Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.9° 14.6°
3 BF
55%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
11°C
12.2° 10.1°
4 BF
49%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
16°C
16.5° 15.5°
2 BF
66%
Ιωάννινα
Ασθενής ομίχλη
5°C
4.9° 4.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αραιές νεφώσεις
9°C
11.9° 8.9°
3 BF
61%
Βέροια
Αίθριος καιρός
11°C
13.2° 10.9°
2 BF
72%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
7°C
7.4° 7.0°
2 BF
66%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
13°C
12.9° 12.9°
1 BF
52%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
17°C
18.2° 15.5°
3 BF
66%
Μυτιλήνη
Σποραδικές νεφώσεις
14°C
14.9° 12.3°
2 BF
54%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
15.8° 14.4°
4 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
12°C
11.8° 11.7°
3 BF
71%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
2 BF
63%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
11°C
11.3° 10.9°
1 BF
66%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
14.9° 12.5°
2 BF
58%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
17°C
16.6° 15.8°
5 BF
53%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
15°C
16.0° 14.8°
0 BF
54%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
11°C
11.0° 10.3°
3 BF
72%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
12°C
11.7° 10.7°
2 BF
65%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
7°C
7.4° 7.4°
1 BF
82%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2024
mini cooper
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρική αίσθηση go-kart

Με ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα έως 95 kW, μόλις 30 λεπτά είναι αρκετά για τη φόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80%.

Κάποιοι, οι παλιότεροι κυρίως, θα το θεωρήσουν ιεροσυλία! Mini Cooper και ηλεκτροκίνηση γίνεται; Γίνεται και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Τουλάχιστον σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά.

Με όνομα βαρύ και ιστορία, αλλά σε μία εντελώς σύγχρονη και ηλεκτροκίνητη μορφή, το νέο Mini είναι πλέον μόνο κατ’ όνομα μίνι.

Ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία ενός οχήματος που προσφέρει στους επιβάτες ικανοποιητικούς χώρους στο εσωτερικό σε συνδυασμό με compact εξωτερικές διαστάσεις, η μάρκα έφερε την επανάσταση στην ατομική μετακίνηση πριν από 65 χρόνια. Από τότε, έχει επικεντρωθεί στην προσφορά της διασκεδαστικής οδήγησης με ελάχιστο ενεργειακό αποτύπωμα. Αφού στο μεταξύ μεγαλούργησε και στους αγώνες. Τα κόκκινα Cooper παρέμειναν ασυναγώνιστα από το 1963 έως τα τέλη του 1967, με 21 νίκες σε σημαντικούς αγώνες όπως το Μόντε Κάρλο, το δικό μας Ακρόπολις κ.λπ.. Αλλά o tempora o mores ή... motores με ηλεκτροκίνηση πλέον...

Με κύρια χαρακτηριστικά μία σύγχρονη, ψηφιακή και μοντέρνα σχεδίαση, το νέο Cooper συνδυάζει τις καινοτόμες τεχνολογίες με το παραδοσιακό DNA ενός Mini. Στην πέμπτη γενιά του τρίθυρου μοντέλου, προσφέρει έναν νέο κόσμο ψηφιακών εμπειριών στο εσωτερικό, αλλά και σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης για την κινητικότητα του μέλλοντος.

Με ισχύ 218 hp και μέγιστη ροπή 330 Nm, το Cooper SE εντυπωσιάζει και επιταχύνει από 0 στα 100 σε 6,7 δευτερόλεπτα. Παρά τα 1.680 κιλά. Η μπαταρία υψηλής τάσης με ενεργειακό περιεχόμενο 54,2 kWh που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος επιτρέπει μέγιστη αυτονομία 402 χλμ. Στην πράξη υπολόγισε κάπου 330 χλμ. Η εξαιρετικά δυναμική οδήγηση βασίζεται στο ελαφρώς αυξημένο πλάτος του μετατροχίου καθώς και στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Με 37.450 ευρώ χωρίς την επιδότηση.

Με ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα έως 95 kW, μόλις 30 λεπτά είναι αρκετά για τη φόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80%. Το αμιγώς ηλεκτρικό Mini Cooper υπάρχει όμως και με τη βασική Cooper E έκδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας του E έχει 184 ίππους και ροπή 290 Nm. Η αυτονομία φτάνει έως 305 χλμ. με μπαταρία, 40,7 kWh. Οχι εντυπωσιακή αυτονομία, αλλά πολύ καλύτερα από το πρόσφατο παρελθόν! Κοστίζει 4.000 ευρώ λιγότερα από το SE, συνεπώς προτιμήστε την πιο γρήγορη έκδοση. Η οποία, στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζει εντυπωσιακή ευθυβολία και στις καμπές το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ακλόνητο. Η καλά ρυθμισμένη ανάρτηση ελέγχει άψογα το βάρος και τις κινήσεις του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει υψηλό περιθώριο πρόσφυσης, όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί σε πιο σβέλτο ρυθμό. Στο Go-Kart Mode, για παράδειγμα, υπάρχει μια ισχυρή εστίαση στο αγωνιστικό DNA της Mini. Και ένας υπέροχος και ξεσηκωτικός «θερμικός» ήχος.

Οι εμβληματικοί στρογγυλοί προβολείς, μαζί με τη νέας σχεδίασης οκταγωνική μάσκα, καθορίζουν το εντυπωσιακό εμπρός τμήμα του ηλεκτρικού Cooper. Οι προβολείς LED με τις φωτεινές υπογραφές τονίζουν τον χαρακτήρα του οχήματος και ενισχύουν την προσωπικότητά του. Τα διαφορετικά φωτιστικά μοτίβα ξεκινούν και τελειώνουν με ένα ειδικά ενορχηστρωμένο animation καλωσορίσματος ή αποχαιρετισμού.

Σε ό,τι αφορά τη χαρακτηριστική σιλουέτα, αν και έχει μεγαλώσει λίγο (3.858×1.756×1.460 χλστ. και μεταξόνιο 2.526 χλστ.), είναι αναγνωρίσιμες οι χαρακτηριστικές αναλογίες της μάρκας, όπως οι κοντοί πρόβολοι και ένα κοντό καπό, που έρχονται σε αντίθεση με το μακρύ μεταξόνιο. Η νέα, μοντέρνα σχεδίαση δίνει το «παρών» και στις απέριττες επιφάνειες του πίσω τμήματος με τα χωνευτά πίσω φώτα.

Χάρη στις βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές ιδιότητες, έχει συντελεστή οπισθέλκουσας με τιμή cW 0,28.

Το νέο μινιμαλιστικό εσωτερικό του εντυπωσιάζει με τα ψηφιακά, καθηλωτικά και φιλικά προς τον χρήστη χαρακτηριστικά του. Λιγότερα εξαρτήματα, τα οποία είναι έξυπνα σχεδιασμένα και εφαρμόζονται με υψηλά πρότυπα, μεταφέρουν με επιτυχία στο παρόν τη διάσημη αισθητική του κλασικού Mini. Στο εσωτερικό κυριαρχούν η στρογγυλή οθόνη OLED, η χαρακτηριστική μπάρα με τους διακόπτες δύο θέσεων και το νέας σχεδίασης τιμόνι. Οι χώροι είναι όπως αρμόζει στην κατηγορία. Μπροστά κανένα πρόβλημα, απεναντίας νιώθεις πιο ευρύχωρα από ποτέ, αλλά οι δύο πίσω επιβάτες δεν θα αισθανθούν το ίδιο άνετα. Για μικρές διαδρομές όμως ή για τον 11χρονο γιο δεν τίθεται θέμα. Στις αποσκευές καμία αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, μόνο 210 λίτρα, αλλά μην ξεχνάμε μιλάμε για Mini Cooper!

MINI Cooper E

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας 135 kW

Ισχύς: 184 PS

Ροπή: 290 Nm

0-100: 7”3

Τελική: 1 60 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 13,8 kWh/ 100 χλμ.

Αυτονομία: 305 χλμ.

Μπαταρία: 40,7 kWh

CO2: 0 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 33.450 ευρώ (χωρίς επιδότηση)

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ηλεκτρική αίσθηση go-kart

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας