Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων για τις υποδομές της Κρήτης

Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων για τις υποδομές της Κρήτης

  • A-
  • A+

Σε επιστολή της η Διοίκηση της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων κάνει λόγο για ελλειμματικές και προβληματικές υποδομές και για υποσχέσεις χρόνων, χωρίς αντίκρυσμα.

Μίλησε για έναν ΒΟΑΚ προβληματικό, για έναν νότιο οδικό άξονα ο οποίος δεν έχει ξεκινήσει ποτέ και για ένα δευτερεύον οδικό δίκτυο, το οποίο, όπως τονίζουν, είναι ασυντήρητο και σε άθλια κατάσταση.

Παράλληλα, θίγουν το θέμα της μη σύνδεσης του αεροδρομίου «Ι. Δασκαλογιάννης» των Χανίων με τον κόμβο της Σούδας ενώ τονίζουν ότι το λιμάνι της Σούδας παραμένει χωρίς τερματικό σταθμό.

Τέλος, η Ένωση κάνει λόγο για κονδύλια της ΕΕ τα οποία δεν απορροφούνται και τονίζεται ότι τα λόγια πρέπει επιτέλους να γίνουν πράξη.

Αναλυτικά η επιστολή:

«Οι υποδομές της Κρήτης (κύριο και δευτερεύων οδικό δίκτυο, αεροδρόμια, λιμάνια, ενεργειακή επάρκεια κλπ.) πάνω στις οποίες στηρίζεται η ανάπτυξη του νησιού είναι ελλειμματικές εδώ και δεκαετίες ενώ χρόνο με τον χρόνο το πρόβλημα επιτείνεται καθιστώντας προβληματικές τις προβλέψεις για μελλοντική ανάπτυξη στον τουρισμό και όχι μόνο.

Συχνά πυκνά υποδεχόμαστε στο νησί μας πρωθυπουργούς και υπουργούς, τους φιλοξενούμε με χορούς και τσικουδιές, φεύγουν ευχαριστημένοι και μας γεμίζουν υποσχέσεις για μεγάλα έργα.

Τι έχει εισπράξει όμως η Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια που σαν Περιφέρεια συμβάλει κατά αναλογία πληθυσμού (μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου) λόγω τουρισμού, περισσότερο από κάθε άλλη Περιφέρεια στο ΑΕΠ της χώρας ? Ας κάνουμε λοιπόν ταμείο.

  1. Ο ΒΟΑΚ κατασκευασμένος την εποχή της Χούντας, με μποτιλιαρίσματα, δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα και αδυναμία εξυπηρέτησης τους καλοκαιρινούς μήνες των χιλιάδων ενοικιαστικών αυτοκινήτων που προστίθενται. Μάλιστα η ιστορία αυτή με την φωτεινή σήμανση και εκ περιτροπής κυκλοφορία στα Μεγάλα Χωράφια με τις χρονοβόρες καθυστερήσεις αποτελεί δυσφήμιση για τον τουρισμό της περιοχής μας με αρνητικές επιπτώσεις..
  2. Ο νότιος οδικός άξονας Σφακιά - Ιεράπετρα από την δεκαετίες του 1980 εξαγγείλετε, ποτέ δεν έχει ξεκινήσει,
  3. Το δευτερεύον οδικό δίκτυο ασυντήρητο σε άθλια κατάσταση κατέρρευσε με την πρώτη γερή νεροποντή, αφού κανείς δεν ενδιαφέρονταν για την συντήρηση του,
  4. Το Αεροδρόμιο Ηρακλείου, πόσες φορές έχει εξαγγελθεί και εγκαινιαστεί από υπουργούς χωρίς να γίνεται η κατασκευή του. Παράλληλα το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης παραμένει χωρίς την προβλεπόμενη σύνδεση του με τον κόμβο της Σούδας.
  5. Το Λιμάνι Σούδας χωρίς τερματικό σταθμό για εξυπηρέτηση επιβατών, χωρίς αξιόλογη μαρίνα όλο το νησί της Κρήτης.
  6. Ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς σύνδεση μέσω καλωδίου με το δίκτυο της Ηπειρωτικής Ελλάδας, με κατανάλωση μαζούτ σε Ξυλοκαμάρα και Αθερινόλακο, όταν στην γειτονική Τουρκία θα έχουν ηλεκτρισμό από πυρηνική ενέργεια σε λίγο, εμείς θα ευχόμαστε να την βγάλει και αυτό το καλοκαίρι το δίκτυο με τα λιγότερα δυνατά μπλακ αουτ,
  7. Όσο για υπόγεια πάρκινγκ στις πόλεις, τα τούνελ στο περιφερειακό οδικό δίκτυο κλπ αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Όταν λοιπόν στην υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα γινόταν αυτοκινητόδρομοι με τα χρήματα της ΕΕ, Εγνατίας οδός, Ολυμπία Οδός, Ιωνία οδός κλπ, όταν έβρεχε εκεί χρήματα σε εμάς εδώ είχε ανομβρία ευρώ και ξηρασία. Βλέπεται πάντα μας άρεσε να ψηφίζουμε Τοπική Αυτοδιοίκηση με κριτήρια πολιτικά και όχι την ικανότητα διεκδίκησης και απορρόφησης κονδυλίων για έργα υποδομών.

Όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη σήμερα υπογειοποιουνται οι αυτοκινητόδρομοι και περνούν κάτω από τις πόλεις, για να μην επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό πάνω στην επιφάνεια, εμείς εδώ όχι αυτοκινητόδρομο δεν έχουμε, αλλά ακόμα σπαζοκεφαλιάζουμε πως θα φάμε λίγο από το πρανές στα Μεγάλα Χωράφια για να ξαναγίνει διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος.

Η ριγμένη στα έργα Κρήτη δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα μετροπόντικα που θα ξεκινήσει αμέσως δουλειά.

Κονδύλια της ΕΕ υπάρχουν, μελέτες και πρωτοβουλία απορρόφησης δεν βλέπουμε να υπάρχει, και όλη η ενέργεια δαπανάται στο κυνήγι των ψήφων».

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τσίπρας: «ΒΟΑΚ και Καστέλλι θα αναβαθμίσουν το νησί»
Το οδικό έργο Ηράκλειο - Μεσαρά επισκέφτηκε το πρωΐ της Πέμπτης ο Αλέξης Τσίπρας ενώ στη συνέχεια πραγματοποίησε τα εγκαίνια το δρόμου Χερσόνησος-Γούβες.
Τσίπρας: «ΒΟΑΚ και Καστέλλι θα αναβαθμίσουν το νησί»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής
Στην τοποθέτηση προειδοποιητικών φαναριών στα πιο επικίνδυνα σημεία του Εθνικού Οδικού Δικτύου Ηρακλείου - Λασιθίου, προχώρησε η Περιφέρεια Κρήτης.
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος
Την Μεγάλη Τετάρτη παραδόθηκε προς χρήση το τμήμα του δρόμου Γουρνών - Χερσονήσου, επί της Εθνικής Οδού Ηρακλείου – Αγίου Νικολάου. Στην κυκλοφορία παραδόθηκαν κανονικά τα εφτά χιλιόμετρα του δρόμου ενώ σε...
ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο Ηράκλειο, αναφορικά με το ΒΟΑΚ. Ο υπουργός επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, μήκους 199 χιλιομέτρων από Χανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. θα είναι...
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
2 δισ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ και τον Ε-65
​Με δύο εμβληματικούς αυτοκινητόδρομους το υπουργείο Υποδομών ανοίγει τη νέα γενιά μεγάλων έργων και στην ουσία δίνει τονωτική ένεση σχεδόν δύο δισ. ευρώ στον κατασκευαστικό τομέα, ο οποίος παρουσίασε...
2 δισ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ και τον Ε-65

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας