Αθήνα, 11°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
11°C
12.6° 8.8°
1 BF
80%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
9°C
9.8° 6.6°
1 BF
87%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
13.2° 12.0°
1 BF
77%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
5°C
4.9° 4.9°
0 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
5°C
5.2° 4.9°
0 BF
93%
Βέροια
Αραιές νεφώσεις
8°C
7.6° 6.0°
1 BF
83%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
3°C
4.2° 3.4°
2 BF
87%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.3° 10.3°
1 BF
89%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
13.3° 12.5°
3 BF
88%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
11°C
11.0° 9.6°
0 BF
86%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
13.4° 13.4°
1 BF
76%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
1 BF
72%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.2° 15.2°
3 BF
85%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
7°C
6.8° 6.3°
0 BF
80%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
9°C
9.0° 7.5°
1 BF
91%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
12.8° 12.8°
1 BF
82%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
9°C
12.1° 7.7°
1 BF
80%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
9°C
8.8° 8.8°
1 BF
88%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
7°C
8.3° 5.7°
1 BF
100%
Καστοριά
Αραιές νεφώσεις
5°C
4.6° 4.6°
0 BF
90%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου, 2025
fiat-car
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Φινετσάτη πρόταση

Το νέο 600, τόσο στην υβριδική όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στα B-SUV.

Μια φορά και έναν καιρό ήταν εκείνο το μικρό Fiat 600. Κάπου μεταξύ του 1955 και του 1969. Πλέον ο αριθμός 600 αναβίωσε, με ένα υπερσύγχρονο μοντέλο που μόνο Ιταλοί μπορούσαν να σχεδιάσουν. H μαεστρία της Fiat να συνδέει το παρελθόν της με το παρόν σε κατασκευές με χαρακτήρα και διάρκεια στον χρόνο αποτυπώνεται με το σύγχρονο Fiat 600. Διαθέτει μοναδικό ιταλικό στιλ και δεν μοιάζει με κάποιο άλλο στην κατηγορία. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και τέσσερις επιβάτες, προσφέροντάς 15 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για μικροπράγματα και πλήρως εκμεταλλεύσιμα 385 λίτρα για τις αποσκευές. Τα υλικά είναι σκληρά, δείχνουν όμως φινετσάτα στη λεπτομέρεια και στιβαρότητα στη χρήση.

Το νέο 600, τόσο στην υβριδική όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στα B-SUV. Εχει μήκος αμαξώματος που φτάνει τα 4.171 χλστ., πλάτος 1.781 χλστ. και ύψος 1.523 χλστ. Το δε μεταξόνιό του φτάνει τα 2.562 χλστ. Απέχει 205 χλστ. από το έδαφος, με όλα τα θετικά που αυτό σημαίνει.

Πρωταγωνιστής στα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι βέβαια το υβριδικό σύστημα κίνησης. Κεντρικό στοιχείο του συστήματος αποτελεί ο 1.200άρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας, με ισχύ 100 HP. Παράλληλα, υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 29 ίππων που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε αυτή την αρχιτεκτονική το 600 Hybrid μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά στην πόλη, συνεπώς αθόρυβα και με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το σύστημα αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 48 Volt, χωρητικότητας 0,89 kWh, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Δίνει τη δυνατότητα στο Fiat 600 να κινείται για μικρά διαστήματα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Μέχρι την ταχύτητα των 30 χλμ./ώρα. Και για μόλις 1 χλμ. Η θέση της μπαταρίας δεν επηρεάζει τις χωροταξικές επιδόσεις της καμπίνας, ενώ η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) γίνεται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο. Ο κινητήρας είναι ροπάτος από χαμηλά και απλώνει τις στροφές του γραμμικά. Και στη βασική του έκδοση διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο αλλάζει τις σχέσεις του στον σωστό χρόνο και με βελούδινο τρόπο. Χωρίς τον κλασικό λεβιέ, αλλά με κουμπιά στο κέντρο με τις ενδείξεις P, R, N, D/M. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι τελικά δεν χρειάζονται πολλά κυβικά και άλογα για να κινηθείς με ζωντάνια στον ανοιχτό δρόμο και στο επαρχιακό δίκτυο. Με χαμηλή κατανάλωση, επιμελώς μετρημένη στα 6,2 λ./100 χλμ.

Η λειτουργία της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) αποτελεί ένα από τα μεγάλα ατού του νέου B–SUV της Fiat, καταφέρνοντας να είναι άνετη εκεί που πρέπει αλλά και να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Θα εκτιμήσεις ακόμη την περιφερειακή ορατότητα, την ποιοτική κύλιση και την ηχομόνωση.

Εχει στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος, infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25΄΄, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7΄΄ και προβολείς LED Reflector.

Για τους απαιτητικούς, υπάρχει πλέον και η πιο ισχυρή έκδοση των 136 ίππων. Ερχεται να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ της υβριδικής έκδοσης των 100 HP και της αμιγώς ηλεκτρικής των 156 HP. Ο ισχυρότερος κινητήρας αποδίδει ροπή 230 Nm, εξασφαλίζοντας 0-100 σε 8,5” και τελική που αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Σε μικτή χρήση καταναλώνει μόλις 4,8 λτ./100 χλμ., όσα ακριβώς και η έκδοση των 100 HP. Χωρίς αλλαγή παραμένουν και οι εκπομπές CO2 στα 109 γ./χλμ. Ξεκινάει από τα 25.500 ευρώ και τούτο το 600, όπως το 100άρι, πωλείται με 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και ίσης διάρκειας οδική βοήθεια.

Για όσους όμως σκέφτονται και την ηλεκτροκίνηση, το Fiat 600 έχει και αμιγώς ηλεκτρική πρόταση! Με κινητήρα 156 ίππων και μέγιστη ροπή 260 Nm. Διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 54 kWh (ωφέλιμη 51 kWh), η οποία εξασφαλίζει αυτονομία σε μικτές συνθήκες 400 χλμ. αλλά και 600 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης. Κοστίζει 37.190 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.

Fiat 600 Hybrid 100 PS

Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 100 PS/5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ.

0-100: 10.8 δευτερόλεπτα

Τελική: 184 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ.

CO2: 109 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 23.990 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Φινετσάτη πρόταση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας