Και επειδή η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πρέπει να είναι ήπια, ιδού οι προτεινόμενες λύσεις: ήπια υβριδικά σύνολα που κατεβάζουν ρύπους και κατανάλωση, με κάποια χιλιόμετρα στις ημερήσιες διαδρομές σου να γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Τούτον τον δρόμο επέλεξε και η Opel στο μικρό της μοντέλο.
Τέλειες αναλογίες και μοναδική ακρίβεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια με «Bold & Pure» σχεδίαση. Αυτό είναι το νέο Opel Corsa. Οι σχεδιαστές έδωσαν στο μικρό best seller ακόμα πιο μοντέρνο και στιλάτο χαρακτήρα. Το πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι αδιαμφισβήτητα το Opel Vizor, η χαρακτηριστική σχεδιαστική υπογραφή της μάρκας που κοσμεί πλέον όλα τα νέα μοντέλα Opel. Η μαύρη μάσκα καλύπτει το μπροστινό τμήμα του Corsa και ενσωματώνει ιδανικά τη γρίλια, τους προβολείς LED και το κεντρικά τοποθετημένο Opel Blitz σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο. Οι εμφανείς εισαγωγές αέρα χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές από πριν, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη δυναμική προσωπικότητα του Corsa στον δρόμο.
Χάρη στα πολλά νέα χαρακτηριστικά του το Corsa αντανακλά έναν μοντέρνο αέρα ευεξίας στο εσωτερικό του. Νέο μοτίβο στις επενδύσεις των καθισμάτων και στον λεβιέ ταχυτήτων, νέας σχεδίασης τιμόνι, όλα είναι στοιχεία που συμβάλλουν στη δημιουργία αυτής της ατμόσφαιρας. Ωστόσο τις εντυπώσεις -τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά- κερδίζει το πλήρως ψηφιακό cockpit με το νέο σύστημα infotainment. Η ενσωματωμένη πλατφόρμα Snapdragon Cockpit της Qualcomm Technologies διαθέτει αναβαθμισμένα γραφικά, multimedia και χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσφέροντας ένα πιο ολοκληρωμένο και πιο ενημερωμένο περιεχόμενο που συλλέγει διαρκώς πληροφορίες από το περιβάλλον και εξελίσσεται, ώστε να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις προτιμήσεις των επιβατών.
Το νέο Opel Corsa είναι το πρώτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή που προσφέρεται με 48V τεχνολογία υβριδικής κίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν βενζινοκινητήρα 1.2 κ.εκ., απόδοσης είτε 100 hp είτε 136hp, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός νέου εξηλεκτρισμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων (eDCT6). Αυτό εξασφαλίζει γρήγορες και ομαλές αλλαγές, είτε στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, είτε στη χειροκίνητη με τα ανεβοκατεβάσματα μέσω των paddles.
Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά, ώστε να βελτιστοποιηθεί η κατανάλωση ενέργειας και οι επιδόσεις. Σε σύγκριση με αντίστοιχες μη ηλεκτροκίνητες εκδόσεις το νέο Corsa Hybrid μπορεί να εξοικονομήσει 15% στην κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα προσφέρει πλεονεκτήματα κυρίως στην κίνηση της πόλης. Σε αστικές περιοχές έως και το 50% του χρόνου οδήγησης μπορεί να καλυφθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στο υβριδικό 100άρι της δοκιμής, στις αστικές μετακινήσεις, ο χρόνος λειτουργίας του βενζινοκινητήρα μειώνεται σημαντικά. Κάθε φορά που επιβραδύνεις απενεργοποείται και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίσει την μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Οταν χρειάζεσαι περισσότερη ισχύ, ο ηλεκτροκινητήρας δίνει έξτρα ισχύ στο θερμικό μοτέρ βοηθώντας να επιταχύνει με περισσότερο νεύρο και να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις μα και μειωμένη κατανάλωση με πραγματική τιμή στα 5,5 λ./100 χλμ. κάνοντας χρήση και του προγράμματος Eco. Το Corsa εκκινεί ηλεκτρικά με ένα χαρακτηριστικό σύριγμα να το συνοδεύει. Εχει τη δυνατότητα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, μέχρι και για ένα χιλιόμετρο, με χαμηλό φορτίο η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 432 Wh που παρέχει την ενέργεια είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό κάθισμα.
Στην καμπίνα διακρίνεις αμέσως την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την ποιότητα. Η τελευταία φανερώνει ένα αυτοκίνητο με πολύ προσεγμένη συναρμογή και ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι είναι καλοί εντός. Ομως κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας τοποθετείται το πορτμπαγκάζ με τα 309 λίτρα. Το θετικό είναι ότι τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα και το μεγάλο άνοιγμα καθιστούν τον χώρο αποσκευών πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Στον δρόμο διακρίνεις εξαιρετική ποιότητα κύλισης με την άνεση να είναι κυρίαρχη. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με ήπιες ρυθμίσεις, που προσφέρουν καλό πάτημα και απόσβεση κακοτεχνιών.
Το νέο Corsa εφοδιάζεται με πολλά ακόμα υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλή, όπως το σύστημα πλευρικής προστασίας και η νέα πανοραμική κάμερα οπισθοπορίας υψηλής ανάλυσης.
Opel Corsa Hybrid 1.2lt Turbo 100hp
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι
Ισχύς: 100 PS / 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 205 Nm / 1.750 σ.α.λ.
0-100: 9,9 δευτερόλεπτα
Τελική: 188 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,5 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 101 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 24.100 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας