Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ηράκλειο: Ξεκίνησε το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο για την εκπαίδευση

Ηράκλειο: Ξεκίνησε το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο για την εκπαίδευση

  • A-
  • A+
Την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου ξεκίνησε το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο για την εκπαίδευση, οι εργασίες του οποίου γίνονται με εφαρμογή εξ αποστάσεως τεχνολογίας.

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να προσφέρει ένα δημόσιο βήμα δημιουργικού διαλόγου, προκειμένου να διατυπωθούν και να αποτυπωθούν με συστηματικό τρόπο ιδέες, προβληματισμοί και προτάσεις καθώς και να γίνει ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών σε ζητήματα που απασχολούν την εκπαίδευση στη διαρκώς μεταβαλλόμενη σύγχρονη πραγματικότητα.

Το Συνέδριο περιλαμβάνει κεντρικές ομιλίες, προφορικές ανακοινώσεις (οργανωμένες σε παράλληλες θεματικές συνεδρίες), αναρτώμενες ανακοινώσεις (posters) κι εργαστήρια και απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων
  • Μέλη Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίων, επιστήμονες, ερευνητές και εκπαιδευτές ενηλίκων
  • Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές
  • Μαθητές και γονείς
  • Φορείς που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης

Στο Συνέδριο δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής ούτε για τους εισηγητές ούτε για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Στην ιστοσελίδα παρακολούθησης του συνεδρίου, έχουν σχεδιαστεί κατάλληλοι σύνδεσμοι μέσω των οποίων οι χρήστες χωρίς προηγούμενη εγγραφή, θα μπορούν να ενημερώνονται για τις εργασίες του συνεδρίου κατά ημέρα, κατά συγγραφέα, με αναζήτηση λέξης κλειδιού κλπ. Η παρουσίαση των εργασιών γίνεται σε δωμάτια του youtube και του webex.

Για υποβολή ερωτήσεων από τους επισκέπτες, απαιτείται εγγραφή σε διαδραστική φόρμα ερωτήσεων προς τους εισηγητές. Κατά την πορεία των εργασιών, προβάλλεται στο κανάλι youtube ή webex, σύνδεσμος φόρμας, μέσω της οποίας ο χρήστης παραλαμβάνει άμεσα βεβαίωση παρακολούθησης των εργασιών του συνεδρίου στο email του.

Η συμμετοχή στα 2 πρώτα εργαστήρια της φόρμας είναι ανοικτή για τους 200 πρώτους συμμετέχοντες μέσω webex. Για τα υπόλοιπα εργαστήρια, απαιτείται προεγγραφή για περιορισμένο αριθμό ατόμων, όπως έχει οριστεί κατά προτεραιότητα από τους εμψυχωτές στη φόρμα προεγγραφής

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Συνεδρίου:

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020 (17:15-18:45)

  • ΠΕΡΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ: ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΦΟΥ - ΠΡΩΗΝ MΟΝΙΜΟΣ AΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - ΜΑΡΟΥΔΑ ΜΑΡΙΑ - ΝΤΑΝΙΕΛΛΑ: ΠΡΟΕΔΡΟΣ EΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - (ECRI) - ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ, - ΑΡΩΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ & ΑΣΥΛΟΥ, ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ, ΒΟΥΡΑΚΗ ΑΡΕΤΗ: ΥΠ. ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΔΕ ΚΡΗΤΗΣ - Δικαιώματα του Ανθρώπου στην εποχή covid - Προκλήσεις & προοπτικές Link 
  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - Αριστοτέλους Αθηναίων Πολιτεία, από τις απαρχές μέχρι το Σόλωνα: διαθεματική διδακτική προσέγγιση στο πανεπιστήμιο Link 
  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - Ο φιλόσοφος Ηράκλειτος η εποχή του: ο πολιτικός άνδρας, η πόλις και ο πόλεμος: διδακτική πρόταση στο πανεπιστήμιο Link 
  • ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ, ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ - ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ - Διαχρονικός έλεγχος μεταβλητότητας της εκφραστικότητας εμπλεκομένων στην σχολική ζωή Link 
  • ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ, ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ - ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ - Έλεγχος επιθετικότητας, κατά φύλο και ηλικία, στο σχολείο Link 
  • ΚΑΛΟΚΥΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων για υποστήριξη του Γλωσσικού Γραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πρόταση για εφαρμογή διεπιστημονικού-εκπαιδευτικού προγράμματος Link 
  • ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ - Η κατασκευή αντιγράφων ιστορικών επιστημονικών οργάνων ως διδακτικό εργαλείο Φυσικής: Μετρήσεις και ερμηνευτικές προσεγγίσεις φυσικών φαινομένων στην Ιστορία Link 
  • ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΣΠΑΛΙΩΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΦΙΣΚΥΛΗ ΟΔΥΣΣΕΙΑ - Η μουσουλμάνα γυναίκα στο Ισλάμ και στην κοινωνία της χριστιανικής Ελλάδας και Ευρώπης. Μια διδακτική παρέμβαση με την αξιοποίηση της συγκλίνουσας και αποκλίνουσας σκέψης Link 
  • ΜΑΛΕΡΟΥ ΜΑΡΙΑ - Η ανάγνωση και επεξεργασία ολόκληρου λογοτεχνικού κειμένου στην τάξη και η σχέση της με την ανανέωση του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μάθημα Link 
  • ΜΠΕΝΕΚΟΥ ΕΛΕΝΗ - Οι εικόνες του «άλλου» στην Ανδρομάχη του Ευριπίδη Link 
  • ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΣΟΦΙΑ - Προφορική Τοπική Ιστορία και Δημιουργική Γραφή Link 
  • ΠΕΡΒΟΛΑΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ - Ερωτόκριτος και Αρετούσα Link 
  • ΣΦΑΚΙΩΤΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - Αξιοποίηση δικτύου κειμένων από τον νέο φάκελο υλικού για τη νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου «Εμείς και οι άλλοι» για τη διδακτική προσέγγιση του Ολοκαυτώματος Link 
  • ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Η θεατρική αγωγή ως παράγοντας κινητοποίησης των μαθητών στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών από μετάφραση με την αξιοποίηση της θεωρίας των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης Link 
  • ΤΖΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΜΑΝΟΥΕΛΛΑ - Ο χορός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 1977 έως σήμερα, όπως αποτυπώνεται στα Αναλυτικά και Ωρολόγια προγράμματα Link 
  • ΤΡΙΚΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ - Scrum στην εκπαίδευση: Eduscrum στο σχολείο Link 
  • ΤΡΙΚΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ - Adaptive Arts – Προσαρμοστικά μονοπάτια μάθησης Link 

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020 (11:15-13:15)

  • ΓΚΙΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ - ΒΙΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ - Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Link 
  • ΑΛΑΤΖΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - Αρετούσα – Ερωτόκριτος στον 21ο αιώνα: Ποια μορφή οικογενειακής οργάνωσης θα επέλεγαν σήμερα; Link 
  • ΑΛΕΞΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Εμπειρία, σκέπτεσθαι και γνώση στο σχολείο Link 
  • ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΡΚΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - Άγκυρες καριέρας και επιλογή επαγγέλματος Link 
  • ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Δημιουργία Πλαισίου Οργάνωσης Σχολικής Ζωής σύμφωνα με την ΚΥΑ 79942/ΓΔ4/21-05-2019 Link 
  • ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Διαχείριση περιστατικών βίας σε δημόσια σχολεία Β/θμιας εκπαίδευσης Link 
  • ΑΣΤΥΡΑΚΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ - Αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων στο τυπικό σχολείο: είναι εφικτό; Link 
  • ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ - Ενεργοί Πολίτες στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης Link 
  • ΒΙΤΩΡΟΥ ΜΑΡΙΑ - Στρατηγικές μάθησης μέσα από τεχνικές του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού Link 
  • ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΑΝΘΗ, - Διδάσκοντας τα παιδιά να σέβονται το περιβάλλον μέσα από την ανακύκλωση Link 
  • ΓΙΓΟΥΡΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία: Βαδίζοντας από την Ενσωμάτωση στη Συμπερίληψη Link 
  • ΓΚΙΝΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ, ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΜΕΛΙΔΩΝΕΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Βιωματικό εργαστήριο για την κλιματική αλλαγή Link 
  • ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΟΥΖΙΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - Ο εθισμός των νέων 15-30 χρονών σε αλκοόλ και καπνικά προϊόντα? δυο ύπουλοι κίνδυνοι Link 
  • ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΟΥΖΙΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - Ηλεκτρονικές συσκευές και τυχερά παιγνίδια: Δυο σύγχρονες μάστιγες Link 
  • ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ - Το δημοκρατικό μοντέλο ηγεσίας στην άσκηση εκπαιδευτικής διοίκησης Link 
  • ΔΡΟΣΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Το Μουσικό Σχολείο Λασιθίου ως πυλώνας ανάπτυξης, πολιτειότητας και πολιτιστικής διπλωματίας Link 
  • ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ ΑΝΝΑ - Η συμπερίληψη μαθητών προσφύγων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα: Προκλήσεις και δυνατότητες Link 
  • ΚΑΛΟΚΥΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ - Ο Ερωτόκριτος του Β. Κορνάρου ως αισθητική εμπειρία Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Επιμορφωτικό πρόγραμμα ανίχνευσης πολιτισμικών κωδίκων και μετασχηματισμού φιλολογικών και διδακτικών στερεοτύπων Link 
  • ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΥΡΤΩ - Παραγωγή ταινίας: «Αν όχι τώρα… πότε;» ένα πολύτιμο εκπαιδευτικό υλικό και εργαλείο για την περιβαλλοντική εκπαίδευση Link 
  • ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Η Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση τον καιρό της κρίσης: Μια προσπάθεια σκιαγράφησης των ρευμάτων που διεκδικούν τη διαμόρφωση του μέλλοντός της Link 
  • ΚΑΤΣΑΛΗ IRENE, ΡΕΝΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ - Η πιλοτική εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ‘’KROS - Knights for Road Safety’’ στην Ευέλικτη Ζώνη, ως καλή πρακτική για τη διασφάλιση και προαγωγή της Ποιοτικής Εκπαίδευσης ως στόχου της Βιώσιμης Ανάπτυξης Link 
  • ΚΟΚΚΟΡΗ ΑΘΗΝΑ - Η αξία της πιστοποιημένης γνώσης των διευθυντών σχολείων στην ηγεσία – διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων Link 
  • ΚΟΚΟΛΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΚΑΛΕΡΓΗ ΦΩΤΕΙΝΗ - Ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη διαχείριση της συμπεριφοράς μαθητή με ΔΕΠΥ και συναισθηματικές δυσκολίες: Μία μελέτη περίπτωσης Link 
  • ΚΟΥΖΙΝΟΒΣΚΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Οι απόψεις των γονέων προσφύγων για την εκπαίδευση των παιδιών τους : Η περίπτωση του Δημοτικού Σχολείου Κρηστώνης Link 
  • ΛΙΒΑ ΑΝΝΑ, ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, - Σεισμικός κίνδυνος και σχολική κοινότητα – Δημιουργώντας ένα ασφαλές σχολείο Link 
  • ΜΑΡΚΑΚΗ ΧΑΡΑ - Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση. Οι παράγοντες που διαμορφώνουν μια ποιοτική σχολική μονάδα και ο ρόλος του χαρισματικού ηγέτη. Link 
  • ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΞΑΝΘΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ - Κυκλοφοριακή αγωγή - Διδακτικό σενάριο για Α΄ και Β΄ Δημοτικού Link 
  • ΜΗΛΑΘΙΑΝΑΚΗ ΓΙΑΣΕΜΗ, ARANTZAZU LOPEZ DE LA SERNA, BASOGAIN OLABE XABIER - Η σχέση της λεξιλογικής επίγνωσης με την αναγνωστική κατανόηση σε παιδιά με Αναπτυξιακή Δυσλεξία / Αναγνωστικές Δυσκολίες Link 
  • ΜΗΛΑΘΙΑΝΑΚΗ ΓΙΑΣΕΜΗ, ΦΟΔΕΛΙΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ARANTZAZU LOPEZ DE LA SERNA, - Αξιολόγηση της ορθογραφικής δεξιότητας παιδιού με Βαριά Νοητική Καθυστέρηση: Μια Μελέτη Περίπτωσης Link 
  • ΜΗΛΑΘΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Σχολική Ηγεσία και Διοίκηση: Μεταβαίνοντας από τη Γραφειοκρατία στη Μετασχηματιστική Ηγεσία Link 
  • ΜΠΑΔΙΕΡΙΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΑΥΓΟΥΣΤΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, - Διαχείριση συναισθημάτων στην προσχολική τάξη μέσα από ένα πρόγραμμα Παρέμβασης. Link 
  • ΜΠΕΧΛΙΒΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΜΠΕΧΛΙΒΑΝΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ - Αμβλύνοντας τις συνέπειες του κοινωνικού αποκλεισμού: το παράδειγμα της προσβασιμότητας των παιδιών προσφύγων στα συστήματα υγείας και εκπαίδευσης. Link 
  • ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ ΕΥΘΑΛΙΑ - Συμμετοχή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και ελληνική πραγματικότητα: ανισοτικές τάσεις κίνητρα, εμπόδια, προτάσεις υπέρβασης Link 
  • ΜΠΟΥΡΓΟΥΤΖΙΑΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, - Το Μινωικό Μονοπάτι στη μεθοδολογία CARE. Ανάπτυξη ενός προγράμματος σπουδών για την εκπαίδευση για τη βιωσιμότητα, την τοπική ιστορία και τον οικο-πολιτιστικό τουρισμό Link 
  • ΜΥΡΩΝΑΚΗ ΑΝΝΑ, ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΟΥΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - «Τίποτε δε πάει χαμένο» Link 
  • ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΜΑΡΚΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - Ο ρόλος του σχολείου στην ψυχοκοινωνική υποστήριξη των προσφύγων μαθητών: εφαρμογή ενός προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης Link 
  • ΠΕΡΑΚΑΚΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ - Στοχεύοντας στην αποτελεσματική σχολική ηγεσία: Συστήματα επιλογής και εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Link 
  • ΠΕΡΑΚΗ ΜΑΚΡΗ ΜΑΡΙΑ ( ΜΑΝΙΑ ) - Καινοτόμος δράση σε πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων: Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους: «Φελίτσια, ένα δρακάκι κάπως διαφορετικό...». Αξιοποίηση των τεχνών στην εκπαίδευση Link 
  • ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ - Η οργανωσιακή κουλτούρα ως διαμορφωτής του χαρακτήρα ενός εκπαιδευτικού οργανισμού και της επίδοσης των μελών του Link 
  • ΠΛΑΤΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ - Μουσείο, Σχολείο, Εκπαίδευση Link 
  • ΠΡΑΤΣΙΝΗ ΜΑΡΙΑ - Ο εθελοντισμός στο δημοτικό σχολείο: Το πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» Link 
  • ΣΠΑΘΑΡΑΚΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ - Ιδεολογία και σχολική γνώση: Η περίπτωση των Αναγνωστικών του δημοτικού σχολείου κατά την επταετή δικτατορία 1967-1974 Link 
  • ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - Η κατανομή των ωρών σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας: απόφαση, συγκρούσεις και ο ρόλος του διευθυντή Link 
  • ΣΤΡΙΛΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Συγκριτική αποτίμηση των θρησκειολογικών και των ομολογιακών στοιχείων στα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά της Ελλάδας (2017) και της Κύπρου (2019) Link 
  • ΤΖΕΒΕΛΕΚΟΥ ΜΑΡΓΙΑΝΝΑ - CLIL/EMILE: Ένα μοντέλο βιωματικής εκμάθησης της ξένης γλώσσας για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Link 
  • ΦΟΔΕΛΙΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ - Αλληλοεπικάλυψη, διακριτές διαγνωστικές οριοθετήσεις και η υπόθεση του κλινικού συνεχούς: ο ρόλος των γενετικών και συμπεριφορικών χαρακτηριστικών Link 
  • ΦΡΑΓΚΟΜΑΝΩΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ - «Από την Προικόννησο στην Ερέτρια» Link 
  • ΧΑΡΙΤΩΝΟΣ ΜΑΡΙΝΑ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ, ΓΑΒΡΙΗΛ ΕΦΗ - Η μάθηση ως απάντηση στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων: Η πρόταση του «πακέτου μάθησης και συνδημιουργικότητας» Link 

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 (11:15-13:15)

  • ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ: ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, Υ.ΠΑΙ.Θ. - ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΟΜΑΔΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ - ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΤΖΑΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ - ΓΑΖΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ - ΚΑΤΣΑΓΚΟΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ - Επαγγελματική εκπαίδευση παρόν, μέλλον, προοπτικές Link 

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 (19:30-20:30)

  • ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΝ. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ - ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ: Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου Link 

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 (19:30-20:30)

  • ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΕ & ΔΕ ΚΡΗΤΗΣ - ΛΗΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: Link 
  • ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ - Η προσωπική και η κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίας: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Link 
  • ΑΜΠΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Οἱ καιροὶ οὐ μενετοί· επικαιροποίηση του Προγράμματος Σπουδών για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γενικό Λύκειο Link 
  • ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΓΙΑΝΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΣΣΩΤΑΚΗ-ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΠΟΠΗ - Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην προσχολική εκπαίδευση: Η έναρξη μιας συζήτησης στο πλαίσιο ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ Link 
  • ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΤΑΦΑ ΕΥΦΗΜΙΑ, - Η ενίσχυση της κατανόησης της δομής των αφηγηματικών κειμένων μέσω της αναδιήγησης και της παραγωγής φανταστικών ιστοριών Link 
  • ΓΙΑΝΝΑΚΟΔΗΜΟΥ ΑΝΝΑ - Ερωτόκριτος: μια περιήγηση στον ιστορικό και πολιτισμικό «τόπο» Link 
  • ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ - Διδασκαλία Νέων Ελληνικών Γ΄ ΕΠΑ.Λ με τη χρήση Τ.Π.Ε. Link 
  • ΖΑΝΕΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ - Τ.Π.Ε. και Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Σενάριο διδασκαλίας για τον «Δίκαιο και Άδικο λόγο» Link 
  • ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ - Ο λογοτεχνικός χάρτης του Ηρακλείου - Το Ηράκλειο των αρχών του 20ου αι. μέσα από έργα της Έλλης Αλεξίου και της Ρέας Γαλανάκη Link 
  • ΖΕΖΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ - Το graphic novel ως καταξιωμένη μορφή τέχνης Link 
  • ΚΑΔΙΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού μέσω ετεροαξιολόγησης των μαθητών του Link 
  • ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Αντιμετωπίζοντας τα στερεότυπα στην σχολική τάξη Link 
  • ΚΑΨΑΣΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ - Η προπαγάνδα μέσα από τις αφίσες των παγκόσμιων πολέμων: Σενάριο κριτικού γραμματισμού με ΤΠΕ στην ενότητα της Ν.Ε. Γλώσσας «Πόλεμος και Ειρήνη». Link 
  • ΚΟΥΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Σχολικός εκφοβισμός και τέχνη Link 
  • ΚΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ - Εφαρμογή εργαλείων Τ.Π.Ε. στο πλαίσιο διδακτικής της Ιστορίας στην Προσχολική Αγωγή Link 
  • ΚΩΣΤΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ - Η σημασία της εικόνας στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από την τέχνη του Σαλβαντόρ Νταλί· ο ρόλος της ζωγραφικής και μίας ταινίας μικρούς μήκους του σουρεαλιστή ζωγράφου μέσα από το παράδειγμα μιας performance χορού. Link 
  • ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ - Εργασιακή επισφάλεια και εκπαίδευση. Η περίπτωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Link 
  • ΜΑΡΚΟΛΕΦΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Οι εκπαιδευτικοί και ο ρόλος των επιμορφώσεων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Link 
  • ΜΠΑΔΙΕΡΙΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ - Διδασκαλία και κατανόηση λογοτεχνικού κειμένου στην Προσχολική ηλικία. Link 
  • ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Τέχνη, Σημειωτική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία. Θεωρητικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις για τα Φιλολογικά Μαθήματα και τα Θρησκευτικά στο Σύγχρονο Σχολείο. Το παράδειγμα των Ελληνορωμαϊκών Χρόνων. Link 
  • ΠΑΠΑΔΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΟΥΝΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΙΟΛΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ - Πιλοτική εφαρμογή του Προγράμματος Προαγωγής Κουλτούρας Οδικής Ασφάλειας σε Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Κρήτης Link 
  • ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - Μια θεατρική προσέγγιση του Ερωτόκριτου Link 
  • ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Από τον αστικό στο σοσιαλιστικό φεμινισμό. Η περίπτωση της Ρόζας Ιμβριώτη Link 
  • ΠΙΠΕΡΑΚΗ ΒΟΥΛΑ, ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ - Διαδικτυακή υποστήριξη τυπικής, άτυπης και μη τυπικής μάθησης: η περίπτωση του έργου «ASAP-Training» Link 
  • ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ - Το Εκπαιδευτικό Δράμα στην υπηρεσία της Παιδαγωγικής της Ειρήνης μέσα από το παράδειγμα: «Η Αλίκη στη Χώρα των Θυμάτων» Link 
  • ΡΑΜΟΥΤΣΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ - Έρευνα για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης κατά την περίοδο (Μαρτίου-Ιουνίου 2020) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- Συμπεράσματα και Προτάσεις για μια Κοινότητα Συνεργασίαςκαι Επαγγελματικής Ανάπτυξηςτων Εκπαιδευτικών Link 
  • ΣΙΜΙΤΖΗ-ΔΕΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - Η σεξουαλική αγωγή στην προσχολική και σχολική ηλικία Link 
  • ΣΗΦΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΝΕΜΠΑΥΛΑΚΗ ΣΟΦΙΑ, - Πολιτισμός και Εκπαίδευση: η ένταξη της κινηματογραφικής παιδείας στο σχολικό περιβάλλον Link 
  • ΣΤΑΓΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Έξυπνα Περιβάλλοντα Μάθησης με στόχο την Δια Βίου Μάθηση Link 
  • ΣΤΟΥΜΠΙΔΗ ΑΝΝΑ, ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, - Ο Ερωτόκριτος στην Προσχολική Εκπαίδευση Link 
  • ΤΖΕΒΕΛΕΚΟΥ ΜΑΡΓΙΑΝΝΑ - Ανάπτυξη της δεξιότητας παραγωγής γραπτού λόγου σε περιβάλλον μεικτών ικανοτήτων στη ξενόγλωσση τάξη Link 
  • ΦΙΛΙΠΠΑΚΗ ΑΜΑΛΙΑ - Ιχνηλατώντας τα βήματα των εκπαιδευτικών στην πορεία προς την Αειφορία Link 
  • ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΤΙΝΗ - Το θέατρο ντοκουμέντο ως μέσο καταγραφής και βιωματικής εκμάθησης της τοπικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού της Λήμνου Link 
  • ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ - Είναι η εφαρμογή της Αντίστροφης Τάξης μια ρεαλιστική επιλογή; Αποτελέσματα από μια μελέτη περίπτωσης Link 
  • ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ - Διδασκαλία φυσικών επιστημών με τη μεθοδολογία του θεατρικού παιχνιδιού Link 
  • ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Κινηματογράφος και εκπαίδευση: η αξιοποίηση της κινηματογραφικής ταινίας ως διδακτικό εργαλείο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Link 
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Στο Ηράκλειο «Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση»
Στις 21 Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν στο Ηράκλειο οι σειρές σεμιναρίων με τίτλο «Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση». Πρόκειται για καινοτόμα και πρωτοποριακά σεμινάρια διδασκαλίας ρυθμού και κρουστών, τα οποία...
Στο Ηράκλειο «Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηράκλειο: Ξεκινά το επιμορφωτικό πρόγραμμα για τους εργαζομένους στον τουρισμό
Από αύριο Τρίτη, 9 Ιουνίου, ξεκινάει το επιμορφωτικό πρόγραμμα για την προφύλαξη από τον SARS-CoV-2 και τα μέτρα πρόληψης στους ξενοδοχοϋπαλλήλους, το οποίο πραγματοποιείται με τη διοργάνωση της Περιφέρειας...
Ηράκλειο: Ξεκινά το επιμορφωτικό πρόγραμμα για τους εργαζομένους στον τουρισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Ανοιχτή συζήτηση στο διαδίκτυο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Την πρώτη ανοιχτή συζήτηση με γονείς στο διαδίκτυο με θέμα την «Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση στα Σχολεία» διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Διά Βίου και Εξ...
Κρήτη: Ανοιχτή συζήτηση στο διαδίκτυο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
«Ο Καζαντζάκης στην εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό»
Συνέδριο με θέμα «Η θέση του Νίκου Καζαντζάκη στην εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό», πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο, με αφορμή τα 60 χρόνια από το θάνατό του. Στόχοι του συνεδρίου ήταν η διαπίστωση...
«Ο Καζαντζάκης στην εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό»
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Επιστημονικό Συνέδριο: «Ηράκλειο… Η πόλη που μαθαίνει»
Σκοπός του διήμερου συνεδρίου είναι η διασύνδεση των φορέων μάθησης στο Ηράκλειο και η συνεργασία τους μέσα από την κοινή διαμόρφωση ενιαίου περιεχομένου, στόχων και στρατηγικής τα οποία θα μπορούν να είναι...
Επιστημονικό Συνέδριο: «Ηράκλειο… Η πόλη που μαθαίνει»
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ηράκλειο: Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση
«Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση» έχει γίνει θεσμός πλέον στην Κρήτη και φέτος οι προσδοκίες των διοργανωτών, ως προς τις συμμετοχές, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Ηράκλειο: Η τέχνη του ρυθμού στην εκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας