Αθήνα, 17°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
17°C
18.7° 14.8°
0 BF
62%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
15°C
16.3° 12.2°
1 BF
56%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
15°C
14.9° 10.0°
1 BF
56%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
7°C
6.9° 6.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
11°C
10.9° 10.9°
0 BF
87%
Βέροια
Αίθριος καιρός
14°C
14.3° 14.3°
2 BF
67%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
7°C
7.4° 7.4°
0 BF
71%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
14°C
13.6° 13.6°
2 BF
78%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
18°C
18.3° 18.0°
2 BF
63%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
14°C
14.9° 12.9°
1 BF
77%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
16°C
16.4° 16.4°
2 BF
82%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
16°C
15.8° 15.8°
3 BF
68%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
18°C
17.5° 17.5°
2 BF
41%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
8°C
7.9° 7.9°
2 BF
100%
Λαμία
Αίθριος καιρός
17°C
16.6° 14.5°
1 BF
53%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.3° 18.8°
4 BF
59%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
12°C
11.8° 11.8°
0 BF
76%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
15°C
14.9° 9.3°
1 BF
78%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
13°C
12.5° 12.5°
2 BF
83%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
7°C
6.9° 6.9°
1 BF
88%
ΜΕΝΟΥ
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
JEEP AVENGER 4xE
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
JEEP AVENGER 4xE- ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ολοκλήρωση της γκάμας

Με όνομα βαρύ και πάνω από 80 χρόνια ιστορία τούτη η μάρκα δεν μπορούσε να αφήσει το Avenger χωρίς μία τετρακίνητη έκδοση έτοιμη για περιπέτειες! Είναι αλήθεια ότι όταν ξεκίνησε η καριέρα τού σαφώς επιτυχημένου Avenger, Car Of The Year 2023 στην Ευρώπη, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο, κάποιοι το θεώρησαν ιεροσυλία! Η μάρκα όμως, που ως γνωστόν ανήκει στη Stellantis και έχει μοντέλα με αμιγώς ευρωπαϊκό προσανατολισμό, δεν εγκατέλειψε τις θερμικές επιλογές. Και θεώρησε ότι ο adventure χαρακτήρας ενός Jeep πρέπει να συνεχιστεί.

Το κορυφαίο και τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe με συνδυασμένη ισχύ 145 HP ολοκληρώνει την γκάμα του μοντέλου. Υπάρχει ακόμη υβριδική επιλογή με 100 HP και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, θερμική με 100 HP και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων καθώς και ηλεκτρική με 156 HP, συνεπώς το Avenger καλύπτει κάθε ανάγκη.

Ο τιμοκατάλογος του 4xe περιλαμβάνει το επίπεδο εξοπλισμού Upland με 34.490 ευρώ, καθώς και το «The North Face» των 41.990 ευρώ το οποίο θα παραχθεί μόνο σε 4.806 μονάδες, όσες και το υψόμετρο του Mont Blanc.

Η νέα έκδοση ξεχωρίζει χάρη στους ειδικούς προφυλακτήρες, τους νέους προβολείς ομίχλης, τις μπάρες οροφής, τον πίσω γάντζο ρυμούλκησης, τις μαύρες ζάντες 17’’ με ελαστικά M+S και τα μαύρα λογότυπα. Στην καμπίνα τη διαφορά κάνουν οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων από ύφασμα που πλένεται και οι ασημί επιφάνειες στο ταμπλό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει cruise control, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, προεγκατεστημένη καλωδίωση κοτσαδόρου κ.λπ. Για την υποβοήθηση του οδηγού υπάρχουν μεταξύ άλλων αναγνώριση κόπωσης, σημάτων του ΚΟΚ και σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κίνησης.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25’’ και το infotainment με οθόνη αφής επίσης 10,25’’ είναι στάνταρ σε όλα τα Avenger 4xe, όπως και οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Παρόντα είναι επίσης τα συστήματα Selec-Terrain και Hill-Descent που ενισχύουν τον αυθεντικό χαρακτήρα Jeep και βοηθούν τον οδηγό στις δύσκολες διαδρομές.

Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση «The North Face» εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ομώνυμη μάρκα που διαθέτει κορυφαία τεχνογνωσία στον εξοπλισμό outdoor δραστηριοτήτων. Οι προφυλακτήρες της ξεχωρίζουν από τις κίτρινες λεπτομέρειες, υπάρχει αυτοκόλλητο στο καπό με το logo «TNF» καθώς και διαφοροποιημένη μάσκα με γραφικό που αποτυπώνει τις ισοϋψείς γραμμές τού Mont Blanc.

Για το κορυφαίο Avenger η Jeep δημιούργησε μια ολοκαίνουργια εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4xe. Και ξεχάστε τις εποχές με τους θηριώδεις πολυκύλινδρους κινητήρες! Την καρδιά του αποτελεί τώρα ο τρικύλινδρος 1.200άρης βενζίνης που αποδίδει 136 HP, δηλαδή 36 περισσότερους από του e-Hybrid. Ενας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW είναι προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα για ηλεκτρικό ξεκίνημα και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (έως 30 χλμ./ώρα, έως 1 χλμ.) υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου.

Στο πίσω σύστημα του Avenger 4xe έχει προσαρμοστεί ανεξάρτητη ανάρτηση Multilink για κορυφαία άνεση και κύλιση στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ ανάμεσα στους τροχούς βρίσκεται ακόμα ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 88 Nm. Ετσι το Avenger διατηρεί το 20% της συνολικής πρόωσης χωρίς οι εμπρός τροχοί να έχουν καθόλου πρόσφυση, ενώ σε ολισθηρά εδάφη μπορεί να σκαρφαλώνει σε κλίση ακόμα και 40%. Είναι δε πολύ σημαντική η παράμετρος ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται διαρκώς με ενέργεια, προκειμένου η τετρακίνηση να λειτουργεί για όσο χρειάζεται.

Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα η εμπλοκή της τετρακίνησης μπορεί είναι μόνιμη, ενώ από τα 30 έως τα 90 όταν κρίνεται απαραίτητη με σκοπό τη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.

Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις το κορυφαίο Avenger απέχει 10 χιλ. περισσότερα από το έδαφος φτάνοντας τα 210 χιλ., ενώ μπορεί να διασχίσει νερά βάθους 400 χιλ. Η γωνία προσέγγισης 22 μοιρών, ράμπας 21 και αναχώρησης 35 μοιρών είναι οι κορυφαίες στην κατηγορία, δίνοντας δυνατότητες αντάξιες του θρύλου τής Jeep. Οι παραγγελίες έχουν αρχίσει και σύντομα οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να το βλέπουν από κοντά στο συνεργαζόμενο δίκτυο πωλήσεων της μάρκας. Οπως όλα τα μοντέλα τής Jeep, το τετρακίνητο Avenger καλύπτεται από 4ετή εγγύηση μηχανικών μερών και ίσης διάρκειας οδική βοήθεια.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η ολοκλήρωση της γκάμας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας