Αθήνα, 22°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
22°C
23.0° 20.6°
3 BF
52%
Θεσσαλονίκη
Αραιές νεφώσεις
17°C
18.3° 15.3°
1 BF
65%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
19°C
18.8° 18.8°
4 BF
71%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
12°C
12.2° 12.2°
1 BF
80%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.1° 16.1°
2 BF
75%
Βέροια
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
2 BF
77%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
12.6° 12.6°
2 BF
70%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
17°C
17.3° 17.3°
1 BF
69%
Ηράκλειο
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.5° 20.2°
2 BF
66%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
18°C
18.8° 18.3°
2 BF
72%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
3 BF
74%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
19°C
19.4° 19.4°
2 BF
57%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.2° 17.2°
3 BF
75%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
18°C
17.6° 17.6°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.5° 19.5°
2 BF
66%
Ρόδος
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
2 BF
83%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
22°C
22.2° 22.2°
1 BF
34%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
1 BF
52%
Κατερίνη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.7° 14.7°
1 BF
91%
Καστοριά
Ελαφρές νεφώσεις
11°C
11.1° 11.1°
3 BF
63%
ΜΕΝΟΥ
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
mg max hybrid
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Υβριδική εξέλιξη

Με το μοντέλο της ZS Max Hybrid +, η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά

Με καταιγιστικούς ρυθμούς απλώνονται στην ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά τα κινεζικά αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα κατοχυρώνουν σημαντικά μερίδια πωλήσεων, τόσο στα ηλεκτροκίνητα όσο και στα υβριδικά μοντέλα.

Από τις μάρκες του ασιατικού γίγαντα που πρώτες ήρθαν στη χώρα μας ήταν η MG, η οποία συνάμα έχει όνομα βαρύ και (ευρωπαϊκή) ιστορία 101 ετών.

Με το μοντέλο της ZS Max Hybrid + κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τεχνολογική καινοτομία, μγάλη ιπποδύναμη, οικονομία και σύγχρονο σχεδιασμό. Το μοντέλο αυτό αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην γκάμα της MG που έχει καταφέρει να κερδίσει σημαντικό μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιτυχία σημειώνει η μάρκα και στην Ελλάδα, έχοντας κατακτήσει και τον τίτλου του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» με το MG3. Το Max Hybrid + έρχεται να επεκτείνει και να ολοκληρώσει την πλούσια γκάμα MG στις κατηγορίες των SUVs. Tοποθετείται σε μία από τις σημαντικότερες κατηγορίες της αγοράς, αυτή της C-SUV, προσφέροντας ένα δυνατό πακέτο.

Το εξωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές και μοντέρνα αισθητική, με τη χαρακτηριστική μάσκα της MG, LED προβολείς και πίσω φώτα, καθώς και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Σε σχέση με το πρώτης γενιάς ZS, αποτελεί μια σχεδιαστική εξέλιξη και είναι εμφανώς μεγαλύτερο. Με μήκος 4.430 χλστ. (+107 χλστ.), πλάτος 1.818 χλστ. (+9 χλστ.), ύψος 1.635 χλστ. (+33 χλστ.) και μεταξόνιο 2.610 χλστ. (+30 χλστ.). Με χώρο αποσκευών 443 λίτρων (επεκτεινόμενος στα 1.457 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Ιδανικές διαστάσεις και χώροι για την κάλυψη των αναγκών μιας μικρομεσαίας οικογένειας.

Το Hybrid + υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει αυξημένη απόδοση, κορυφαίες επιδόσεις και μεγάλη άνεση στην κάλυψη αποστάσεων, εμφανίζοντας ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.

Διαθέτει νέες τεχνολογίες για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας και της άνεσης. Το MG Pilot, το οποίο περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά τεχνολογιών ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, είναι στάνταρ και περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control, ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα, προειδοποίηση για εμπόδια κατά την οπισθοπορεία και για την ύπαρξη εμποδίου στα σημεία που δεν καλύπτουν οι εξωτερικοί καθρέφτες, προειδοποίηση σύγκρουσης και υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Το ισχυρό, αποτελεσματικό και προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει ιδανικά έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου 102 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 136 PS/250 Nm, και συνδυαστικά αποδίδει 197 ίππους!

Αυτός ο συνδυασμός εξασφαλίζει κορυφαία οδηγική εμπειρία με εξαιρετικές επιδόσεις. Η μπαταρία υψηλής τάσης 1,83 kWh επαναφορτίζεται από υψηλής απόδοσης γεννήτρια 45 kW για να προσφέρει τη δυνατότητα σημαντικής εξοικονόμησης καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2. H μετάδοση γίνεται μέσω υβριδικού αυτόματου κιβωτίου 3 ταχυτήτων. Στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας εντυπωσιάζει με την αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού και με τις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, θυμίζοντας σε ώθηση και τράβηγμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Και όλα αυτά, με μέση πραγματική κατανάλωση στα 6 λ./100 χλμ.

Στον δρόμο εκτιμάς αμέσως τον τρόπο με τον οποίο ξεδιπλώνει τις αρετές του. Σε σχέση με την πρώτη γενιά είναι πολύ πιο στιβαρό και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Ανάλογα με το προφίλ οδήγησης (Eco, Normal και Sport) θα καταλάβεις τη διαφορά στην απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του κινητήρα και του τιμονιού. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι προσανατολισμένη στην άνεση και λιγότερο στη δυναμική οδήγηση. Διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος (1.380 κιλά) και φιλτράρει ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.

Στο εσωτερικό, εντυπωσιάζει με την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό του. Ξεχωρίζει για την προσεγμένη σχεδίαση και τα ποιοτικά υλικά, προσφέροντας ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από εργονομική διάταξη και σύγχρονη αισθητική με μαλακά υλικά στο ταμπλό. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών με σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Eίναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Excite, Exclusive και Luxury. Συνοδεύεται από το γνωστό πακέτο τριπλής φροντίδας που περιλαμβάνει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χιλιομέτρων, 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο οχήματος.

MG ZS Max Hybrid+ Excite

Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 197 PS

Ροπή: 250 Nm

0-100: 8,7 δευτερόλεπτα

Τελική: 168 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5 λτ./100 χλμ.

CO2: 113 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 24.050 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Υβριδική εξέλιξη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας