Αθήνα, 28°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
28°C
28.5° 26.2°
1 BF
73%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
27°C
27.8° 24.6°
2 BF
60%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
27°C
26.6° 25.0°
2 BF
77%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
25°C
24.9° 24.9°
2 BF
50%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
25°C
24.9° 24.9°
0 BF
61%
Βέροια
Αραιές νεφώσεις
27°C
27.0° 27.0°
1 BF
58%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.4° 18.4°
1 BF
100%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
25°C
25.3° 25.3°
2 BF
75%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
25°C
26.1° 24.8°
2 BF
69%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
28°C
27.7° 26.9°
1 BF
47%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
26°C
26.4° 26.4°
2 BF
78%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
25°C
24.7° 24.7°
1 BF
78%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
25°C
24.9° 24.9°
3 BF
78%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
27°C
26.9° 26.9°
3 BF
44%
Λαμία
Αίθριος καιρός
28°C
28.3° 26.2°
2 BF
63%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
26°C
26.0° 25.8°
3 BF
87%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
27°C
27.2° 26.8°
0 BF
53%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
26°C
26.0° 22.3°
0 BF
77%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
24°C
24.2° 24.2°
1 BF
68%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
24°C
24.1° 24.1°
2 BF
55%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 18 Ιουλίου, 2025
FIAT GRANDE PANDA
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
FIAT Grande Panda

Παράδοση και τεχνολογία

M ε δυνατά όπλα, στιλ, τεχνολογία και εξοπλισμό, το FIAT Grande Panda είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά σε υβριδική και σε ηλεκτρική έκδοση. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν άμεσα.

Αντλώντας έμπνευση από το εμβληματικό Panda πρώτης γενιάς, το Grande Panda προσεγγίζει με καθαρά SUV διάθεση το B-Segment, έχοντας μήκος 3,99 μ. και ύψος 1,57 μ. Με δυναμικές και ταυτόχρονα ήπιες γραμμές, είναι εμπλουτισμένο με λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει. Για παράδειγμα, στο κάτω μέρος των θυρών αναγράφονται με «σκαλισμένα» γράμματα «Panda» από τη μια πλευρά και «FIAT» από την άλλη. Επιπλέον, στην πίσω κολόνα υπάρχει ένα εντυπωσιακό κρυφό γραφικό με το σήμα της μάρκας, ενώ στο πίσω μέρος αναγράφονται αφ’ ενός σκαλισμένο το «FIAT», αφ’ ετέρου το «Panda» με ανάγλυφα τρισδιάστατα γράμματα.

Ταυτόχρονα χωράει έως πέντε ενήλικους, με χώρο αποσκευών 412 λ., που είναι κορυφαίος για την κατηγορία. Υπάρχουν επίσης άφθονες πρακτικές πινελιές, όπως οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα, η συνολική χωρητικότητα των οποίων φτάνει τα 13 λ. Μοναδικό σε σχεδίαση είναι και το ταμπλό που μαζί με την κονσόλα παραπέμπουν στο σχήμα της θρυλικής πίστας που υπάρχει στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto, ενώ ο διάκοσμος είναι μοναδικά χαρούμενος και ευχάριστος. Οπως και τα νέα και αποκλειστικά χρώματα! Ανάμεσά τους το Luna Bronze (χάλκινο φεγγάρι στα ελληνικά) των φωτογραφιών μας.

Το νέο μοντέλο φέρνει την πολυχρηστικότητα των B-SUV στις τιμές του B-Segment, ενώ παράλληλα κερδίζει μόνο θετικά σχόλια με την αισθητική του που δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που κινείται στους δρόμους.

Η έκδοση Hybrid κινείται από υβριδικό σύστημα με τούρμπο κινητήρα βενζίνης 100 HP, ηλεκτρικό κινητήρα 48V ισχύος 21 kW και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Ο ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία 48V με ενεργειακή χωρητικότητα 0,876 kWh. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 110 HP και βασικό του χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης που μεγιστοποιεί την οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας βενζίνης διαθέτει τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller για να έχει τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ικανό να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 1 χλμ. με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, το Grande Panda Hybrid είναι πανεύκολο στην οδήγηση και επιτυγχάνει εντυπωσιακή εξοικονόμηση καυσίμου στο αστικό πεδίο. Η όλη εμπειρία της οδήγησης έχει στηθεί γύρω από τον άξονα της απόλυτης ευκολίας, με φιλική αίσθηση και χαμηλό επίπεδο θορύβου. Ανετο και ευέλικτο, το Grande Panda Hybrid έχει επίσης σημαντική απόσταση από το έδαφος (183 χιλ.), ώστε να εγγυάται καλές διαδρομές και σε ήπιες εκτός δρόμου αποδράσεις.

Απλό, λειτουργικό και πρακτικό, το Grande Panda διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως ενεργό φρενάρισμα, διατήρηση στη λωρίδα, έλεγχο απόσπασης προσοχής του οδηγού και ειδοποίηση για ασφαλές άνοιγμα των θυρών.

Η εισαγωγική τιμή είναι 20.800 ευρώ και η γκάμα των Hybrid περιλαμβάνει τα επίπεδα εξοπλισμού Pop, Icon και la Prima. Ηδη από το πρώτο υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, θύρα USB, κλιματισμός, αυτόματα φώτα κ.λπ.

Το έτερο σύστημα κίνησης του Grande Panda είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με 113 HP και μπαταρία 44 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 320 χλμ. Είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού RED και la Prima, με τιμή 25.800 και 28.100, αντίστοιχα, χωρίς κάποια επιδότηση. Είναι πολύ ανταγωνιστικά τοποθετημένο για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το ηλεκτρικό διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό ένα ιδιαίτερα πρακτικό σπιράλ καλώδιο φόρτισης που μαζεύεται μόνο του σε ειδική θήκη στη μάσκα του αυτοκινήτου. Υποστηρίζει ισχύ φόρτισης έως 7 kW, ενώ υπάρχει και η κλασική θύρα στο πίσω αριστερό φτερό για DC φόρτιση έως 100 kW. Για το 20-80% θέλει μόλις 27 λεπτά.

Συνοδευόμενο από 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και από 8ετή για την μπαταρία υψηλής τάσης της ηλεκτρικής έκδοσης, το Grande Panda δεν είναι ένα ακόμα αυτοκίνητο πόλης. Είναι ένα προσιτό υπερσύγχρονο μοντέλο που αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από το ένδοξο παρελθόν. Μιας μάρκας με 125 χρόνια ιστορίας, που ηγείται των πωλήσεων του Ομίλου Stellantis με τις 14 διαφορετικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

FIAT GRANDE PANDA

  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110CV DCT POP
  • Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
  • Ισχύς: 110 PS/5.500 σ.α.λ.
  • Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ.
  • 0-100: 10 δευτερόλεπτα
  • Τελική: 160 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ.
  • CO2: 116 γραμμάρια
  • Τέλη: 0 ευρώ
  • Τιμή: 20.800 ευρώ
Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Παράδοση και τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας