Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αδιαφορούν οι Κρητικοί βουλευτές για την οδική ασφάλεια;

 Εικόνα από το  τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στον ΒΟΑΚ, στο ύψος της Αγίας Πελαγίας

Αδιαφορούν οι Κρητικοί βουλευτές για την οδική ασφάλεια;

  • A-
  • A+
Μομφή προς τους βουλευτές της Κρήτης, για τη μη συμμετοχή τους στην επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, αποδίδει με ανακοίνωσή του ο Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, που αποτελείται κυρίως από συγγενείς ανθρώπων που έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα. 

O Σύλλογος επισημαίνει πως παρά το γεγονός ότι η Κρήτη βρίσκεται στην πρώτη θέση των τροχαίων συμβάντων στην Ελλάδα, (και από τις πρώτες σε θανατηφόρα τροχαία περιφέρειες πανευρωπαϊκά) εντούτοις κανένας από τους κρητικούς βουλευτές δεν συμμετείχε στη 19μελή επιτροπή της Βουλής. 

Αναλυτικά στην ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρεται: 

Είναι πλέον και στατιστικά αποδεδειγμένο αυτό που εμπειρικά αντιλαμβανόμασταν, ότι η Κρήτη βρίσκεται στην πρώτη θέση των τροχαίων συμβάντων στη χώρα μας.

Η έξαρση των τροχαίων συγκρούσεων με μεγάλο αριθμό θυμάτων, νεκρών και τραυματιών που παρατηρείται φέτος στην Κρήτη οδήγησε την κυβέρνηση στην εξαγγελία “εκτάκτων μέτρων” κυρίως αύξησης της αστυνομικής επιτήρησης στο οδικό δίκτυο.

Τα αποτελέσματα έδειξαν μια, αναμενόμενη για όσους δεν πιστεύουν ότι τα τροχαία πέφτουν από τον ουρανό, μεγάλη παραβατικότητα σε σχέση με τις διατάξεις του ΚΟΚ, ιδιαίτερα αυτές που αφορούν στην ταχύτητα, τη  χρήση αλκοόλ κα. Το κατά πόσον τα μέτρα που λήφθηκαν θα προκαλέσουν ανάσχεση του ανοδικού κύματος των τροχαίων συγκρούσεων και ακόμα περισσότερο ένα σοβαρό περιορισμό τους, αυτό είναι κάτι που θα διαπιστωθεί αρκετά αργότερα.

Προς το παρόν καθημερινά το ολόκληρο το νησί ζει  με την αγωνία της αναγγελίας του επόμενου συμβάντος.

Ολόκληρο;

Πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστή η σύνθεση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής για την νέα κοινοβουλευτική περίοδο που ξεκίνησε μετά τις τελευταίες εκλογές. Η επιτροπή αυτή είναι διακομματική, με πρόεδρο τον κ. Χρήστο Κέλλα και αποτελείται από 19 μέλη. Συμμετέχουν (αναλογικά) δέκα (10) βουλευτές από τη Νέα Δημοκρατία, πέντε (5) βουλευτές από το ΣΥΡΙΖΑ, και από ένας βουλευτής από το ΚΙΝΑΛ, το ΚΚΕ, την Ελλ. Λύση και το ΜΕΡΑ 25. Ήδη στις 29 Αυγούστου η επιτροπή πραγματοποίησε την πρώτη της συνεδρίαση.

Τρομερή εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως από τους 16 βουλευτές που εκλέγονται στην Κρήτη (8 στο Ηράκλειο, 4 στα Χανιά, και από 2 στο Ρέθυμνο και στο Λασίθι) ΚΑΝΕΙΣ δεν συμμετέχει στην επιτροπή Οδικής Ασφάλειας (οι βουλευτές της Κρήτης ανήκουν επτά (7) στη Ν. Δημοκρατία, έξι (6) στο ΣΥΡΙΖΑ και από ένας στο ΚΙΝΑΛ, στο ΚΚΕ και στο ΜΕΡΑ 25)

Το ίδιο δυστυχώς είχε γίνει και την προηγούμενη τετραετία!

Προχωράμε έτσι αισίως στο να συμπληρωθεί μια οκταετία (τουλάχιστον) που η Κρήτη να μην εκπροσωπείται από βουλευτή της σ αυτή την ιδιαίτερης σημασίας επιτροπή.

Που άραγε θα συζητηθούν και από ποιούς τα ιδιαίτερα προβλήματα που αφορούν την οδική ασφάλεια στην Κρήτη; Πως θα προκύψουν θετικά αποτελέσματα όταν η λύση των προβλημάτων ανατίθεται στους άλλους;

Είναι προφανές πως η πραγματικότητα αυτή  είναι σε πλήρη αντιστοιχία με την τραγική κατάσταση στο επίπεδο οδικής ασφάλειας, σε όλες της τις παραμέτρους, που επικρατεί στην Κρήτη.

Στην διάρκεια της θητείας της προηγούμενης επιτροπής φορείς της Κρήτης κλήθηκαν να εκθέσουν τα προβλήματα της περιοχής του σε βουλευτές άλλων νομών χωρίς να μην υπάρχουν τοπικοί βουλευτές να “εκμεταλλευτούν” την ευκαιρία για να προχωρήσει η συζήτηση στη λήψη μέτρων. Ζήσαμε την πραγματικότητα να συζητιέται το θέμα της οδικής ασφάλειας στα Δωδεκάνησα ή στην Ήπειρο αλλά να μη συζητείται η κατάσταση στην Κρήτη συνολικά ελλείψει τοπικών βουλευτών. Αλλά και στην πρώτη συνεδρίαση της νέας επιτροπής τόσο ο πρόεδρος της  κος Κέλλας (βουλευτής Λάρισας) όσο και ο κος Δρίτσας (βουλευτής Πειραιά) και άλλοι βουλευτές έθεσαν το θέμα του ΒΟΑΚ σαν μια από τις προτεραιότητες που πρέπει να εξετάσει η επιτροπή…

Ξέρουμε πως κάποια πράγματα δεν γίνονται με το ζόρι, ωστόσο αν οι τοπικοί βουλευτές δεν υιοθετούν σαν προτεραιότητα τους την ενασχόληση με την Οδική Ασφάλεια τα κόμματα που την αναγνωρίζουν σαν τέτοια θα πρέπει να το επιβάλουν.

Όχι άλλη χαμένη τετραετία.

Χωρίς συμμετοχή στην Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας κάθε δήλωση για το θέμα δεν είναι παρά δήλωση εντυπωσιασμού.
 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τροχαίο ατύχημα με ηλεκτρικά πατίνια στο Ηράκλειο
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου, όταν αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ηλεκτρικά πατίνια τα οποία οδηγούσαν πάνω στο οδόστρωμα δύο κορίτσια 16 και 19...
Τροχαίο ατύχημα με ηλεκτρικά πατίνια στο Ηράκλειο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
SOS Τροχαία Εγκλήματα: «Διπλό φονικό με συνεργό το κράτος»
Με αφορμή το τροχαίο δυστύχημα στην παλαιά Εθνική οδό Πατρών-Αιγίου, ο σύλλογος ζητά να ψηφιστεί άμεσα η ένταξη της παραβίασης των ορίων ταχύτητας στις ιδιαίτερα επικίνδυνες παραβάσεις, καθώς και να δικάζονται...
SOS Τροχαία Εγκλήματα: «Διπλό φονικό με συνεργό το κράτος»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
SOS Τροχαία Εγκλήματα: Παρέμβαση για την ατιμωρησία στα τροχαία
Παρέμβαση για την ατιμωρησία των ασυνείδητων οδηγών και με αφορμή τον θάνατο του 66χρονου λαχειοπώλη, μετά από παράσυρση στα Χανιά, πραγματοποίησε ο Σύλλογος «SOS Τροχαία Εγκλήματα». Ο Σύλλογος καταδίκασε την...
SOS Τροχαία Εγκλήματα: Παρέμβαση για την ατιμωρησία στα τροχαία
ΝΤΕΛΟΓΟ
Οι Δροσουλίτες του ΒΟΑΚ
Για να φτάσουμε στο Φραγκοκάστελο από το Ηράκλειο διανύσαμε 130 χιλιόμετρα. Μέχρι να φτάσουμε όμως είδαμε κι εμείς μπόλικες σκιές. Μόνο φέτος 44, ώς τις αρχές Αυγούστου. Ψυχές χαμένες στους δρόμους του νησιού,...
Οι Δροσουλίτες του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Σχεδόν 3.000 τροχαίες παραβάσεις σε πέντε ημέρες
Από 20 έως και την 25 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν τροχονομικοί έλεγχοι σε διάφορες περιοχές της Κρήτης, όπου ελέγχθηκαν συνολικά 8.508 οχήματα και βεβαιώθηκαν 2.949 παραβάσεις.
Κρήτη: Σχεδόν 3.000 τροχαίες παραβάσεις σε πέντε ημέρες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας