Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κρήτη: Ανατέθηκε το έργο βελτίωσης οδικής ασφάλειας του επαρχιακού δικτύου

Κρήτη: Ανατέθηκε το έργο βελτίωσης οδικής ασφάλειας του επαρχιακού δικτύου

  • A-
  • A+
Υπεγράφη από τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, με τον ανάδοχο του έργου, η ανάθεση του μεγαλύτερου έργου οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό δίκτυο του νησιού την τρέχουσα προγραμματική περίοδο που αφορά 452 σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου της Κρήτης.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 35 περίπου εκατομμυρίων ευρώ ενώ το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΚΡΗΤΗ 2014-2020» με ανάδοχο την εταιρεία P&C DEVELOPMENT SA.

«Το έργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί θα μας δώσει τη δυνατότητα να έχουμε ένα βελτιωμένο επαρχιακό δίκτυο», δήλωσε σήμερα ο κ. Αρναουτάκης, ο οποίος εξέφρασε την πεποίθηση πως με την στενή παρακολούθηση των τεχνικών υπηρεσιών, θα ξεκινήσουν οι παρεμβάσεις του συγκεκριμένου έργου σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες μέχρι τον Μάιο.

Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση επεμβάσεων μικρής και σε εξαιρετικές περιπτώσεις μεσαίας κλίμακας σε μέγεθος και κόστος, οι οποίες είναι υλοποιήσιμες σε σύντομο χρονικό διάστημα, έχουν άμεσα αποτελέσματα στο επίπεδο της παρεχόμενης οδικής ασφάλειας και εφαρμόζονται σε 452 θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ).

Στην ΠΕ Χανίων η παρέμβαση θα γίνει σε 119 σημεία και έχει προϋπολογισμό 9.743.918 εκατ. ευρώ. Στην Π.Ε. Ρεθύμνου υπάρχουν 106 σημεία παρέμβασης και ο προϋπολογισμός είναι 8.715.815 εκατ. ευρώ, στην Π.Ε. Ηρακλείου γίνεται παρέμβαση σε 119 σημεία με προϋπολογισμό εργασιών 8.363.438 και στην Π.Ε. Λασιθίου γίνονται παρεμβάσεις σε 108 σημεία με προϋπολογισμό έργου 7.676.827 εκατ. ευρώ. Συνολικά για όλη την Κρήτη η παρέμβαση γίνεται σε 452 σημεία με προϋπολογισμό 34,5 εκ. ευρώ.

Όπως ανέφερε ο κ. Αρναουτάκης , παράλληλα με αυτή τη χρηματοδότηση προετοιμάζεται μία νέα γενιά έργων για την οδική ασφάλεια σε όλο το επαρχιακό δίκτυο της Κρήτης και σε συνδυασμό με τα έργα τα οποία προετοιμάζονται για το ΒΟΑΚ από πλευράς του υπουργείου Υποδομών, «μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα έχουμε ένα πολύ βελτιωμένο οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρωτοβουλίες πολιτών της Κρήτης για ασφαλές οδικό δίκτυο
Την κατάσταση στα χέρια τους σε σχέση με το μεγάλο ζήτημα των τροχαίων δυστυχημάτων παίρνουν πολίτες της Κρήτης, που μετρά ήδη 59 νεκρούς φέτος...
Πρωτοβουλίες πολιτών της Κρήτης για ασφαλές οδικό δίκτυο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λασίθι: Αντιδράσεις στο Καβούσι για το σχεδιασμό του ΒΟΑΚ
Έντονες αντιδράσεις στην κοινότητα του Καβουσίου έχει προκαλέσει η παρουσίαση της χάραξης του τμήματος του νέου ΒΟΑΚ που περνά μέσα από την κοινότητα και αποτελεί τμήμα της μελέτης για το οδικό δίκτυο ως τη...
Λασίθι: Αντιδράσεις στο Καβούσι για το σχεδιασμό του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χανιά: Ξανάνοιξε ο δρόμος στα Μεγάλα Χωράφια
Στην κυκλοφορία δόθηκε και πάλι η λωρίδα στη θέση «Μεγάλα Χωράφια» επί της Εθνικής οδού Χανίων - Ρεθύμνης η οποία είχε αποκοπεί μετά από εκτεταμένη καθίζηση που είχε δημιουργηθεί από την έντονη κακοκαιρία στις...
Χανιά: Ξανάνοιξε ο δρόμος στα Μεγάλα Χωράφια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ψάχνουν λύση για τις ρωγμές στον ΒΟΑΚ
Την Τετάρτη αναμένεται να ξεκινήσουν οι διερευνητικές τομές στο οδόστρωμα, απ'όπου θα ληφθούν δείγματα για να διαπιστωθεί η κατάσταση του δρόμου.
Ψάχνουν λύση για τις ρωγμές στον ΒΟΑΚ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας