Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κρήτη: Τα σημεία - παγίδες του ΒΟΑΚ

Κρήτη: Τα σημεία - παγίδες του ΒΟΑΚ

  • A-
  • A+

Η μελέτη οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ η οποία χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και συμβασιοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2018, «εντόπισε» τις περιοχές της αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου δρόμου, μετά από επεξεργασία των ατυχημάτων και των μαρτυριών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία ΒΟΑΚ, ΟΑΚ ΑΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακές Ενότητες και Δήμοι), ακολουθώντας τη διεθνή και ελληνική εμπειρία και πρακτική.

Πρόκειται για την πρώτη επιστημονικά τεκμηριωμένη αποτύπωση, καθώς για τις ανάγκες της μελέτης έγινε υποδιαίρεση του ΒΟΑΚ σε 342 τμήματα κατηγοριοποιημένα σε ομοειδείς τύπους, σε μήκη της τάξης από 200 μέτρα έως ένα χιλιόμετρο.

Ακολούθησε στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 342 τμήματα του ΒΟΑΚ.

Ως τα πλέον επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίστηκαν τα εξής:

  • Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)
  • Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)
  • Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)
  • Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)
  • Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)
  • Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)
  • Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)
  • Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)
  • Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)
  • Γεράνι Ρεθύμνου (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)
  • Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)
  • Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)

Με πληροφορίες από το «ΑΠΕ - ΜΠΕ»

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
Το ποσό των 15 εκατ. ευρώ ενέκρινε το Υπουργείο Υποδομών για την άμεση αποκατάσταση των κατολισθήσεων και των ζημιών στον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού.
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
Αναλυτική παρουσίαση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, πραγματοποίησε σε σχετική συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης.
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
Την ένταξη του τμήματος Χανιά – Κίσσαμος στο έργο του ΒΟΑΚ, ανακοίνωσε το απόγευμα της Κυριακής από τα Χανιά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
Νέο ΒΟΑΚ με νέα χάραξη εξήγγειλε ο υπ. Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης. Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει δυτικά και το κομμάτι Κίσσαμος-Χανιά και ανατολικά προέκταση ώς τη Σητεία, ενώ οριστική είναι η απόφαση να μην...
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος
Την Μεγάλη Τετάρτη παραδόθηκε προς χρήση το τμήμα του δρόμου Γουρνών - Χερσονήσου, επί της Εθνικής Οδού Ηρακλείου – Αγίου Νικολάου. Στην κυκλοφορία παραδόθηκαν κανονικά τα εφτά χιλιόμετρα του δρόμου ενώ σε...
ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής
Στην τοποθέτηση προειδοποιητικών φαναριών στα πιο επικίνδυνα σημεία του Εθνικού Οδικού Δικτύου Ηρακλείου - Λασιθίου, προχώρησε η Περιφέρεια Κρήτης.
Κρήτη: Μπήκαν φανάρια σε επικίνδυνα σημεία της Παλαιάς Εθνικής

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας