Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κρήτη: Τα επιμελητήρια «βάζουν» προϊόντα του νησιού στα ξενοδοχεία

Κρήτη: Τα επιμελητήρια «βάζουν» προϊόντα του νησιού στα ξενοδοχεία

  • A-
  • A+
Με βασικό στόχο τα παραδοσιακά κρητικά προϊόντα να «κατακτήσουν» την τουριστική αγορά της Κρήτης και να μπουν στα ξενοδοχεία του νησιού, τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης αναλαμβάνουν δράση και πρωτοβουλίες με τη διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων.

Στο πλαίσιο αυτό αποφασίσθηκε η πραγματοποίηση ειδικού φόρουμ το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2020 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης στις Γούρνες Ηρακλείου.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του φόρουμ, παραγωγοί, μεταποιητές αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, εκπρόσωποι κρητικών επιχειρήσεων οι οποίοι προμηθεύουν την τοπική τουριστική αγορά, θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ξενοδόχους, σε διευθυντές ξενοδοχείων και σε εκπροσώπους δικτύων διανομής.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Χανίων Αντώνη Ροκάκη, «η κοινή προσπάθεια των Επιμελητηρίων του νησιού σε συνεργασία με την Περιφέρεια, τους ξενοδόχους, τους διευθυντές μεγάλων ξενοδοχείων καθώς και άλλων φορέων έχει ως βασικό στόχο να κερδηθεί το στοίχημα της σύνδεσης του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό».

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του φόρουμ του Μαρτίου και με στόχο να υπάρξει σε αυτό η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή, θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη των τεσσάρων Επιμελητηρίων ενημερωτικές συναντήσεις, προκειμένου να προετοιμαστούν κατάλληλα οι ενδιαφερόμενοι για να συμμετέχουν στο φόρουμ και να έχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη για τη διοργάνωση του συγκεκριμένου φόρουμ έχουν επιδείξει ζωηρό ενδιαφέρον μεγάλα δίκτυα παραγωγής του νησιού, όπως το δίκτυο κρητικού ελαιολάδου και το δίκτυο οινοποιών Κρήτης.

Το φόρουμ διεξάγεται για 9η χρονιά φέτος και όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση των τεσσάρων επιμελητηρίων ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Μανώλης Αλιφιεράκης, «είναι ένας θεσμός αναγνωρισμένος και βραβευμένος από την Ευρωπαϊκή Ένωση που ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Ηρακλείου το 2012».

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «ξαναφέρνει στο προσκήνιο την πλούσια τοπική παραγωγή, δίνοντας την ευκαιρία στους ξένους επισκέπτες του νησιού να γνωρίσουν και να γευθούν τα προϊόντα της κρητικής γης».

Η αναγκαιότητα τα παραδοσιακά κρητικά προϊόντα να προωθηθούν ακόμα περισσότερο στην τουριστική αγορά και στις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού προκύπτει και από τις έρευνες που κατά καιρούς πραγματοποιούνται και αφορούν τις διατροφικές συνήθειες των ξένων επισκεπτών του νησιού.

Σε ποσοστά που ξεπερνούν το 50% προμηθεύονται παραδοσιακά προϊόντα του νησιού ξοδεύοντας τα περισσότερα χρήματα που διαθέτουν για την αγορά τους, ενώ σημαντικό είναι το ποσοστό των ξένων που επιθυμεί να υπάρχουν κρητικά παραδοσιακά προϊόντα και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που διαμένουν κατά την παραμονή τους στο νησί.

Με πληροφορίες από το «ΑΠΕ - ΜΠΕ»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κρήτη: Αγροτικά προϊόντα και διασύνδεση με τον Τουρισμό
Πρόκειται για έναν σχεδιασμό της Περιφέρειας Κρήτης ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με τον Τουρισμό, την τοπική οικονομία και τις τοπικές αγορές.
Κρήτη: Αγροτικά προϊόντα και διασύνδεση με τον Τουρισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρότυπη διαδρομή για την Γαστρονομία της Κρήτης
Στόχος του προγράμματος είναι η εφαρμογή του «Οδηγού προδιαγραφών των επισκέψιμων χωρών και των διαδικασιών διεξαγωγής γευστικών εμπειριών» που δημιούργησαν με τις επιχειρήσεις – συνεργάτες του προγράμματος.
Πρότυπη διαδρομή για την Γαστρονομία της Κρήτης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Κρητικιά που «υπερασπίζεται» τα ελληνικά προϊόντα στην Ευρώπη
Η Θεανώ Βρέντζου- Σκορδαλάκη, είναι πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαϊκών Περιφερειών και Παραγωγών AREPO που εξειδικεύεται στις Γεωγραφικές Ενδείξεις (ΠΟΠ, ΠΓΕ, ΕΠΙΠ).
Η Κρητικιά που «υπερασπίζεται» τα ελληνικά προϊόντα στην Ευρώπη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εμπόριο και Τουρισμός στην Κρήτη: Η πρόκληση των Open Malls
Τα Οpen Μalls είναι στη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο χρειάζεται να ενισχυθούν με δράσεις όπως το virtual market, τις πράσινες εμπορικές πρακτικές και την προώθηση του ελληνικού branding.
Εμπόριο και Τουρισμός στην Κρήτη: Η πρόκληση των Open Malls
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δράσεις του Υπουργείου για την ενίσχυση του τουρισμού της Κρήτης
Ο υπουργός μετέφερε στον περιφερειάρχη Κρήτης την πρόθεση του Υπουργείου να ενισχύσει δράσεις για τον θεματικό τουρισμό, για τον οποίο η Κρήτη έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
Δράσεις του Υπουργείου για την ενίσχυση του τουρισμού της Κρήτης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας