Η Citroën τα καταφέρνει περίφημα σε τούτη την κατηγορία, με βασικό όπλο την άνεση αλλά και την τεχνολογία. Μα και τη δυνατή υποστήριξη από την ελληνική αντιπροσωπεία. Θέλοντας να ενισχύσει την παρουσία της στην κατηγορία, ανανέωσε την εμφάνιση και των δύο παραλλαγών, εμπλουτίζοντας τες με ακόμη περισσότερα στοιχεία άνεσης και τεχνολογίας.
Το C4, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2020, κατέλαβε το πρώτο εξάμηνο του 2024 τη 2η θέση στην Ευρώπη στα compact σεντάν του segment C, για όλους τους τύπους κινητήρων.
Σήμερα, τα C4 και C4 X παρουσιάζονται με σημαντικές αλλαγές, αποκτώντας ωριμότητα και χαρακτήρα και αξιοποιώντας τα διαχρονικά τους πλεονεκτήματα, όπως η άνεση και η ευρυχωρία στο εσωτερικό. Διατήρησαν τη δική τους ταυτότητα, βασιζόμενα σε ένα concept που συνδυάζει διαφορετικούς αυτοκινητικούς κόσμους, ενώ ταυτόχρονα αλλάζουν την εικόνα τους διαθέτοντας περισσότερη ρευστότητα, ισορροπία και ομοιογένεια. Με αυτόν τον τρόπο η μάρκα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των αγοραστών που αναζητούν περισσότερη απλότητα, ένταση, νεωτερισμό και δύναμη, με ένα αυτοκίνητο που δείχνει εντονότερη παρουσία στον δρόμο. Και στα δύο μοντέλα, το μπροστινό μέρος έχει αλλάξει ενσωματώνοντας το νέο λογότυπο και τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Στο C4, το πίσω μέρος έχει επίσης εξελιχθεί με στόχο τη μεγαλύτερη καθαρότητα και περισσότερη ουσία, ενώ το C4 X διατηρεί το ήδη εξαιρετικά ελκυστικό fastback στιλ του αμαξώματός του. Τα λεπτά και κομψά εμπρός LED φωτιστικά σώματα διαθέτουν μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή που αποτελείται από τρία διακριτά οριζόντια τμήματα εξασφαλίζοντας άμεση αναγνωρισιμότητα, ακόμη και από απόσταση. Τα μπροστινά φλας διαθέτουν τεχνολογία LED και είναι ενσωματωμένα απευθείας στο κάτω μέρος της φωτιστικής υπογραφής.
Αυτές οι αναβαθμίσεις δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής. Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί σε στενή συνεργασία με τους μηχανικούς της μάρκας έχοντας ως στόχο τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης, όπως φαίνεται από τη λεπτομέρεια στα κάθετα εμπρός φωτιστικά σώματα, που έχει μελετηθεί έτσι ώστε να καθοδηγεί τη ροή του αέρα, τοποθετώντας την ενεργειακή απόδοση στο επίκεντρο της προσέγγισης.
Οι διαστάσεις παρέμειναν ίδιες με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ., μεταξόνιο 2.670 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 156 χλστ. To C4 X είναι μακρύτερο κατά 230 χλστ. (4.580 χλστ.), οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι ίδιες. Ο χώρος αποσκευών δέχεται 380 λίτρα στο C4 και 510 λίτρα στο C4 X.
Αυτή η αλλαγή στη σχεδίαση συνοδεύεται από βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στην οδήγηση, με την υιοθέτηση νέων επανασχεδιασμένων καθισμάτων τεχνολογίας Citroën Advanced Comfort και ενός νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 7" που συμπληρώνει την οθόνη αφής των 10". Επιπλέον, τα C4 και C4 X προσφέρουν τη λειτουργία ChatGPT, που εξελίχθηκε από την OpenAI και είναι ενσωματωμένη στο σύστημα infotainment, χάρη στο σύστημα αναγνώρισης φωνής και ήχου του SoundHound και διατίθεται μέσω του πακέτου «Connect Plus».
Αυτά τα χαρακτηριστικά συμπληρώνονται από την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort, τη μοναδική ευρυχωρία σε όλες τις θέσεις και τα 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που είναι πραγματικά χρήσιμα στην καθημερινή οδήγηση. Σαφώς, ένα ταξίδι με το C4 ή το C4 X είναι μια μοναδική εμπειρία ηρεμίας.
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τα νέα μοντέλα Hybrid 100 και 136. Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V δίνουν έμφαση στην αποδοτικότητα. Διαθέσιμες με 130 ίππους και 230 Nm ροπής, αλλά και 100 ίππους με 205 Nm ροπής.
Ο βενζινοκινητήρας PureTech συνδυάζεται άψογα με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίπποι) με 55 Nm ροπής. Η μπαταρία 48V φορτίζει κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, παρέχοντας έξτρα ροπή στις χαμηλές στροφές.
Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης δύο ηλεκτρικά με 110 kW (150 ίπποι) με μπαταρία 50 kWh και 115 kW (156 ίπποι) με μπαταρία 54 kWh, που προσφέρουν αυτονομία που κυμαίνεται από 355 ώς 425 χιλιόμετρα.
Citroën C4 Hybrid 100 ë-DCS6 YOU!
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 100 PS/ 5.500 σαλ
Ροπή: 205 Nm/1.750 σαλ
0-100: 10,7 δευτερόλεπτα
Τελική: 191 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ.
CO2: 108 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 23.900 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας