Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γέφυρα Χαμεζίου: Στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα της Κρήτης

Η γέφυρα Χαμεζίου στη Σητεία

oakae.gr

Γέφυρα Χαμεζίου: Στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα της Κρήτης

  • A-
  • A+

Στην κυκλοφορία δόθηκε το νέο οδικό τμήμα του ΒΟΑΚ από τον Αυχένα Αγκαθιά – Χαμέζι – Σκοπή, μήκους 4,5 χιλιομέτρων, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η νέα γέφυρα Χαμεζίου, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, την περασμένη Παρασκευή.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γέφυρα στην Κρήτη, 850 περίπου μέτρων η οποία συντομεύει τη διαδρομή Ηράκλειο - Σητεία κατά 15 περίπου λεπτά της ώρας.

Σύμφωνα με τον ΟΑΚ, η κίνηση των οχημάτων με μέγιστο μικτό φορτίο μέχρι 30 t από τον Άγιο Νικόλαο προς την Σητεία (και αντίστροφα), θα γίνεται από την περιοχή των Αγίων Θεοδώρων του Αυχένα Αγκαθιά προς τον κόμβο Σκοπής, μέσω της νέας χάραξης και της νέας γέφυρας Χαμεζίου. Tα οχήματα με μικτό φορτίο μεγαλύτερο των 30 t , θα πρέπει να ακολουθούν την παλαιά εθνική οδό στην περιοχή αυτή.

Η κίνηση από το Χαμέζι και την Παλιά Εθνική Οδό, προς τον Άγιο Νικόλαο θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται μέσω της ράμπας – κλάδου που συνδέει την Παλιά Εθνική με την Νέα Εθνική Οδό, κάτω από την άνω διάβαση στον Αυχένα Αγκαθιά. Κι αυτό διότι η Παλιά Εθνική Οδός από την διακλάδωση με την Μινωική Έπαυλη Χαμεζίου προς την περιοχή της εκκλησίας των Αγίων Θεοδώρων σε μήκος περί τα 400 μέτρα έχει μονοδρομηθεί με κατεύθυνση μόνο προς την Σητεία.

Η κίνηση από την Σητεία προς τον οικισμό της Σκοπής θα πρέπει να γίνεται μέσω του Ισόπεδου κόμβου στο Σαραντάπηχο και της Παλιάς Εθνικής Οδού προσωρινά και μέχρι την ολοκλήρωση της διαπλάτυνσης του βόρειου κλάδου εξόδου της Νέας Εθνικής Οδού, στην περιοχή του κόμβου της Σκοπής.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπογράφηκε εν μέσω αντιδράσεων η σύμβαση του νέου αεροδρομίου
Στο Ηράκλειο θα βρεθεί την ερχόμενη Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, προκειμένου να παρεβρεθεί στην τελετή υπογραφής της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της κατασκευής...
Υπογράφηκε εν μέσω αντιδράσεων η σύμβαση του νέου αεροδρομίου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τσίπρας: «ΒΟΑΚ και Καστέλλι θα αναβαθμίσουν το νησί»
Το οδικό έργο Ηράκλειο - Μεσαρά επισκέφτηκε το πρωΐ της Πέμπτης ο Αλέξης Τσίπρας ενώ στη συνέχεια πραγματοποίησε τα εγκαίνια το δρόμου Χερσόνησος-Γούβες.
Τσίπρας: «ΒΟΑΚ και Καστέλλι θα αναβαθμίσουν το νησί»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρναουτακης: Το νέο αεροδρόμιο θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της Κρήτης
Στην σημαντικότητα του νέου αναπτυξιακού έργου του διεθνούς αεροδρομίου Καστελλίου, αναφέρθηκε ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, μιλώντας στο Καστέλλι, στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης...
Αρναουτακης: Το νέο αεροδρόμιο θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της Κρήτης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο Ηράκλειο, αναφορικά με το ΒΟΑΚ. Ο υπουργός επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, μήκους 199 χιλιομέτρων από Χανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. θα είναι...
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
ΕΦ+ΚΡΗΤΗ
Οδικός Αξονας Κρήτης σε 5 χρόνια
Την προκήρυξη δύο διαγωνισμών για το έργο του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης ανακοίνωσε και επίσημα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες στο Ηράκλειο παρουσία σχεδόν όλων...
Οδικός Αξονας Κρήτης σε 5 χρόνια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας