Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
O ΣΥΡΙΖΑ Σητείας απαντά για τον ΒΟΑΚ

O ΣΥΡΙΖΑ Σητείας απαντά για τον ΒΟΑΚ

  • A-
  • A+

Επίθεση προς τις προηγούμενες κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ για την ολιγωρία ετών όσον αφορά τον ΒΟΑΚ, εξαπέλυσε η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Σητείας.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «43 χρόνια στην εξουσία ΠΑΣΟΚ & Ν.Δ. τι έκαναν για το ΒΟΑΚ και τι προσπαθούν να «επιτύχουν» με τις ανακοινώσεις τους»;

Στη σχετική ανακοίνωση, παραθέτει παλαιότερη ανακοίνωση του ΟΑΚ Α.Ε., η οποία αφορά τις κατευθύνσεις του Υπουργείου, όσον αφορά την χρηματοδότηση της μελέτης και κατασκευής του ΒΟΑΚ.

Το κείμενο του ΟΑΚ ΑΕ, το οποίο παραθέτει η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Σητείας

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ Β.Ο.Α.Κ.

Η Εκπόνηση της στρατηγικής μελέτης για τον ΒΟΑΚ, από Σητεία μέχρι Καστέλλι Χανίων, είναι η προϋπόθεση για την μελέτη, χρηματοδότηση και κατασκευή του ΒΟΑΚ. Με βάση τη Μελέτη , όπως μας ενημέρωσαν , γίνονται συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την χρηματοδότηση  του έργου.

Η Στρατηγικά μελέτη:

  1. Έχει Προϋπολογισμό εκπόνησης  : ~4  εκατ. ευρώ εξασφαλισμένα από το ΕΣΠΑ.
  2. Θα χωροθετήσει τον  άξονα από Κίσσαμο Χανίων  έως Σητεία , ως ενιαίο σύνολο γεωγραφικά. Η χωροθέτηση αυτή θα είναι σε επίπεδο προωθημένης αναγνωριστικής μελέτης, όπου θα προσδιορισθεί η ζώνη διέλευσης του άξονα του δρόμου, με την σύμφωνη γνώμη των αρμοδίων Υπηρεσιών για περιβαλλοντικά, αρχαιολογικά και εδαφοτεχνικά θέματα. ‘Έτσι θα υπάρχει ένας βασικός και ενιαίος σχεδιασμός του άξονα σε βάθος χρόνου. 

Επίσης, θα ιεραρχήσει την σκοπιμότητα και αναγκαιότητα κατασκευής των επί μέρους τμημάτων με βάση αντικειμενικές παραμέτρους όπως :

  • Ο τωρινός αλλά και αναμενόμενος μελλοντικά κυκλοφοριακός φόρτος.
  • H καταγραφή και ο προσδιορισμός των τοπικών κινήσεων από τις υπερτοπικές. 
  • Στοιχεία του χωροταξικού σχεδίου της Κρήτης και των επί μέρους ρυθμιστικών σχεδίων.
  • Στατιστικά ατυχημάτων,
  • Επιδιωκόμενη χρονο-απόσταση μεταξύ βασικών προορισμών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, πρωτεύουσες νομών, κ.λ.π.,
  • Προσδοκώμενες ταχύτητες κυκλοφορίας, κ.α.

Στις 26-7-2017 υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση μεταξύ του ΟΑΚ και του ΥΠΟΜΕ για την εκπόνηση της μελέτης αυτής με Προϊσταμένη Αρχή την Δ.Ο.Υ. του ΥΠΟΜΕ και Δ/νουσα Υπηρεσία την Δ/νση Συγκ.’Εργων του ΟΑΚ ΑΕ.

Αφού γίνει αυτή η μελέτη, θα προχωρήσει η κατασκευή με προκήρυξη. Τα χρήματα που θα εξευρεθούν θα προσδιορίσουν και το μήκος του δρόμου που θα κατασκευασθεί.

Εάν τα χρήματα υπολείπονται του συνολικού κόστους, τότε πρέπει να επιλεγεί τμήμα του δρόμου. Σε αυτό, κρίσιμο ρόλο έχουν πλέον οι θεσμικοί φορείς του Νησιού και πρωτίστως η Περιφέρεια  Κρήτης.

Ευχή και στόχος όλων μας είναι να βρεθεί το σύνολο του ποσού ώστε να κατασκευασθεί το σύνολο του έργου.

Το Λασίθι δικαίως διαμαρτύρεται, δεδομένου ότι η καθυστέρηση κατασκευής και του παλιού δρόμου, άφησε  τελευταίο το νομό με αρνητικές πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη.

Δυστυχώς πέρασαν τόσα Κοινοτικά Πλαίσια και ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι αναγκαίες μελέτες και τα έργα τόσο στον ΒΟΑΚ όσο και στον ΝΟΑΚ. Προφανώς υπήρχαν άλλες προτεραιότητες.

Η στρατηγική μελέτη είναι ένα σημαντικό βήμα και ευκαιρία για το έργο. Η εκπόνηση της  καθυστέρησε μεν μερικές δεκαετίες, τώρα όμως μπορεί  να αποτελέσει  τη  βάση για την ολοκλήρωση του έργου.

Άγιος Νικόλαος 18 Αυγούστου 2017

Ο Πρόεδρος του ΟΑΚ Δημήτρης Κουνενάκης

  

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ξεκίνησε η αποκατάσταση του παραλιακού δρόμου Σητείας
Ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης του παραλιακού δρόμου Σητείας, με το έργο να προχωράει κανονικά. Οι εργασίες χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια με 140.000 ευρώ και περιλαμβάνουν την αποκατάσταση του...
Ξεκίνησε η αποκατάσταση του παραλιακού δρόμου Σητείας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατήγγειλαν τις μεθοδεύσεις της εργοδοσίας τους οι Βιοκαλλιεργητές Σητείας
Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών και με ψηφίσματα από δεκάδες φορείς πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης στη Σητεία η συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της απόλυσης των εργαζομένων στην εταιρία «Βιοκαλλιεργητές...
Κατήγγειλαν τις μεθοδεύσεις της εργοδοσίας τους οι Βιοκαλλιεργητές Σητείας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σητεία: Διαμαρτυρίες των κατοίκων για την παραλιακή οδό
Στους δρόμους βρήκαν οι κάτοικοι της Σητείας, με αφορμή την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η παραλιακή οδός και την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης των έργων. Οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι απαιτούν την...
Σητεία: Διαμαρτυρίες των κατοίκων για την παραλιακή οδό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γέφυρα Χαμεζίου: Στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα της Κρήτης
Στην κυκλοφορία δόθηκε η γέφυρα Χαμεζίου στην Κρήτη, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, την περασμένη Παρασκευή.
Γέφυρα Χαμεζίου: Στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα της Κρήτης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΡΙΖΑ Σητείας: Να αναβαθμιστεί η σχολή του ΤΕΙ
Την παραμονή και την αναβάθμιση του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του ΤΕΙ Κρήτης στην πόλη της Σητείας, ζητάει ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι αυτό αποτελεί αίτημα και της τοπικής κοινωνίας. Παράλληλα,...
ΣΥΡΙΖΑ Σητείας: Να αναβαθμιστεί η σχολή του ΤΕΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σεισμική δόνηση 4,2 Ρίχτερ ανατολικά της Σητείας
Σεισμική δόνηση μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, σημειώθηκε στις 13:21 το μεσημέρι, ανατολικά της Κρήτης, στην περιοχή του Παλαίκαστρου Σητείας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ευρωμεσογειακού Σεισμολογικού...
Σεισμική δόνηση 4,2 Ρίχτερ ανατολικά της Σητείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας