ανεργία γιγαντώνεται σε πρωτοφανή ύψη, μεγαλύτερα και από την κρίση των μνημονίων. Η οικονομική κρίση επιταχύνεται με δραματικές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουμε το επόμενο διάστημα.

Μοναδικό μέλημα της κυβέρνησης είναι πώς θα επιβάλει τους αντιδραστικούς της σχεδιασμούς ανεμπόδιστα. Εκμεταλλεύεται χυδαία την πανδημία για να επιβάλει ορυμαγδό αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων που συνθλίβουν όσα με τους αγώνες μας έχουμε κατακτήσει ως εργαζόμενοι. Εργασιακές σχέσεις, ωράριο, μισθοί, κοινωνική ασφάλιση, κλπ μπαίνουν στις μυλόπετρες της πολιτικής της. Ψηφίζει έναν ακόμα φοροληστρικό και αντικοινωνικό προϋπολογισμό που χαρίζει πλούτη στο μεγάλο κεφάλαιο, θωρακίζει στρατό και αστυνομία ενώ καταβυθίζει τη Δημόσια Υγεία – Παιδεία – Πρόνοια. Στην εκπαίδευση έχει επιβάλει ένα αντιδραστικό πλέγμα αντιεκπαιδευτικών νόμων που ξεκινούν από τη διαβόητη “Τράπεζα Θεμάτων” και φτάνουν ως το νόμο για την Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση που αλλάζουν προς το χειρότερο το τοπίο. Τώρα στα μισά μιας – σχεδόν χαμένης – χρονιάς φέρνει νέες σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο πρόσβασης στα ΑΕΙ, βάζοντας νέα ακόμα πιο σκληρά ταξικά φίλτρα για να αποκλείσει χιλιάδες νέους, αδιαφορώντας προκλητικά για την αναστάτωση που δημιουργεί σε δεκάδες χιλιάδες υποψηφίους και τις οικογένειές τους.

Παράλληλα εξαπολύει μια ανελέητη επίθεση ενάντια στα δημοκρατικά δικαιώματα του λαού. Με πρόσχημα την πανδημία, χτίζει ένα αστυνομικό κράτος της καταστολής, απαγορεύει διαδηλώσεις, εξαπολύει πογκρόμ συλλήψεων και επιβολής εξοντωτικών οικονομικών προστίμων σε όσους αντιστέκονται στην πολιτική της. Η όξυνση και κλιμάκωση της καταστολής και της αστυνομοκρατίας στην επέτειο του Πολυτεχνείου αλλά και της δολοφονίας του Α. Γρηγορόπουλου απέδειξαν ότι η κυβέρνηση θέλει να τελειώνει με τις λαϊκές κινητοποιήσεις. Γι αυτό και βάζει συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες στο γύψο, έχοντας την ανοχή και τελικά τη στήριξη της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, η οποία έχει κυριολεκτικά επιβάλει σιγή ασυρμάτου στα συνδικάτα. Χαρακτηριστική ήταν η στάση τους στην απεργία στις 26 Νοέμβρη, αλλά και η απουσία τους μπροστά στην ψήφιση του αντιλαϊκού προϋπολογισμού. Στην ΟΛΜΕ οι συνδικαλιστικές δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΑΜΕ και ΠΕΚ, σφιχταγκαλιασμένες στη γραμμή της κυβερνητικής αφήγησης για την πανδημία, έχουν κηρύξει συνδικαλιστική παύση για να “λογαριαστούμε μετά” όταν θα έχουν επιβληθεί όλα τα αντιλαϊκά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα.

Να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των παιδιών στη ζωντανή μόρφωση!

Στην εκπαίδευση η κυβέρνηση ακολουθεί την ίδια ολέθρια τακτική για τη μόρφωση και την ψυχοκοινωνική υγεία των παιδιών και των εφήβων. Παρά τις προκλητικές θριαμβολογίες της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ για τα επιτεύγματά τους κατά την περίοδο της πανδημίας, ως και σήμερα δεν έχει ληφθεί ουσιαστικά κανένα απολύτως μέτρο. Και εξ αιτίας αυτής της κατάστασης σήμερα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια οδηγούνται σε νέα παράταση του κλεισίματος στο αόριστο μέλλον. Η Κεραμέως σαν άλλη “Μαρία Αντουανέτα” αδιαφορώντας πλήρως για τις καταστροφικές συνέπειες της πολιτικής της μοιράζει το “παντεσπάνι” της περιώνυμης τηλεκπαίδευσης, ανακοινώνοντας παράλληλα την λειτουργία της “Τράπεζας Θεμάτων”. Βαυκαλίζεται στα κανάλια πως “η ύλη προχωρά κανονικά”, απαιτεί προκλητικά από τους εκπαιδευτικούς να βάλουν “ψηφιακά διαγωνίσματα” και βαθμούς σαν να ζούμε σε μια “κανονικότητα”, κλείνοντας αυτιά και μάτια απέναντι στους ταξικούς αποκλεισμούς χιλιάδων μαθητών, μπροστά στις τραγικές εικόνες παιδιών που δήθεν εκπαιδεύονται και μορφώνονται μπροστά σε ένα κινητό τηλέφωνο στα πεζοδρόμια και στα καφενεία. Η πολιτική τους θίγει την αξιοπρέπειά μας και προσβάλλει την κοινή λογική.

Το σχέδιο του ΥΠΑΙΘ για το άνοιγμα των σχολείων, ξεκινώντας από την πρωτοβάθμια, είναι μόνο για επικοινωνιακή διαχείριση και όλα δείχνουν ότι θα οδηγηθεί σε ναυάγιο. Για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνεται η ίδια χρεοκοπημένη συνταγή του περασμένου Σεπτέμβρη χωρίς μείωση των μαθητών στις τάξεις, δίχως προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες, χωρίς να έχουν διαμορφωθεί αίθουσες και χώροι που θα στεγάσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, δίχως να γίνουν μαζικά και δωρεάν τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Αντ’ αυτών το ΥΠΑΙΘ διαφημίζει την ηλεκτρονική πλατφόρμα(!!!) των “ραντεβού για τεστ”. Είναι φανερό ότι για μια ακόμα φορά η πολιτική της κυβέρνησης αφήνει τα Δημόσια Σχολεία ανοχύρωτα απέναντι στην πανδημία, εκθέτοντας ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τότε μιλάμε για μια ακόμα χαμένη εκπαιδευτική χρονιά με σοβαρές συνέπειες για την πλειοψηφία των μαθητών.

Μαζικό κίνημα αντίστασης και ανατροπής των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων και της κυβερνητικής πολιτικής

Σε μια εποχή που το επίσημο συνδικαλιστικό κίνημα έχει κηρύξει lockdown στις ανάγκες των εργαζομένων. Σε μια εποχή που οι μορφές περιορισμένης, μυστικής και συμβολικής διαμαρτυρίας, που πριμοδοτεί η πλειοψηφία των παρατάξεων στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ με πρόσχημα την πανδημία, αποδεικνύονται απόλυτα ανεπαρκείς, αναποτελεσματικές, προάγοντας την απογοήτευση, αφήνοντας την πικρή επίδραση του φόβου και της παραλυτικής αίσθησης αδυναμίας αναπάντητη,

Σ’ αυτή την εποχή που η πανδημία με βάση την κυβερνητική διαχείριση οδηγεί σε εκατόμβες νεκρών που τα σχολεία δεν θα ανοίγουν, και όποτε ανοίγουν σύντομα θα ξανακλείνουν. Σ’ αυτή την εποχή που η κυβερνητική και κρατική εξουσία επεξεργάζεται την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών και αντικοινωνικών νομοσχεδίων που έχει ψηφίσει, καθώς και νέων νομοσχεδίων για την εκπαίδευση, όπως ο νόμος για αξιολόγηση σε όλη την εκπαίδευση, ο νόμος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, η αλλαγή προγραμμάτων σπουδών, η χρηματοδότηση των ΑΕΙ βάσει αντικειμενικών και ποιοτικών κριτηρίων-αποτελεσμάτων αξιολόγησης, η ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων κλπ. Σ’ αυτή την εποχή δεν έχουμε άλλο δρόμο, αν θέλουμε να προασπίσουμε την ζωή μας, το εκπαιδευτικό μας έργο, την εργασία μας, τα δημόσια αγαθά της υγείας, της παιδείας, της ελευθερίας, του αγώνα, του δικαιώματος στη διαδήλωση, στη συνδικαλιστική οργάνωση και στην απεργία. Να ενωθούμε, να αγωνιστούμε παντού, στο μάθημα, στο δρόμο, κάθε ώρα και στιγμή, με την δέσμευση ότι θα διεκδικήσουμε και θα απαιτήσουμε:

  • Να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, με μείωση των μαθητών με μέγιστο τα 15 παιδιά ανά τμήμα, με όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, με μαζικά δωρεάν τεστ, ώστε να υπάρχει ιχνηλάτηση του προβλήματος. Να ανοίξουν τις ήδη υπάρχουσες κλειστές αίθουσες στα σχολεία, να αναζητήσουν νέες. Να γίνει έγκαιρος εμβολιασμός για όλους, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες
  • Να εγκρίνουν άδειες στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς της Υ.Α, με πρόβλεψη για την αναπλήρωση τους και όσων χρειαστεί να βγουν με άδεια
  • Να διορίσουν εκπαιδευτικούς, αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, γιατρούς, νοσηλευτές, προσωπικό καθαριότητας, ελεγκτές στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας για τον έλεγχο της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων στους χώρους δουλειάς, οδηγούς στα ΜΜΜ
  • Να δημιουργηθούν νέες ΜΕΘ. Να γίνουν μαζικοί διορισμοί υγειονομικών! Να γίνει επίταξη όλων των ιδιωτικών δομών Υγείας, θέτοντάς τες στην υπηρεσία του ΕΣΥ!
  • Να ανατραπούν τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα για την ΤΕΕ!
  • Να μην προχωρήσει η κυβέρνηση τώρα σε καμιά αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ.
  • Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων. Να μην εφαρμοστεί για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
  • Να ξαναδιδαχθεί η ύλη ενάντια στις κοινωνικές ανισότητες – τους αποκλεισμούς (που εντάθηκαν από την τηλεκπαίδευση). Άμεση περικοπή για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Καμιά βαθμολογία και τηλεαξιολόγηση.
  • Άμεση έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια, με τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Κατάργηση του θεσμού των 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών με επέκτασή για όλο το σχολικό έτος. Να καταργηθεί η πρόβλεψη των τοπικών προσλήψεών τους από τις ΔΔΕ.
  • Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και όλων των υποστηρικτικών δομών της.
  • Επαναφορά των μαθημάτων των κοινωνικών, οικονομικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας.
  • Ενιαίο δημόσιο και δωρεάν 12χρονο, υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά με δίχρονη προσχολική αγωγή
  • Ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, ισότιμης και πλήρως ενταγμένης στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και στο Υπουργείο Παιδείας.
  • Κατάργηση των αντιδραστικών, αντιδημοκρατικών, αντιεκπαιδευτικών, αντεργατικών νόμων της κυβέρνησης
  • Να δοθούν πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια!
  • Να μην περάσουν τα αντισυνδικαλιστικά σχέδια της κυβέρνησης!
  • Να ανατραπεί η βάρβαρη αντεργατική πολιτική της κυβέρνησης!

Είναι καιρός να ακουστεί παντού ότι όλα τα παραπάνω μπορούν και πρέπει να γίνουν. Αρκεί να σταματήσουμε την κυβέρνηση να προκρίνει διορισμούς αστυνομικών και μισθοφόρων στο στρατό, επιδοτήσεις εκατομμυρίων σε εξοπλιστικές δαπάνες, σε εφοπλιστές και επιχειρηματίες, π.χ Aegean, τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες διοδίων, κλινικάρχες και διαγνωστικά κέντρα, μάσκες – αερόστατα, μεγάλους περιπάτους, κλπ

Ο μαζικός αγώνας μπορεί να προασπίσει την υγεία τις ζωές και τα δικαιώματά μας!

Απέναντι στην πολιτική του αυταρχισμού, της κατεδάφισης του ΕΣΥ και της Δημόσιας Εκπαίδευσης, της καταστρατήγησης των εργασιακών δικαιωμάτων, της συνδικαλιστικής αφωνίας στην ΟΛΜΕ είναι άμεση και αναγκαία όσο ποτέ η αγωνιστική συνεννόηση και ο πραγματικός και ουσιαστικός συντονισμός της δράσης των ΕΛΜΕ και των ΣΕΠΕ. Είναι τώρα, περισσότερο από ποτέ, αναγκαίο το χτίσιμο ανάμεσά τους επικοινωνίας με ποικίλους τρόπους, ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών, αναλύσεων και εκτιμήσεων με σκοπό την διαμόρφωση πρωτοβουλιών δράσης, μορφών οργάνωσης, γύρω από τα κορυφαία θέματα που απασχολούν τους συναδέλφους.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:

  • Πέμπτη 14/1 συγκέντρωση στις 12 στην πλ. Αγοράς με αποχή από την «τηλεκπαίδευση» και τρίωρη στάση εργασίας 11-2 ( θα ακολουθήσει παράσταση διαμαρτυρίας στη 1μμ στη ΔΔΕ Χανίων). Απαιτούμε να ανοίξουν τα σχολεία με όρους διασφάλισης της υγείας όλων των εμπλεκομένων.
  • Τριήμερη καμπάνια ενημέρωσης 21 – 22 – 23/1. Διακίνηση επιστολής προς τους γονείς και τους μαθητές. Διαδικτυακή εκδήλωση – συζήτηση για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση, (νόμος Κεραμέως για το Λύκειο, τράπεζα θεμάτων, νόμος για την Τεχνολογική εκπαίδευση, νόμος για τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια). Κινητοποίηση στο Δήμο, με συμμετοχή μαθητών, γονέων, φοιτητών.
  • Προτείνουμε 24ωρη απεργία στις 3/2 – Κάλεσμα για πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στην πλατεία Αγοράς στις 10 π.μ.
  • Το ΔΣ της ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα ΓΣ των ΕΛΜΕ από 19/1 εώς 22/1, καθώς και ΓΣ προέδρων, τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα προφύλαξης για την υλοποίηση του αγωνιστικού σχεδιασμού.
  • Διαδικτυακή συζήτηση με γονείς, μαθητές, υγειονομικούς για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.
  • Να αποφασίσουν οι σύλλογοι διδασκόντων να μην κατατεθεί βαθμολογία 1ου τετραμήνου και να μην πραγματοποιηθεί η τηλεαξιολόγηση, που μαζί με την τηλεκπαίδευση προάγουν και εντείνουν τις υφιστάμενες τις κοινωνικές ανισότητες και τους αποκλεισμούς. Αποφάσεις που είναι αναγκαίες για την προάσπιση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού μας ρόλου».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Ηρακλείου:

«Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ  ΕΠΙΤΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ:

ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΣΕΠΕ «ΔΟΜΙΝΙΚΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ» ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 2ΜΜ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  • ΘΕΣΠΙΖΕΙ, ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ, ΣΩΡΕΙΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
  1. «ΝΕΑ» ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ
  2. ΜΕ Υ.ΑΠΟΦΑΣΗ(ΦΕΚ B 5787/30-12-2020)ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ(ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΕΙΔΙΚΑ  ΣΧΟΛΕΙΑ)
  3. ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ  ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΙΣ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
  4. ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΗΣ» ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ  ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
  5. ΜΕ «ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ «ΤΗΛΕ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΚΑΤΑΡΓΕΙ  ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ  ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
  6. ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ «ΔΟΤΟΥΣ» ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΤΑ ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ
  • ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:
  1. Υποχρηματοδοτεί την παιδεία και την υγεια, αφηνοντας το ΕΣΥ σε συνθήκες κατάρρευσης
  2. Δεν  παίρνει τα αναγκαία μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων(15 μαθητες-προσλήψεις εκπαιδευτικών και υπαλλήλων καθαρότητας)
  3.  Δε λαμβάνει μέτρα κεντρικού σχεδιασμού για άμεσα και μαζικά test για εκπαιδευτικούς και μαθητές
  4. Μετατρέπει την πανδημία σε ..ευκαιρία για ξεθεμέλιωμα και των τελευταίων μορφωτικών κατακτήσεων
  • ΕΠΙΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, ως πιστός φρουρός των συμφερόντων της ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της, εκμεταλλεύεται την πανδημία, για να στραφεί ενάντια στον «εχθρό»-λαό, επιβάλλοντας πρωτόγνωρα μέτρα ποινικοποίησης της πολιτικής δράση και της συνδικαλιστικής διεκδίκησης, την ίδια στιγμή που ΜΕΙΩΝΕΙ, εν μέσω πανδημίας, το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού για την Υγειά(17% ) και την παιδεία(1,17%).Αποδεικνύει, με αυτόν τον τρόπο ότι κύριος στόχος της είναι η απογύμνωση του λαού από κάθε δικαίωμα διεκδίκησης και μαζικής δράσης, κουρελιάζοντας ακόμη και βασικές διατάξεις του συντάγματος που αντανακλούν πολύχρονους και μαζικούς λαϊκούς αγώνες.

Στη βάση αυτή, η Υγεία του λαού και η Μόρφωση των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων  αντιμετωπίζονται ως «σκόπελοι» που πρέπει  να παρακαμφθούν, προκειμένου να δρομολογηθούν όλες οι θεσμικές προϋποθέσεις για την ακόμη μεγαλύτερη συσσώρευση κερδών από την εγχώρια ολιγαρχία και το συνακόλουθο αφοπλισμό του λαού από κάθε δικαίωμα στην παιδεία, την υγεία, την πολική και συνδικαλιστική ελευθερία, τη συλλογική πάλη και διεκδίκηση. Για το λόγο αυτό , η κυβέρνηση της ΝΔ- που διαρκώς αποδεικνύεται εγκληματικά ελλιπής και δραματικά καθυστερημένη στη λήψη των αναγκαίων μέτρων υγειονομικής θωράκισης της κοινωνίας- διεκδικεί  την…πρωτιά στη θεσμική επίθεση ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και τα εργασιακά και δημοκρατικά των εκπαιδευτικών. Έτσι, την περίοδο της πολύμηνης καραντίνας, σχεδίασε και θέσπισε (και συνεχίζει να θεσπίζει) τα πιο ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ των βασικότερων κατακτήσεων μας .Αξιοποιώντας το αντιλαϊκό θεσμικό έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων(ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ), υλοποιεί όλες τις αποφάσεις των αντιδραστικών συμφωνιών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ(Μάαστριχτ, Λισαβόνα, Μπολόνια κλπ), αλλά και τις κατευθύνσεις του Ο.Ο.Σ.Α και τις αξιώσεις του ΣΕΒ για:

  • Αποκέντρωση-Ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης, ξεκινώντας από τη «Νέα Δομή» των ΕΠΑΛ(συνδιαμόρφωση προγραμμάτων με Τεχνικά Επιμελητήρια, Τ. Αυτοδιοίκηση, ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, αξιολόγηση των projects , απάλειψη των μαθημάτων γενικής παιδείας, προσφορά φτηνών εργατικών χεριών με τη «μαθητεία» κλπ)
  • Καθιερώνει την «Τηλε-εκπαίδευση» που ακυρώνει κάθε έννοια μάθησης και διδασκαλίας, επιδιώκοντας την απομόρφωση των λαϊκών στρωμάτων και χτυπώντας ακόμη περισσότερο τα εργασιακά δικαιώματα και τις κατακτήσεις μας
  • Επιβάλλει με Υ. Απόφαση την  ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ για την Α των ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικών σχολείων, ένα ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μαζικής απόρριψης των παιδιών(υπολογίζονται στις 30.000) και αποτυχημένο, όπως έδειξε η εφαρμογή του το 2013. Έτσι, καθιστά το Λύκειο προνομιακό χώρο φοίτησης μόνο των εχόντων και κατεχόντων που θα υποστηρίζονται από την παραπαιδεία. Συγχρόνως, απογυμνώνει τη Β/θμια εκπαίδευση από το μορφωτικό της περιεχόμενο, εστιάζοντας στην αποσπασματική πληροφορία του εξεταστικού μαραθωνίου.
  • Αξιοποιεί και επιτείνει  τον αντιλαϊκό νόμο Γαβρόγλου για το περίφημο «Εθνικό Απολυτήριο, ετοιμάζοντας  το  νομοσχέδιο (που θα το εφαρμόσει μάλιστα από τη φετινή χρονιά!), βάσει του οποίου:
  1. ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ
  2. Η βάση εισαγωγής προκύπτει από το μέσο όρο της επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα του πεδίου τους
  3. Κάθε σχολή θα καθορίζει τη δική της βάση
  4. Οι μαθητές θα υποβάλλουν αιτήσεις για εισαγωγή στις σχολές σε δυο στάδια(στο πρώτο θα δηλώνουν μόνο σχολές μόνο από  το πεδίο τους, ενώ στο δεύτερο θα διεκδικούν όσες…έμειναν)
  5. Προβλέπει την ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ των πτυχίων των Πανεπιστημίων με τους τίτλους των κολεγίων, στα οποία η φοίτηση  θα είναι ελεύθερη, χωρίς βάση  εισαγωγής και περιορισμούς, αρκεί να αντέχει το βαλάντιο όσων φοιτούν
  6. Καθιερώνει την ΑΣΥΝΟΜΕΥΣΗ στις σχολές, επαναφέροντας αλήστου μνήμης χουντικά μέτρα.
  • ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΕΣΜΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ-ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
  1. Στοχεύει στη σταδιακή απογύμνωσή μας από κάθε συλλογική κατάκτηση και δικαίωμα, προωθώντας μέτρα που ακυρώνουν τη λειτουργία του Συλλόγου διδασκόντων(πιέσεις και παροτρύνσεις για …τηλε-συνεδρίες, σεμινάρια  «τηλε-αξιολοόγησης των μαθητών κλπ)
  • ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ, με σωρεία αντιδραστικών μέτρων(αντισυνδικαλιστικός νόμος, μητρώο δικαιούχων, απαγόρευση  συγκεντρώσεων και γενικά της συλλογικής πάλης, διώξεις και συλλήψεις)
  • ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΧΟΥΝΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, με την επιμονή στην απαράδεκτη ηλεκτρονική ψηφοφορία για τους αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ και την απόφαση …ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ(!) άλλων στη θέση των παραιτηθέντων.
  • ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΔΟΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ(ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ), υμνώντας, όπως και η προκάτοχη της κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, τους μακελάρηδες των λαών,  τους εκπροσώπους  του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού. Αυτούς  που τώρα αποψιλώνονται από κάθε έννοια αστικής δημοκρατίας, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία γεγονότα της εισβολής του εσμού των φασιστών στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ..

Η κυβέρνηση της ΝΔ, χρησιμοποιώντας ως φύλλο συκής την πανδημία, «άνοιξε και ανοίγει κάθε μέρα τα χαρτιά της» ως κυβέρνηση -υπηρέτης της ολιγαρχίας και στυλοβάτης της ιμπεριαλιστικής υποτέλειας , που στοχεύει στην αφαίρεση των βασικών συλλογικών κατακτήσεων, απαιτώντας  από το λαό ΥΠΟΤΑΓΉ στα αντιδραστικά μέτρα .

Για τους παραπάνω λόγους, χρέος των εργαζομένων, των ανέργων, της νεολαίας των λαϊκών στρωμάτων είναι η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ , η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΟΝΕΪΚΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ  ΚΙΝΗΜΑ

ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ  ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ  ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ(ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/1) ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΝΑΡΗ.

ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ (Γ.Σ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ  ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
  • ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ
  • ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 12.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΤΩΝ 3 ευρώ -ΚΑΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΔΕ
  • ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΚΑΙ Π.Δ.Σ
  • ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ  Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ
  • ΚΑΜΙΑ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ  ΚΟΛΕΓΙΩΝ
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ  ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ..ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΟΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΜΒΟΥΛΙΑ
  • ΑΜΕΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΖΙΚΩΝ TEST  ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
  • ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ  ΑΝΑΓΚΛΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ-ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ.

ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σητεία: Γονείς αποφάσισαν να μην στείλουν τα παιδιά τους σχολείο
Την απόφαση να μην στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο έλαβαν τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο Δημοτικό Σχολείο και στο Νηπιαγωγείο Σφάκας στη Σητεία, λόγω της ραγδαίας αύξησης των κρουσμάτων του...
Σητεία: Γονείς αποφάσισαν να μην στείλουν τα παιδιά τους σχολείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηράκλειο: Νέες κινητοποιήσεις δασκάλων για τα μέτρα στα σχολεία
Σε παράσταση διαμαρτυρίας την προσεχή Πέμπτη, προχωρούν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ηράκλειο διαμαρτυρόμενοι για τα ελλειπή μέτρα της κυβέρνησης κατά την επαναλειτουργία των σχολείων.
Ηράκλειο: Νέες κινητοποιήσεις δασκάλων για τα μέτρα στα σχολεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινητοποιήσεις γονέων στο Ηράκλειο για τα ελλιπή μέτρα στα σχολεία
Παράσταση διαμαρτυρίας προγραμματίζει η Ένωση Συλλόγων Γονέων και μαθητών του Δήμου Ηρακλείου την Πέμπτη στο Ηράκλειο, ζητώντας από την κυβέρνηση να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου τα σχολεία να...
Κινητοποιήσεις γονέων στο Ηράκλειο για τα ελλιπή μέτρα στα σχολεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ενώσεις Γονέων Κρήτης: "Όχι άλλη κοροϊδία με την τηλεκπαίδευση"
Να ενισχυθούν όλοι οι μαθητές με τεχνολογικό εξοπλισμό, με ευθύνη του κράτους και χωρίς όρους ζητά από την κυβέρνηση η Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Περιφέρειας Κρήτης αναφορικά με την τηλεκπαίδευση.
Ενώσεις Γονέων Κρήτης: "Όχι άλλη κοροϊδία με την τηλεκπαίδευση"
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηράκλειο: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών για τα προβλήματα στη Δημόσια Εκπαίδευση
Παράσταση διαμαρτυρίας με σκοπό την ανάδειξη όλων των ανοιχτών ζητημάτων που αφορούν τη Δημόσια Εκπαίδευση, πραγματοποίησαν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ηράκλειο, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε....
Ηράκλειο: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών για τα προβλήματα στη Δημόσια Εκπαίδευση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Καταγγέλλουν εμπαιγμό με την τηλεκπαίδευση
Στα πολλά και σημαντικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η απόφαση της κυβέρνησης για τηλεκπαίδευσης και στα δημοτικά σχολεία, αναφέρεται η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων δημοτικού σχολείου και...
Κρήτη: Καταγγέλλουν εμπαιγμό με την τηλεκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας