Αθήνα, 24°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
24°C
25.6° 22.8°
2 BF
31%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
21°C
22.6° 19.8°
1 BF
41%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
23°C
23.3° 23.3°
3 BF
56%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
16°C
16.3° 16.3°
1 BF
49%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
20°C
20.5° 20.5°
3 BF
51%
Βέροια
Αίθριος καιρός
22°C
22.0° 22.0°
0 BF
43%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
17°C
17.1° 17.1°
2 BF
47%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
22°C
21.7° 21.7°
2 BF
37%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
24°C
24.9° 24.1°
4 BF
52%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
20°C
21.0° 20.0°
1 BF
73%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
22°C
22.3° 22.3°
2 BF
49%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
23°C
22.6° 22.6°
2 BF
43%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
20°C
19.6° 19.6°
3 BF
51%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
21°C
21.5° 21.5°
2 BF
38%
Λαμία
Αίθριος καιρός
21°C
22.3° 20.7°
2 BF
44%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
22°C
21.6° 21.6°
3 BF
81%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
24°C
23.8° 23.8°
2 BF
21%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
19°C
19.4° 19.4°
1 BF
63%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
19°C
19.2° 19.2°
2 BF
62%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
17°C
16.9° 16.9°
2 BF
45%
ΜΕΝΟΥ
Κυριακή, 18 Μαΐου, 2025
Εαρινό Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
CLASSIC CARS

Παραδοσιακά

Ακόμα ένα άκρως επιτυχημένο Εαρινό Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ πέρασε στην ιστορία, δημιουργώντας τις καλύτερες αναμνήσεις και στα 100 συμμετέχοντα πληρώματα.

Το «μυστικό» τής αναμφίβολα μεγάλης επιτυχίας του δεν ήταν άλλο παρά ο ιδανικός συνδυασμός των πανέμορφων ειδικών διαδρομών του και φυσικά του ειδυλλιακού, ειδικά αυτή την εποχή, τοπίου των Σπετσών όπου και ολοκληρώθηκε. Χαρακτηριστικά που αποτέλεσαν και πάλι ισχυρότατο πόλο έλξης για τους φίλους των κλασικών οχημάτων.

Σε μια συνολική διαδρομή περίπου 180 χλμ. και με δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE Sport.

Νικητές αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S (1963) (στη φωτογραφία), ενώ ακολούθησαν οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova με Volvo PV 544 (1961) και στην τρίτη θέση (μόλις 0,2 πίσω) οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 Coupe (1965).

Η εξάδα των πρώτων συμπληρώθηκε από τους Αρη Γεωργοσόπουλο-Νίκο Κοντοπό με Glas 1300GT (1968), Κυριάκο Κοφινά-Νικόλα Κοφινά με British Leyland Mini 850 (1973) και Χαρ. Λιακωτίτη-Αλέξανδρο Αδάμ με Sunbeam Californian (1968).

Ενθουσιασμό ωστόσο προκάλεσαν εξίσου σε μικρούς-μεγάλους και τρία προπολεμικά, σπάνια τετράτροχα «διαμάντια» που συμμετείχαν στη διαδρομή: Ford Model T (1917), Hupmobile R (1920), που βραβεύτηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο που ολοκλήρωσε τον αγώνα, και Bugatti (1923), τα οποία με την εκλεπτυσμένη αισθητική τους έκλεψαν κυριολεκτικά την παράσταση, αναβιώνοντας μυθικές εικόνες από την περίοδο του Μεσοπολέμου!

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Παραδοσιακά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας