Η μελέτη οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ η οποία χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και συμβασιοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2018, «εντόπισε» τις περιοχές της αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου δρόμου, μετά από επεξεργασία των ατυχημάτων και των μαρτυριών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία ΒΟΑΚ, ΟΑΚ ΑΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακές Ενότητες και Δήμοι), ακολουθώντας τη διεθνή και ελληνική εμπειρία και πρακτική.
Πρόκειται για την πρώτη επιστημονικά τεκμηριωμένη αποτύπωση, καθώς για τις ανάγκες της μελέτης έγινε υποδιαίρεση του ΒΟΑΚ σε 342 τμήματα κατηγοριοποιημένα σε ομοειδείς τύπους, σε μήκη της τάξης από 200 μέτρα έως ένα χιλιόμετρο.
Ακολούθησε στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 342 τμήματα του ΒΟΑΚ.
Ως τα πλέον επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίστηκαν τα εξής:
- Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)
- Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)
- Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)
- Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)
- Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)
- Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)
- Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)
- Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)
- Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)
- Γεράνι Ρεθύμνου (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)
- Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)
- Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)
Με πληροφορίες από το «ΑΠΕ - ΜΠΕ»
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας