Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΒΟΑΚ: «Ο νομός Λασιθίου παραμένει στο περιθώριο»

ΒΟΑΚ: «Ο νομός Λασιθίου παραμένει στο περιθώριο»

  • A-
  • A+
Την αντίδρασή της στις πρόσφατες ανακοινώσεις του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, αναφορικά με τον ΒΟΑΚ, εξέφρασε η Αντιπεριφέρεια Λασιθίου, τονίζοντας ότι «ο νομός παραμένει ο φτωχός συγγενείς της Κρήτης».

Σε ανακοίνωση της αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Πελαγίας Πετράκη και των περιφερειακών συμβούλων Λασιθίου, επισημαίνεται ότι το τμήμα από Άγιο Νικόλαο έως Σητεία, μήκους 65 χιλιομέτρων, κατά το μεγαλύτερο μέρος του παραμένει ως έχει, υπογραμμίζοντας ότι βρίσκεται σε κακή κατάσταση.

Παράλληλα τονίζεται ότι ούτε το τμήμα παράκαμψης της Παχειάς Άμμου, το οποίο διαθέτει πολύ πιο προχωρημένη μελέτη και ωριμότητα από τα εντασσόμενα τμήματα, περιλαμβάνεται στον νέο ΒΟΑΚ.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος, δεν μπορεί να αποτελεί το μοναδικό κριτήριο για την κατασκευή και αναβάθμιση οδικών έργων, καθώς με αυτόν τον τρόπο οι αναπτυγμένες περιοχές θα υπεραναπτύσσονται και οι λιγότερο αναπτυγμένες θα οδηγούνται σε αναπτυξιακή υστέρηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αντιπεριφέρειας Λασιθίου:

«Με αφορμή τις πρόσφατες ανακοινώσεις του Υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη για τον ΒΟΑΚ θεωρούμε υποχρέωση μας να επισημάνουμε τα εξής:

Σε τροχιά υλοποίησης έχει τεθεί ο ΒΟΑΚ, με διάφορους τρόπους χρηματοδότησης, από Κίσαμο έως Άγιο Νικόλαο. Το τμήμα από Άγιο Νικόλαο έως Σητεία, μήκους 65 χιλιομέτρων, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, τα 2/3, παραμένει ως έχει, δηλαδή σε άθλια κατάσταση επ΄ αόριστον.

Ούτε το τμήμα παράκαμψης της Παχειάς Άμμου που διαθέτει πολύ πιο προχωρημένη μελέτη και ωριμότητα από τα εντασσόμενα τμήματα Κισάμου – Αγίου Νικολάου , περιλαμβάνεται στα προς κατασκευήν.

Έτσι ο Νομός μας παραμένει και πάλι στο περιθώριο και η αντιμετώπιση του ως φτωχού συγγενή συνεχίζεται.

Επίσης , όπως είναι γνωστό πρόσφατα με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης έχει τεθεί σε τροχιά υλοποίησης το Αεροδρόμιο Καστελίου και οι συνδετήριοι δρόμοι του. Σε αντίθεση οι δρόμοι που είναι απαραίτητοι για την αξιοποίηση του από 4ετίας λειτουργούντος αεροδρομίου Σητείας, Βόρειος και Νότιος Άξονας καρκινοβατούν ή λιμνάζουν με αποτέλεσμα την καθήλωση της ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής.

Επισημαίνουμε ακόμα ότι, έως ότου ο κυκλοφοριακός φόρτος θα αποτελεί το μοναδικό κριτήριο για την κατασκευή και αναβάθμιση οδικών έργων τόσο οι αναπτυγμένες περιοχές θα υπεραναπτύσσονται και οι λιγότερο αναπτυγμένες θα οδηγούνται σε αναπτυξιακή υστέρηση και αποδόμηση. Πρέπει επιτέλους η Ισόρροπη Ανάπτυξη να πάψει να αποτελεί ωραίο σύνθημα και να αποτελέσει εφαρμοσμένη πολιτική με τη δημιουργία πρωτίστως των απαιτούμενων υποδομών σε κάθε περιοχή. Η πολιτεία οφείλει να διαθέτει τους αναγκαίους πόρους από Δημόσιες Επενδύσεις ή άλλες πηγές.

Για τους λόγους αυτούς ζητούμε για άλλη μια φορά τη προώθηση των μελετών και την δρομολόγηση της κατασκευής των οδικών έργων που θα αποτρέψουν την περεταίρω αναπτυξιακή συρρίκνωση του Νομού μας και θα αποκαταστήσουν την Ισόρροπη Ανάπτυξη».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
Το ποσό των 15 εκατ. ευρώ ενέκρινε το Υπουργείο Υποδομών για την άμεση αποκατάσταση των κατολισθήσεων και των ζημιών στον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού.
Κρήτη: Επιπλέον 15 εκ. ευρώ για τις καταστροφές στον ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
Αναλυτική παρουσίαση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, πραγματοποίησε σε σχετική συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης.
Σε πέντε χρόνια ο ΒΟΑΚ - Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
Την ένταξη του τμήματος Χανιά – Κίσσαμος στο έργο του ΒΟΑΚ, ανακοίνωσε το απόγευμα της Κυριακής από τα Χανιά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σπίρτζης από Χανιά: «Και η Κίσσαμος στον ΒΟΑΚ»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
Νέο ΒΟΑΚ με νέα χάραξη εξήγγειλε ο υπ. Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης. Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει δυτικά και το κομμάτι Κίσσαμος-Χανιά και ανατολικά προέκταση ώς τη Σητεία, ενώ οριστική είναι η απόφαση να μην...
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρήτη: Κατατέθηκαν οι προσφορές για το έργο του ΒΟΑΚ
Το μεσημέρι της Πέμπτης έληξε η σχετική προθεσμία για την πρώτη φάση της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας την οποία έχει δρομολογήσει το Υπουργείο Υποδομών για το μεγάλο έργο του Βόρειο Οδικού Άξονα Κρήτης....
Κρήτη: Κατατέθηκαν οι προσφορές για το έργο του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οροπέδιο Λασιθίου: 600.000 € για το επαρχιακό οδικό δίκτυο
Το έργο έχει προϋπολογισμό 600.000 ευρώ και μαζί με το δεύτερο έργο, ύψους 500.000 ευρώ, θα ολοκληρωθεί η συντήρηση ολοκλήρου του επαρχιακού οδικού δικτύου του Οροπεδίου Λασιθίου.
Οροπέδιο Λασιθίου: 600.000 € για το επαρχιακό οδικό δίκτυο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας