Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Οι Κρητικοί θα κλαίνε μ’ αυτά που θα πληρώνουν στο Καστέλλι»

Ο Μιλτιάδης Τσαγκαράκης, κυβερνήτης και εκπαιδευτής αεροσκαφών, ιδρυτής και πρόεδρος της αεροπορικής εταιρίας SkyExpress

«Οι Κρητικοί θα κλαίνε μ’ αυτά που θα πληρώνουν στο Καστέλλι»

  • A-
  • A+

Την επικινδυνότητα του σχεδιαζόμενου αεροδρομίου στο Καστέλλι επισημαίνει ο πολύπειρος πιλότος Μιλτιάδης Τσαγκαράκης, αναφερόμενος ειδικά στο περίκλειστο από ορεινούς όγκους ανάγλυφο της Πεδιάδας, στους ισχυρούς πλευρικούς ανατολικούς λόγω των Λασιθιώτικων βουνών αλλά και στην πρωινή πάχνη, που συχνά εμφανίζεται στην περιοχή και θα καθιστά αδύνατη τη λειτουργία του αεροδρομίου.

Ως πρώην ιδιοκτήτης αεροπορικής εταιρίας ο κ. Τσαγκαράκης κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη δραματική αύξηση του κόστους ταξιδίου για τους πολίτες της Κρήτης αλλά και για τους επισκέπτες.

«Με επιπλέον 35-40 μίλια πτήσης το ταξίδι για Ηράκλειο αυξάνεται κατά 15 λεπτά και μαζί αυξάνονται η κατανάλωση καυσίμων, οι ώρες απασχόλησης του προσωπικού, τα έξοδα συντήρησης των αεροσκαφών. Αυτά φυσικά θα τα επιβαρυνθεί ο επιβάτης, και όχι οι αεροπορικές εταιρίες», λέει ο ίδιος.   

Ο κ. Τσαγκαράκης προσθέτει πως οι πολίτες θα επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο από τα τέλη αεροδρομίου που θα φτάσουν στα 35 ευρώ ανά εισιτήριο (από 12-14 που είναι σήμερα) ενώ θα αυξηθεί και το κόστος των αεροπορικών καυσίμων που θα μεταφέρονται οδικώς με βυτιοφόρα από τα Λινοπεράματα μέχρι το Καστέλλι.

Ο πρώην γενικός διευθυντής της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας υποστηρίζει πως η καλύτερη λύση θα ήταν η λειτουργική αναβάθμιση του υπάρχοντος αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» και κυρίως η δημιουργία λοξού διαδρόμου, που θα λύσει οριστικά τα προβλήματα επικινδυνότητας και θορύβου στην Αλικαρνασσό. 

«Πλέον μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι χώροι της 126 Πτέρυγας Μάχης για να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης των αεροπλάνων. Είναι όλος ο χώρος διαθέσιμος και είναι δίπλα στον Ηρακλειώτη» αναφέρει χαρακτηριστικά. «Όσοι είναι σήμερα δίπλα στο αεροδρόμιο θα κλαίνε αν αυτό φύγει, όπως θα κλαίνε και όλοι οι Κρητικοί όταν συνειδητοποιήσουν τι θα πληρώνουν αν το αεροδρόμιο πάει στο Καστέλλι», καταλήγει.  

Ο Μιλτιάδης Τσαγκαράκης είναι απόφοιτος της Σχολής Αεροπορίας της Οξφόρδης. Είναι κυβερνήτης και εκπαιδευτής αεροσκαφών B737-200-800, B747, Airbus AB4/6, A340, Falcon-90. Έχει στο ενεργητικό του πάνω από 18.000 ώρες πτήσης. Διετέλεσε διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας. Διετέλεσε κυβερνήτης του πρωθυπουργικού αεροσκάφους επί πρωθυπουργίας Ανδρέα Παπανδρέου. Υπήρξε ιδρυτής και πρόεδρος της αεροπορικής εταιρίας SkyExpress. Ζει μόνιμα στο Ηράκλειο.   

Συνέντευξη: Μάριος Διονέλλης

Βίντεο: Στέλλα Μελιγκουνάκη - Μιχάλης Αλεξάκης

Παραγωγή: Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας

Βίντεο: Η συνέντευξη του Μιλτιάδη Τσαγκαράκη, κυβερνήτη και εκπαιδευτή αεροσκαφών, ιδρυτή και πρόεδρο της αεροπορικής εταιρίας SkyExpress: 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια κατά του αεροδρομίου στο Καστέλλι
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στη δημιουργία αεροδρομίου στο Καστέλλι οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής, πραγματοποιώντας το πρωΐ συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από το κτίριο της Περιφέρειας...
Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια κατά του αεροδρομίου στο Καστέλλι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα κινητοποίηση κατά του αεροδρομίου στο Καστέλλι
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο κτίριο της Περιφέρειας Κρήτης, διοργανώνει η «Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας», την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, ενάντια στην...
Νέα κινητοποίηση κατά του αεροδρομίου στο Καστέλλι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Καστέλλι: Το "οχι στο αεροδρόμιο" θα αποτυπωθεί στις εκλογές
Αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν τη δημιουργία αεροδρομίου στην περιοχή τους, εμφανίστηκαν για κόμη μία φορά οι κάτοικοι και οι σύλλογοι της Πεδιάδος, κατά την τελευταία ανοιχτή συνέλευσή τους. Όπως...
Καστέλλι: Το "οχι στο αεροδρόμιο" θα αποτυπωθεί στις εκλογές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα λαϊκή συνέλευση στο Καστέλλι για το αεροδρόμιο
Νέα λαϊκή συνέλευση διοργανώνει η «Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας» την Κυριακή 4 Νοεμβρίου στο Καστέλλι Πεδιάδος, με αφορμή τη σύμβαση παραχώρησης του έργου με...
Νέα λαϊκή συνέλευση στο Καστέλλι για το αεροδρόμιο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Λοξός διάδρομος, αντί του αεροδρομίου στο Καστέλλι» (βίντεο - γραφήματα)
Αρνητική στην δημιουργία του αεροδρομίου στο Καστέλλι εμφανίζεται για ακόμη μία φορά η «Πρωτοβουλία πολιτών για τη διάσωση προβολή και αειφόρο ανάπτυξη της Πεδιάδας», καταθέτοντας παράλληλα μια νέα πρόταση για...
«Λοξός διάδρομος, αντί του αεροδρομίου στο Καστέλλι» (βίντεο - γραφήματα)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρεκόρ αφίξεων στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Σητείας
Πάνω από 1.200.000 ήταν οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο Ηρακλείου τον μήνα Σεπτέμβρίο, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καθιστώντας το δεύτερο στη σχετική λίστα. Παράλληλα, ο...
Ρεκόρ αφίξεων στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Σητείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας