Να λοιπόν ακόμη ένα μοντέλο της γερμανικής μάρκας που αρχίζει από Τ. Και που έχει στην γκάμα ό,τι μπορεί να ζητήσει ο αγοραστής της κατηγορίας! Και βενζίνη και υβριδικό και πετρέλαιο και πρίζα και 7 θέσεις και τετρακίνηση!
Γιά να δούμε λοιπόν τι προσφέρει: Το νέο Volkswagen Tayron είναι ένα 7θέσιο SUV (5θέσιο στις plug-in υβριδικές εκδόσεις), που παρέχει τα καλύτερα χαρακτηριστικά άνεσης στην κατηγορία του, διαθέτοντας υψηλής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό του, όπως διακοσμητικές επενδύσεις από πραγματικό ξύλο που του δίνουν έναν πολυτελή χαρακτήρα. Και ακόμη, εντυπωσιακή χωρητικότητα αποσκευών, 850 λίτρα (705 λίτρα το eHybrid) και αεροδυναμικό σχεδιασμό (συντελεστής οπισθέλκουσας = 0,28). Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, 120 χλμ., και βελτιωμένη απόδοση. Ταυτόχρονα, η συνδυαστική αυτονομία των 2 κινητήρων (ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα) φτάνει τα 850 χλμ.
Με μήκος 4.792 χλστ. και μεταξόνιο 2.791 χλστ., το Tayron τοποθετείται ανάμεσα στο Tiguan και το Touareg, συνδυάζοντας δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές και πολυτελείς λεπτομέρειες.
Το εσωτερικό του Tayron ορίζει ένα νέο πρότυπο με τα premium χαρακτηριστικά του, όπως τα εργονομικά καθίσματα ergoActive Plus, με ηλεκτρικές ρυθμίσεις 14 κατευθύνσεων και λειτουργία μασάζ, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πολυτέλειας. Επιπλέον, τα εμπρός καθίσματα είναι και θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα.
Η μοντέρνα σχεδίαση του ταμπλό με την πιο πρόσφατη γενιά infotainment (MIB4) αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης. Είναι διαισθητικό στη λειτουργία, προσφέρει βέλτιστη συνδεσιμότητα και έχει καθαρό και έξυπνο σχεδιασμό. Οι επιμέρους τομείς περιλαμβάνουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro με οθόνη 10,2 ιντσών, τη μεγάλη οθόνη infotainment 12,9 ιντσών με νέα δομή μενού και γραφικών, διαισθητική και εύχρηστη. Πολλές ρυθμίσεις έχουν ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT.
Ενα άλλο χαρακτηριστικό άνεσης είναι ο κεντρικός διακόπτης Driving Experience, όπου μπορεί να γίνει ταυτόχρονη προσαρμογή πολλών ρυθμίσεων, από τον φωτισμό Ambiente, την αναπαραγωγή μουσικής, μέχρι τον έλεγχο των προφίλ οδήγησης. Το νέο Tayron ενσωματώνει την τελευταία γενιά ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αμορτισέρ DCC Pro. Με την καινοτόμο τεχνολογία δύο βαλβίδων αντιδρούν σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και προσαρμόζουν αυτόματα τη συμπεριφορά απόσβεσης. Το Tayron διατίθεται με 2 plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης (eHybrid), ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (eTSI), έναν βενζινοκινητήρα (TSI) 204 ίππων και 2 πετρελαιοκινητήρες (TDI) 150 και 193 ίππων αντίστοιχα. Ολες οι εκδόσεις διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, με επιλογές κίνησης εμπρός ή τετρακίνησης 4MOTION.
Το Tayron eHybrid διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος: 204 PS και 272 PS. Χάρη στην αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης και το ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας με 19,7 kWh (net) και τα δύο έχουν αυτονομία 120 χλμ. Οι μπαταρίες τους μπορούν να φορτιστούν με έως 11 kW σε έναν σταθμό φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος AC και με έως 50 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC.
Ο εισαγωγικός κινητήρας eTSI με ισχύ 150 PS είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης ήπια υβριδικό με τεχνολογία 48V. Διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης που συνεισφέρει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Κατά το φρενάρισμα, η κινητική ενέργεια ανακτάται μέσω ενός εναλλάκτη και αποθηκεύεται σε μια ξεχωριστή μπαταρία 48V. Η τετρακίνηση του νέου Tayron χρησιμοποιεί έναν συμπλέκτη 4MOTION έκτης γενιάς για τη μετάδοση της ισχύος στον πίσω άξονα. Αυτή χαρακτηρίζεται από έξυπνη διαχείριση ενέργειας: σε κανονικές συνθήκες οδήγησης –για παράδειγμα στην πόλη σε στεγνούς δρόμους, χωρίς απαιτήσεις μέγιστου φορτίου– τροφοδοτείται μόνο ο μπροστινός άξονας εξοικονομώντας καύσιμα. Ο πίσω άξονας ενσωματώνεται στο σύστημα κίνησης του Tayron μέσω του συμπλέκτη 4MOTION και του άξονα μετάδοσης μόνο σε περίπτωση υψηλότερων απαιτήσεων φορτίου ή όταν υπάρχει κίνδυνος να χάσει την πρόσφυση ένας τροχός. Ωστόσο, η τετρακίνηση μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα από το Driving Experience Control, προκειμένου να χρησιμοποιείται μόνιμα, για παράδειγμα στον δρόμο προς χιονοδρομικά κέντρα. Εκεί που τα άλλα ακινητοποιούνται… Εκτός από τα προφίλ Eco, Comfort, Sport και Individual, είναι διαθέσιμα και τα προφίλ τετρακίνησης Offroad και Snow.
Το νέο Volkswagen Tayron έρχεται στην πλούσια έκδοση Elegance που έχει απλά τα πάντα όλα!
Volkswagen Tayron 1.5 eTSI 150hp DSG MHEV
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 150 PS/ 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/1.500 σ.α.λ.
0-100: 9,4 δευτερόλεπτα
Τελική: 204 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 6,4 λτ./100 χλμ.
CO2: 146 γραμμάρια
Τέλη: 94 ευρώ
Τιμή: 47.900 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας