Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

διακοπές

Περιπλανήσεις στη φύση, την Ιστορία και τον πολιτισμό!

Κλεφτές ματιές σ’ ένα «μαγικό» φτερωτό κόσμο, σ’ έναν από τους μεγαλύτερους και σπουδαιότερους υγροτόπους της Μεσογείου, τη λιμνοθάλασσα του...
Road trip στην Αργολίδα
Εκατόν είκοσι χιλιόμετρα και δέκα στάσεις θα σας φέρουν από τις πευκόφυτες ακτές του Σαρωνικού στα νερά του Αργολικού Κόλπου.
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Ωδή στο ελάχιστο
Αναγνωρίζεις ότι ακριβώς αυτή η αχρονία του στοιχειώδους, πέτρινου αυτού κτίσματος σε βγάζει κι εσένα από την πεπερασμένη σου διάσταση, σε ταξιδεύει, σε κάνει κι εσένα λίγο αιώνιο για μια στιγμή.
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Ψέματα και πεταμένα λεφτά
Γυρίσαμε με άδειες τσέπες από τις διακοπές -όσοι πήγαμε, όσο πήγαμε, όπου πήγαμε- κι αναμετριόμαστε απελπισμένα με τη στοίβα απλήρωτους λογαριασμούς. Βγαίνουμε;
ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
Νερομάνες, θαύματα της ορεινής φύσης
Σε μια εποχή που οι περισσότεροι συνωστίζονται στις παραλίες, εμείς θα προτείνουμε να πάρετε τα βουνά! Εδώ, αναζητούμε μερικά από τα μικρά θαύματα της ελληνικής φύσης.
ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ
Επομένη της Παναγίας
Αντιγραφή από προσωπικό ημερολόγιο: «Κυριακή, 16 Αυγούστου, 7:19 πμ. Καιρός καλός, ελαφρό αεράκι και, σχετικά για Νότιο Πήλιο, χαμηλή υγρασία· ψιλόβρεξε χθες βράδυ. Αστραφτε όταν φύγαμε από την πλατεία, γύρω...
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
«Θα τα πούμε του χρόνου;»
Πέντε χρόνια τώρα, λίγο πριν από την αναχώρηση από τη Λέσβο, κάνω στάση στον πολύχρωμο, πήλινο κόσμο του κυρίου Στέλιου στο Μανταμάδο και στριμώχνω τα κεραμικά του ανάμεσα σε αλατισμένα ρούχα, μαγιό και βιβλία.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Στα Μάκαρα για χταπόδια!
Επιστρέφοντας στην παραλία θα χαρούμε ένα δροσερό μπάνιο στα γαλανά νερά του Αιγαίου και τότε θα αναφερθώ στο πρώτο μου πολύωρο ψάρεμα για χταπόδια με ψαροντούφεκο στη ρηχή ανατολική παραλία.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρεκόρ επιταγών κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκε τον Αύγουστο
Πάνω από 70.000 άτομα έκαναν φέτος διακοπές μέσω του προγράμματος κοινωνικού Τουρισμού κατά τον μήνα Αύγουστο, ενώ όλο το καλοκαίρι ταξίδεψαν 91.400 άτομα.
ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
Πέντε τόποι που θα σε κάνουν να ξεχάσεις τη θάλασσα
Πανέμορφα βουνίσια καλοκαιρινά τοπία που κρύβονται στην αγκαλιά της πιο ενδιαφέρουσας και τραχιάς ορεινής φύσης μάς αποκαλύπτουν εκπλήξεις που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα.
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
Επιστρέφοντας
Οσο περνούν τα χρόνια, ελλοχεύει ο κίνδυνος η νοσταλγία να μη μας επιτρέψει να απολαύσουμε το σήμερα όσο μας αξίζει, όμως η επιστροφή σε τόπους με τους οποίους αισθανόμαστε άρρηκτα συνδεδεμένοι πάντα θα μας...
ΑΠΟΨΕΙΣ
Βιβλία
Από μικρό παιδί απολαμβάνω να φιλοξενούμαι σε σπίτια συγγενών και φίλων κι ανέκαθεν μου άρεσε να ξεκλέβω χρόνο εξερευνώντας τις βιβλιοθήκες τους, όταν και όπου υπήρχαν.
ΥΓΕΙΑ
Επιστροφή άνευ όρων στους χώρους εργασίας
Η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη ανακοινώσει το πρωτόκολλο που θα έπρεπε να τηρούν οι εργαζόμενοι που γυρίζουν από διακοπές τη στιγμή που τα κρούσματα κορονοϊού αυξάνονται καθημερινά.