Σύμφωνα με το Σωματείο, πρόκειται για εργαζόμενους που εργάζονται με μηνιαίες συμβάσεις και αμείβονται με μισθούς «χαμηλότερους κι από το επίδομα ανεργίας», την ίδια στιγμή που ακόμα έξι εργαζόμενοι που απασχολούνταν στα γραφεία συναλλαγής του νομού, βρέθηκαν την προηγούμενη βδομάδα επίσης εκτός ΕΛΤΑ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η απόφαση της διοίκησης προβλέπει τη λειτουργία των καταστημάτων με το υπάρχον προσωπικό ή όπου δεν υπάρχει, την εκ περιτροπής λειτουργία αυτών με το μισό προσωπικό κάποιες ώρες και κάποιες μέρες την εβδομάδα.
Σύμφωνα με τους εργαζομένους, θα μείνουν μόλις 11 μόνιμοι ταχυδρόμοι ηλικίας οι περισσότεροι άνω των 55 ετών ενώ η επικείμενη πρόσληψη 20 νέων εργαζομένων για τη διανομή της αλληλογραφίας σε όλη την Κρήτη, δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών των ΕΛΤΑ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΤΑ Νομού Ηρακλείου καταγγέλλει την απόφαση της διοίκησης του οργανισμού για την μη ανανέωση των μηνιαίων συμβάσεων εργασίας των 31 εκτάκτων συναδέλφων που απασχολούνται στη διανομή της πόλης του Ηρακλείου ως ταχυδρόμοι, όπως και των άλλων 6 που μέχρι την περασμένη εβδομάδα απασχολούνταν στα γραφεία συναλλαγής του νομού.
Πρόκειται για εργαζόμενους που αμείβονται με μισθούς χαμηλότερους κι από το επίδομα ανεργίας. Με μεσάζοντες εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες προς τον ΕΛΤΑ κερδίζοντας περισσότερα από τους ίδιους τους εργαζόμενους!
Η απόφαση της διοίκησης προβλέπει τη λειτουργία των καταστημάτων με το υπάρχον προσωπικό ή όπου δεν υπάρχει, την εκ περιτροπής λειτουργία αυτών με το μισό προσωπικό κάποιες ώρες και κάποιες μέρες την εβδομάδα.
Επίσης για τη διανομή της αλληλογραφίας προβλέπει την πρόσληψη 20 νέων διανομέων για όλη την Κρήτη! Δηλαδή 11 μόνιμοι ταχυδρόμοι ηλικίας οι περισσότεροι άνω των 55 ετών και όσοι από τους 20 νέους καταλήξουν τελικά στο Ηράκλειο θα εξυπηρετούν καθημερινά μία πόλη 200,000 κατοίκων! Δηλαδή να εξυπηρετεί ο ταχυδρόμος μια, το πολύ δυο φορές την εβδομάδα τους Ηρακλειώτες; Να εξυπηρετούνται οι πολίτες του Νομού εκ περιτροπής, κάποιες μέρες και ώρες την εβδομάδα; Ή μήπως με ραντεβού;
Μα τελικά αυτή είναι η εξυγίανση του ΕΛΤΑ που τόσο περιμέναμε; Αυτή είναι η ανάπτυξη που υποσχέθηκε ο πρωθυπουργός της χώρας; Αυτό το σχέδιο το μόνο που θα καταφέρει θα είναι η περαιτέρω δυσφήμηση του παλαιότερου και πιο αγαπητού στους πολίτες οργανισμού της Ελλάδος. Τελικά το ζητούμενο είναι να διαλύσετε τα Ελληνικά Ταχυδρομεία; Αν αυτό θέλετε, τότε οι διοικούντες φαίνεται πως είναι οι πλέον ικανοί».
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας