Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΒΟΑΚ: Δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Χερσόνησος - Γούβες

Από παλαιότερη επίσκεψη στον δρόμο Ηράκλειο - Μεσαρά του ο Χρήστου Σπίρτζη

ΒΟΑΚ: Δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Χερσόνησος - Γούβες

  • A-
  • A+
Το κομμάτι μήκους 21 χλμ. του ΒΟΑΚ έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.

Παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη πραγματοποιήθηκε η παράδοση του έργου Χερσόνησος – Γούρνες.

Παρουσία του περιφερειάρχη Κρήτης και συνοδευόμενος από στελέχη του ΟΑΚ, ο υπουργός σε δηλώσεις τόνισε ότι τα εγκαίνια του συγκεκριμένου έργου, αλλά και του δρόμου Ηράκλειο - Μεσαρά, θα γίνουν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Πρόκειται για ένα έργο ύψους 51 εκατ. ευρώ, το οποίο παρέμενε στάσιμο από το 2012 και το οποίο αποδίδεται στην κοινωνία της Κρήτης, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών.

«Σήμερα παραδίδουμε στην κυκλοφορία το έργο, όμως δεν είναι τα εγκαίνια. Τα εγκαίνια θα γίνουν από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα μαζί με το δρόμο της Μεσαράς, τη γέφυρα στον Αποσελέμη και μαζί με ολοκληρωμένο το φράγμα το υδραγωγείο και τον αγωγό στον Αποσελέμη», ανέφερε ο υπουργός.

Imageonline.gr

Το κομμάτι μήκους 21 χλμ. του ΒΟΑΚ έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.

«Είναι ένα τμήμα του ΒΟΑΚ που ταλαιπώρησε τους κρητικούς και τους επισκέπτες μέχρι την παράδοση του», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, συμπληρώνοντας ότι απομένει να γίνουν δύο κόμβοι και τα έργα φύτευσης.

Ο υπουργός μίλησε και για τα τμήματα του ΒΟΑΚ τα οποία βρίσκονται στο Λασίθι: «Όπως γνωρίζετε είμαστε σε μια διαγωνιστική διαδικασία για τις δύο φάσεις: Δηλαδή από το Καστέλλι Χανίων μέχρι τη Χερσόνησο, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη, από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Η δέσμευση που είχαμε ήταν ότι θα γίνουν και θα συνεχιστούν οι μελέτες και η στρατηγική μελέτη και στον νομό Λασιθίου, προκειμένου να έχουμε ώριμα έργα. Είμαι βέβαιος ότι ο Γιάννης ο Δραγασακης θα τα καταφέρει, να εντάξουμε σε χρηματοδότηση τουλάχιστον μέχρι την Παχιά Άμμο», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.

Στη συνέχεια ο υπουργός επιθεώρησε το οδικό έργο Ηράκλειο – Μεσαρά, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στο τέλος Απριλίου.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
Αναλυτική παρουσίαση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, πραγματοποίησε σε σχετική συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης.
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής
Στην τοποθέτηση προειδοποιητικών φαναριών στα πιο επικίνδυνα σημεία του Εθνικού Οδικού Δικτύου Ηρακλείου - Λασιθίου, προχώρησε η Περιφέρεια Κρήτης.
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
Την ένταξη του τμήματος Χανιά – Κίσσαμος στο έργο του ΒΟΑΚ, ανακοίνωσε το απόγευμα της Κυριακής από τα Χανιά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο Ηράκλειο, αναφορικά με το ΒΟΑΚ. Ο υπουργός επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, μήκους 199 χιλιομέτρων από Χανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. θα είναι...
Σπίρτζης: ΒΟΑΚ σε πέντε χρόνια και διόδια μόνο για τουρίστες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
Νέο ΒΟΑΚ με νέα χάραξη εξήγγειλε ο υπ. Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης. Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει δυτικά και το κομμάτι Κίσσαμος-Χανιά και ανατολικά προέκταση ώς τη Σητεία, ενώ οριστική είναι η απόφαση να μην...
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας