Αθήνα, 36°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
36°C
38.2° 35.0°
4 BF
28%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
36°C
37.8° 36.0°
3 BF
36%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
37°C
36.6° 33.0°
2 BF
57%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
34°C
33.9° 33.9°
3 BF
29%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
33°C
32.9° 32.9°
3 BF
38%
Βέροια
Αίθριος καιρός
37°C
37.0° 37.0°
1 BF
30%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
34°C
34.4° 34.4°
3 BF
15%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
34°C
34.4° 34.4°
3 BF
36%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
30°C
32.7° 29.8°
2 BF
66%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
35°C
34.9° 34.9°
1 BF
41%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
32°C
32.4° 32.4°
1 BF
45%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
33°C
32.7° 32.7°
2 BF
46%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
30°C
29.9° 29.9°
1 BF
79%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
40°C
39.9° 39.9°
2 BF
16%
Λαμία
Αίθριος καιρός
39°C
41.7° 39.4°
4 BF
21%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
30°C
31.8° 30.4°
5 BF
59%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
39°C
38.8° 37.7°
3 BF
14%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
31°C
33.3° 31.0°
2 BF
47%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
33°C
33.1° 32.5°
4 BF
51%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
32°C
31.9° 31.9°
0 BF
36%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 08 Ιουλίου, 2025
Dacia Bigster essential mild hybrid 140
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
DACIA BIGSTER

Το μέγεθος μετράει!

Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις όπου ένα αυτοκίνητο προσφέρει τόσα πολλά, χωρίς να κοστίζει υπερβολικά. Και βεβαίως το μέγεθος μετράει, αφού είναι ένα Big-ster αυτοκίνητο, όμως παράλληλα έχει όλα αυτά τα καλά στοιχεία που ζητά ο αγοραστής της κατηγορίας. Διαθέτοντας μια πλούσια γκάμα με 9 εκδόσεις, τιμή από 23.800 ευρώ, χώρους, ανέσεις, υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση.

Ούσα ήδη η κορυφαία μάρκα του segment Β στην Ευρώπη (Sandero – Duster), η Dacia μπαίνει στην κατηγορία των C-SUV με το Bigster, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που εκφράζει τις αξίες της Dacia: ουσιαστικό αλλά cool, eco-smart, στιβαρό και περιπετειώδες. Το νέο Bigster προσφέρει ακόμα περισσότερα από την ουσία της Dacia, κάνοντας προσιτά τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου της κατηγορίας. Εχει μήκος 4,57 μ., πλάτος 1,81 μ.. ύψος, 1,71 μ., μεταξόνιο 2,7 μ. και απόσταση από το έδαφος στα 22 εκ. Διαθέτει στιλ και σχεδίαση που στοχεύουν κατευθείαν στην ουσία, είναι στιβαρό και ευρύχωρο, με πληθώρα πρόσθετων συστημάτων και χαρακτηριστικών. Μεταξύ αυτών, το δίχρωμο αμάξωμα και οι ζάντες των 19΄΄. Οι γενναιόδωρες διαστάσεις ενισχύονται από τα έντονα γεωμετρικά σχήματα και τους όγκους των οποίων οι απλές γραμμές παραπέμπουν κατευθείαν στην ουσία. Τα φαρδιά φτερά και η θέση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων που είναι ακροβολισμένα στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος ενισχύουν τη δυναμική παρουσία στον δρόμο.

Το εντυπωσιακό παρουσιαστικό και η εικόνα στιβαρότητας ενισχύονται ακόμα περισσότερο από το συμπαγές, κατακόρυφο εμπρός μέρος που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέρνα SUV. Το μπροστινό μέρος είναι επίσης συμβατό με τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Dacia, με μια φαρδιά, γυαλιστερή μαύρη γρίλια και το εμβληματικό σήμα «Dacia link» στο κέντρο της. Το σμιλευμένο σχήμα του οριζόντιου καπό έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει στον οδηγό ανεμπόδιστη ορατότητα του δρόμου μπροστά. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη βάση στα ουσιώδη: χώροι, εργονομία και άνεση. Το, ψηλά τοποθετημένο, κάθετο ταμπλό αυξάνει τον διαθέσιμο χώρο για τους εμπρός επιβάτες.

Το νέο Bigster είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα στην κατηγορία των C-SUV, ικανοποιώντας έτσι μια θεμελιώδη απαίτηση των υποψήφιων αγοραστών στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το εσωτερικό ύψος είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, εξασφαλίζοντάς τους μια μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας. Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους τον μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατά τους στην κατηγορία, ώστε να απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι τους. Το νέο Bigster προσφέρει επίσης και το κορυφαίο σε διαστάσεις και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, με μέγεθος που φτάνει τα 702 λίτρα, κάτω από την πίσω εταζέρα. Το μήκος και το ύψος του χώρου αποσκευών θέτουν νέα πρότυπα στην αγορά των C-SUV.

Για λόγους απλούστευσης και αποτελεσματικότητας, οι πληροφορίες οδήγησης συγκεντρώνονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10’’, ενώ οι πληροφορίες που σχετίζονται με το σύστημα πολυμέσων εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη αφής των 10,1”. Τις δύο οθόνες ενώνει αισθητικά μια κομψή πράσινη λωρίδα, που ταιριάζει αρμονικά με το ταμπλό.

Το Dacia Bigster είναι το πρώτο μοντέλο του Renault Group που κινείται από το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Hybrid 155, συνδυάζοντας έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων και έναν κινητήρα μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης), μια μπαταρία 1,4 kWh (230V) και αυτόματο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και άλλες δύο για τους ηλεκτροκινητήρες. Αυτή η συνδυασμένη τεχνολογία υιοθετήθηκε χάρη στην απουσία του συμπλέκτη.

Βασική όμως έκδοση είναι η Mild Hybrid 140 PS. Συνδυάζει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου, που λειτουργεί βάσει του κύκλου Miller (βελτιστοποιημένη απόδοση και μειωμένες θερμικές απώλειες), και Mild Hybrid σύστημα 48V, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Υπάρχει επίσης η έκδοση Mild Hybrid 130 4x4 με το ίδιο σύνολο βενζίνης, 6άρι μηχανικό κιβώτιο και προγράμματα τετρακίνησης Auto, Eco, Χιόνι, Λάσπη/Αμμος και Off-Road.

Ως μέρος της οικολογικής της (Eco Smart) προσέγγισης, η Dacia πέτυχε να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερο ποσοστό βιώσιμων υλικών στο νέο Bigster. Συνολικά, σχεδόν το 20% των πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι προϊόν ανακύκλωσης, ποσοστό μεγαλύτερο από το συνηθισμένο στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το μέγεθος μετράει!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας